- Waardering
- 23.893
- Lengte
- 1m83
Dat de VN alles behalve een prima en neutrale bron is.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
Dat de VN alles behalve een prima en neutrale bron is.
Eh, VN is het hoogste orgaan van de wereld waar Nederland deel van uit maakt. 😅Dat de VN alles behalve een prima en neutrale bron is.
Dus alles wat er uit die organisatie komt is gelijk het Woord van God?Eh, VN is het hoogste orgaan van de wereld waar Nederland deel van uit maakt. 😅
Volgens mij werken er 170 landen oid mee om de SDG doelen van de VN te bereiken die ook invloed hebben op het beleid in Nederland. Dat hij omgekocht is door China weet ik niet, ik zie ook geen motief waarom China dat zou doen. Dat hij fout na fout heeft gemaakt is overduidelijk.Dus alles wat er uit die organisatie komt is gelijk het Woord van God?
De WHO met aan het hoofd die dokter die geen arts is en is gekocht door China en in het begin blunder op blunder stapelde is ook onderdeel van de VN.
De VN is ook geen orgaan, probeer opnieuw. Ook dat hoogste is betwistbaar, kan je me dat uitleggen?
In de drukste periode van maart/april, waren ziekenhuizen vrijwel leeg. Dat was te zien uit meerdere amateur filmpjes die mensen zelf gemaakt hebben met (niet zo) verborgen camera's. Waren vooral de grootste ziekenhuizen van de grote steden.Ja, de ziekenhuizen zijn druk, nee, dat is niet verzonnen door de NPO.
Of er wel of niet te veel is bezuinigd op de zorg is niet echt relevant nu. Maar als je ziet hoeveel miljard de zorg ons afgelopen jaren heeft gekost was het geen koopje. Het feit dat de kosten elk jaar zijn gestegen ook niet echt. Probleem is dat er veel te veel oude, vette, rokende, ongezonde mensen zijn en dat dat aantal groeit. Kun je het beperken van de kostenstijging bezuinigen noemen? Nja, de overheid vindt dat bezuinigen....
Oversterfte: CBS.
Welke actie? zorgen dat mensen minder fysieke nabijheid tot elkaar hebben zodat dat virus niet door ons wordt verspreid. En deden de meeste mensen maar wat 'eigen initiatieven' ipv zich tegen alle adviezen te verzetten, zo veel mogelijk op of over de grenzen te gaan en overal over te discussiëren behalve het uiteindelijke doel daarvan (het voorkomen van een echte lockdown). En erger nog, dan kan ik weer maanden niet naar de gym vanwege die achterlijke tokkies.
Kijk maar naar Zweden bijvoorbeeld, de situatie daar is heel erg gunstig, geen lockdowns geweest. Mensen waren gewaarschuwd, maar uiteindelijk heeft overheid haar bevolking daar in hun waarde gelaten en hun vrijheden niet beperkt.Laat ik het anders formuleren. Hoe zou het er nu, volgens jou, uit hebben gezien als er géén maatregelen ingevoerd waren?
Gesproken als een echte fan van Janet Ossebaard, Lange Frans en Bizzey. Q-drop is de nieuwe opkomende orde en het enige doel in het leven van miljardairs is actief het leven van de “gewone” burger zo zuur mogelijk te maken 😥. Voelt vast ongelooflijk om als enige zo wakker te zijn en zo ongelooflijk intelligent te zijn dat jij alles zo goed door hebtIn de drukste periode van maart/april, waren ziekenhuizen vrijwel leeg. Dat was te zien uit meerdere amateur filmpjes die mensen zelf gemaakt hebben met (niet zo) verborgen camera's. Waren vooral de grootste ziekenhuizen van de grote steden.
Het is wel relevant, want er is laatste jaren heel erg bezuinigd op de zorg, hoogstwaarschijnlijk dat het nu zo uitkomt dat IC's zogenaamd vol liggen. Aantal IC bedden is in paar jaar gegaan van +/- 5000 naar 2500 (als ik meniet vergis).
Oude, vette, rokende en ongezonde mensen hebben ook recht op het leven. Dat ze ongezond bezig zijn is meestal te verwijten aan de voorlichting van de overheid over voeding etc. Anyway, ik dwaal even af.
De oversterfe door influenza was '17 en '18 ook best hoog en in 2018 lagen de IC's overvol met longpatienten, maar daar hoor je niks over.
De enige actie die overheid moest nemen was mensen informeren over de situatie en ze met rust laten. Iedereen heeft recht om te beslissen wat ie met zijn leven doet.
Kijk maar naar Zweden bijvoorbeeld, de situatie daar is heel erg gunstig, geen lockdowns geweest. Mensen waren gewaarschuwd, maar uiteindelijk heeft overheid haar bevolking daar in hun waarde gelaten en hun vrijheden niet beperkt.
Je ziet niks over Zweden in de media omdat het heel erg gecensureerd wordt.
Over maatregelen gesproken...mondkapjes doen meer kwaad dan goed.
De 1,5 meter afstand.....enige wat ik daarover kan zeggen is: WTF?
Waarom spreekt geen ene overheidsorganisatie over het versterken van immuun systeem? Over belang van bepaalde vitaminen en mineralen (vooral vit.D)? Over het belang van sporten en destructieve kracht van stress, waarin mensen constant gehouden worden?
