Fitness Seller

Coronavirus

Bezoekers in dit topic

Ik heb ook de test met het staafje in de neus ondergaan. Vond er echt niks aan.. Het "jeukte" fel maar deed bij mij helemaal geen pijn.
Qua "last" vind ik het vergelijkbaar met bloed trekken. Raar gevoel maar opzich niet pijnlijk.
Tja, sommigen op dit forum hebben volgens mij al een flinke eurotunnel uitgegraven met hun drugsgebruik. Daar zou je nog een bosui naar binnen kunnen rammen, met speling.

Ik weet niet in welk land jij woont maar ik ben hier de afgelopen maanden niet één keer opgesloten. In Bosnie en Kosovo op de compound zaten we opgesloten. Hier mocht ik tot 2 weken nog naar de horeca, Had 2 weken geleden vakantie en heb lekker iedere middag geluncht in de horeca, tussendoor een terrasje gedaan, aantal avonden lekker gegeten bij diverse restaurantjes.
Juist door kneuzen zoals jij worden de regels iedere keer aangescherpt. Als iedereen even zijn kop had gebruikt en zijn bek had gehouden waren er nu waarschijnlijk minder harde maatregelen geweest.

Bagataliseren van lockdown door te wijzen naar de compound in Bosnie, dat is een beetje hetzelfde als dat iemand een tandenborstel in mijn reet wilt duwen en jij mijn bezwaar weg zet als aanstellerij omdat jij ook niet moeilijk deed toen ze bij jou in Kosovo iedere dag een honkbalknuppel in je reet duwde. Weet je, ik ben meer iemand die moeite heeft te worsen onderworpen aan sodomi algemeen.

Kan jij mij nou precies eens uitleggen wat de relatie is tussen wat ik zeg en hoe zeer Corona verspreidt? Hoe zie jij het voor je, dat als ik zeg dat lockdown = kut, dit zich zou moeten vertalen in regelgeving. Want ik vind het toch opmerkelijk dat jij het normaal vind dat maatregelen worden aangescherpt om recalcitrante mensen het zwijgen op te leggen. Dat is toch beetje basisschool aanpak? Hele klas nablijven omdat Jantje lastig was.

Pff het eruit halen was echt verschrikkelijk gevoel, alsof ze je hersenen eruit trekken via je neus. Dat gevoel vergeet ik nooit meer :roflol:
Man wat een ramp was dat, het hield ook maar niet op hoe lang die krengen waren :roflol:. Was blij dat ik ze beide tegelijk er uit liet halen, dat wilde ik geen 2e keer ervaren :o

:eek:
Als dat waar blijkt te zijn, dat moeten we dat binnen een paar weken wel merken.

Ik weet niet in welk land jij woont maar ik ben hier de afgelopen maanden niet één keer opgesloten. In Bosnie en Kosovo op de compound zaten we opgesloten. Hier mocht ik tot 2 weken nog naar de horeca, Had 2 weken geleden vakantie en heb lekker iedere middag geluncht in de horeca, tussendoor een terrasje gedaan, aantal avonden lekker gegeten bij diverse restaurantjes.
Juist door kneuzen zoals jij worden de regels iedere keer aangescherpt. Als iedereen even zijn kop had gebruikt en zijn bek had gehouden waren er nu waarschijnlijk minder harde maatregelen geweest.

Leuk voor je dat je een paar keer lekker gegeten hebt maar kijk eens even wat minder kortzichtig.

Voor honderdduizenden gezinnen ontstaan er grote problemen, het is veel meer dan een jaartje wat minder leuke dingen doen.

Prima dat je voor (zware) maatregelen bent, maar doe niet of het allemaal niks voorstelt omdat je er zelf weinig hinder van ondervind. Beeld je eens in hoe je leven er uit gaat zien als je in de armoede terecht komt.

Voor geluk is wat meer nodig dan een dak boven je hoofd en voldoende water en brood.

Leuk voor je dat je een paar keer lekker gegeten hebt maar kijk eens even wat minder kortzichtig.

Voor honderdduizenden gezinnen ontstaan er grote problemen, het is veel meer dan een jaartje wat minder leuke dingen doen.

Prima dat je voor (zware) maatregelen bent, maar doe niet of het allemaal niks voorstelt omdat je er zelf weinig hinder van ondervind. Beeld je eens in hoe je leven er uit gaat zien als je in de armoede terecht komt.

Voor geluk is wat meer nodig dan een dak boven je hoofd en voldoende water en brood.
Ik heb al eerder aangegeven dat ik tijdens de lockdown van diverse restaurants cadeaubonnen heb gekocht.
Toen ze weer open gingen met grote regelmaat de horeca bezocht, Wat heb jij gedaan naast huilen over de maatregelen?

