In de drukste periode van maart/april, waren ziekenhuizen vrijwel leeg. Dat was te zien uit meerdere amateur filmpjes die mensen zelf gemaakt hebben met (niet zo) verborgen camera's. Waren vooral de grootste ziekenhuizen van de grote steden.
Het is wel relevant, want er is laatste jaren heel erg bezuinigd op de zorg, hoogstwaarschijnlijk dat het nu zo uitkomt dat IC's zogenaamd vol liggen. Aantal IC bedden is in paar jaar gegaan van +/- 5000 naar 2500 (als ik meniet vergis).
Oude, vette, rokende en ongezonde mensen hebben ook recht op het leven. Dat ze ongezond bezig zijn is meestal te verwijten aan de voorlichting van de overheid over voeding etc. Anyway, ik dwaal even af.
De oversterfe door influenza was '17 en '18 ook best hoog en in 2018 lagen de IC's overvol met longpatienten, maar daar hoor je niks over.
De enige actie die overheid moest nemen was mensen informeren over de situatie en ze met rust laten. Iedereen heeft recht om te beslissen wat ie met zijn leven doet.
Kijk maar naar Zweden bijvoorbeeld, de situatie daar is heel erg gunstig, geen lockdowns geweest. Mensen waren gewaarschuwd, maar uiteindelijk heeft overheid haar bevolking daar in hun waarde gelaten en hun vrijheden niet beperkt.
Je ziet niks over Zweden in de media omdat het heel erg gecensureerd wordt.
Over maatregelen gesproken...mondkapjes doen meer kwaad dan goed.
De 1,5 meter afstand.....enige wat ik daarover kan zeggen is: WTF?
Waarom spreekt geen ene overheidsorganisatie over het versterken van immuun systeem? Over belang van bepaalde vitaminen en mineralen (vooral vit.D)? Over het belang van sporten en destructieve kracht van stress, waarin mensen constant gehouden worden?
Well, I'll tell you why ---> 2 grootste verdienmodellen ter wereld:
1. Zieke mensen
2. Oorlog
Voordat ik hier shitstorm aan commentaar krijg, vergeet mainstream media als bron van info! Zoek alternatieve bronnen van info op. Wil je echt iets weten, follow the money trail.