Well, I'll tell you why ---> 2 grootste verdienmodellen ter wereld:
1. Zieke mensen
2. Oorlog
Voordat ik hier shitstorm aan commentaar krijg, vergeet mainstream media als bron van info! Zoek alternatieve bronnen van info op. Wil je echt iets weten, follow the money trail.
Ja. En ‘de reis van onze genen’. Oid. Ook leuk. Gaat over hoe de wereld bevolkt is geraakt en door wie. Tenminste, wat ze op basis van genetica kunnen zien. (Nerds unite!)
Bedankt voor de tip 😊Ik haalde er heel andere dingen uit dan Sparks79, vooral over hoe groepen mensen zijn gaan samenleven. Heb ik in deze draad in het kader van geen varkensvlees eten al eens iets over geroepen.
De schrijver is wel een atheïstische zwever die eigenlijk wil dat iedereen veganist wordt en aan Vipassana gaat doen, maar dat zit niet in Sapiens.
Absolute aanrader, daar ben ik het mee eens!
bol.com | Sapiens, Yuval Noah Harari | 9789400404908 | Boeken
Sapiens (Paperback). Honderdduizend jaar geleden waren er wel zes verschillende menssoorten. Nu is er maar één soort over, en dat zijn wij. Homo...www.bol.com
Dat valt wel meeBovendien, als we nu niet allemaal massaal naar de sportschool blijven gaan en Corona verspreiden, kunnen kankerpatiënten over enkele weken nog gewoon een behandeling ondergaan.
Zo sneu om mensen met terechte kritiek altijd zo de hoek in te drukken, ga er eens inhoudelijk op in zielig figuur dat je bent.Gesproken als een echte fan van Janet Ossebaard, Lange Frans en Bizzey. Q-drop is de nieuwe opkomende orde en het enige doel in het leven van miljardairs is actief het leven van de “gewone” burger zo zuur mogelijk te maken 😥. Voelt vast ongelooflijk om als enige zo wakker te zijn en zo ongelooflijk intelligent te zijn dat jij alles zo goed door hebt
Aaah, allebei al online geweest, kan ik jullie verleiden tot een antwoord?
Die is er toch al, er is ongelooflijk veel censuur. Veel mensen hebben dat niet eens door want het interesseert ze überhaupt niet wat er gebeurd.
De overheid geeft geen fuck. Een virus is een kans. De macht van de overheid wordt zo veel groter. De techniek beter. Er is geen ontkomen aan over enkele jaren. Technocratisch communisme en veel gedachtenpolitie.
De VN is een grote organisatie waar 193 landen lid van zijn om 17 SDG doelen te bereiken.Aaah, allebei al online, kan ik jullie verleiden tot een antwoord?
Niet met ze in discussie gaan, ze moeten ons, de onwetende burger, beschermen, wij gaan het toch niet snappen. Door met ze in discussie te gaan hebben ze overigens minder tijd om 5g masten in de brand te steken en te demonstreren tegen de maatregelen.Gesproken als een echte fan van Janet Ossebaard, Lange Frans en Bizzey. Q-drop is de nieuwe opkomende orde en het enige doel in het leven van miljardairs is actief het leven van de “gewone” burger zo zuur mogelijk te maken 😥. Voelt vast ongelooflijk om als enige zo wakker te zijn en zo ongelooflijk intelligent te zijn dat jij alles zo goed door hebt
Maar hun informatie voorziening is wel prima in orde?De VN is een grote organisatie waar 193 landen lid van zijn om 17 SDG doelen te bereiken.
Deze lijken onschuldig maar in de praktijk hebben ze veel invloed op ons beleid.
Een mooi voorbeeld is al het gedram over gender gelijkheid binnen bedrijven, dat vrouwen ook alle topposities moet kunnen bekleden binnen top organisaties. Dat heeft allemaal te maken met SDG 5.
Voor meer informatie over al deze doelen verwijs ik je naar Blue tiger studio met dhr Zeilmaker.
Het neigt wel er veel naar een religie.Niet met ze in discussie gaan, ze moeten ons, de onwetende burger, beschermen, wij gaan het toch niet snappen. Door met ze in discussie te gaan hebben ze overigens minder tijd om 5g masten in de brand te steken en te demonstreren tegen de maatregelen.
Klopt! Iets met suikertaks. Net zo'n flop. Wat ik vooral denk bij al deze kwesties...kunnen mensen niet meer zelf nadenken? Eigen verantwoordelijkheid is zo ver te zoeken. Ik ben 70kg afgevallen, zonder suikertaks. En ik ben heus niet geweldig fantastisch of iemand met een gave. Iedereen zou dit moeten kunnen. Maar mensen zijn zo geneigd de makkelijkste weg maar te kiezen. Waar is de vechtlust gebleven?De zorg valt ook om als iedereen maar dikker en dikker wordt, het duurt alleen wat langer. Wat doet overheid daaraan)
Nee dat zeg ik niet, kan je ophouden mij woorden in de mond leggen die ik nooit gezegd hebt?Niet met ze in discussie gaan, ze moeten ons, de onwetende burger, beschermen, wij gaan het toch niet snappen. Door met ze in discussie te gaan hebben ze overigens minder tijd om 5g masten in de brand te steken en te demonstreren tegen de maatregelen.