Zeg ook nergens dat ik voor zware maatregelen ben, had liever de horeca open gezien.
Krijg alleen de scheit van al die gasten die maar bagatelliseren waardoor we steeds zwaardere maatregelen krijgen.

Ik heb al eerder aangegeven dat ik tijdens de lockdown van diverse restaurants cadeaubonnen heb gekocht.
Toen ze weer open gingen met grote regelmaat de horeca bezocht, Wat heb jij gedaan naast huilen over de maatregelen?

Zeg ook nergens dat ik voor zware maatregelen ben, had liever de horeca open gezien.
Krijg alleen de scheit van al die gasten die maar bagatelliseren waardoor we steeds zwaardere maatregelen krijgen.
Aldus degene die in zijn vakantie de grenzen opzoekt door dagelijks de horeca te bezoeken. Superspreader!

Je bagatelliseert de maatregelen dat het allemaal wel mee valt. Dat is niet voor iedereen het geval.

De reden van de maatregelen komt door de mensen die er schijt aan hebben? Je gelooft toch zelf niet dat wanneer je je aan maatregelen houdt niet besmet zal raken?

Horeca is gewoon de gebeten hond. Heb een gezin met kinderen en je kan geen virus ontlopen, al loop je braaf met de meute mee.

Aldus degene die in zijn vakantie de grenzen opzoekt door dagelijks de horeca te bezoeken. Superspreader!

Hij bedoelt de gasten die geen 1,5m houden. Dé veroorzakers van de 125.000 die nu besmet rondlopen.
Zelf zoekt hij het wel op, maar ze komen natuurlijk te dicht bij hem staan en niet andersom. ;)

Je bagatelliseert de maatregelen dat het allemaal wel mee valt. Dat is niet voor iedereen het geval.
De maatregelen hebben geen heel grote impact op mijn leven naast dat mijn vrouw sinds maart maat 3 dagen op kantoor is geweest en ook ik begin me er aan te ergeren.

Ik denk dat 99% van de Nederlanders er minimaal enige vorm van hinderen van ondervinden. Als deze situatie tot het nieuwe jaar aanhoudt komen er echt allerlei problemen naar de oppervlakte.

Hij bedoelt de gasten die geen 1,5m houden. Dé veroorzakers van de 125.000 die nu besmet rondlopen.
Zelf zoekt hij het wel op, maar ze komen natuurlijk te dicht bij hem staan en niet andersom. ;)
Van die mensen die het echt zo enorm schokkend vonden want het was zo druk! Ga dan lekker naar huis, muts.

De maatregelen hebben geen heel grote impact op mijn leven naast dat mijn vrouw sinds maart maat 3 dagen op kantoor is geweest en ook ik begin me er aan te ergeren.

Ik denk dat 99% van de Nederlanders er minimaal enige vorm van hinderen van ondervinden. Als deze situatie tot het nieuwe jaar aanhoudt komen er echt allerlei problemen naar de oppervlakte.
Als je op de lange termijn denkt en die ergernis onoplosbaar blijkt heeft dat natuurlijk wel een heel grote impact op je leven en dat van je vrouw en kinderen. Veel zaken zijn een sneeuwbal en ook al lijkt alles nu an sich mee te vallen, iedereen gaat hier straks flink last van krijgen.

Als je op de lange termijn denkt en die ergernis onoplosbaar blijkt heeft dat natuurlijk wel een heel grote impact op je leven en dat van je vrouw en kinderen. Veel zaken zijn een sneeuwbal en ook al lijkt alles nu an sich mee te vallen, iedereen gaat hier straks flink last van krijgen.
Ja en wij hebben het nog goed, beiden hebben we veel baanzekerheid. Ik moet fysiek op mijn werk aanwezig zijn, dus we zitten niet 24/7 op elkaars lip. Toen de scholen dicht waren kon ik mijn kinderen wegbrengen vanwege mijn werk, ik heb een homegym, een redelijk tuin, een rustige wijk met en paar ruime speeltuinen. Ons oudste kind is 4,5 dus over een leerachterstand hoef ik me niet echt zorgen te maken.

En toch heeft de hele situatie een negatief effect op mij, ik houd mijn hart vast voor heel van andere mensen. Al dit 25 jaar geleden was gebeurt, had ik echt niet geweten hoe ik die tijd door had moeten komen. Ik zat toen alleen maar op school en in de kroeg vanwege een slechte band met mijn ouders, maar de stap nemen om het huis uit te gaan lukte me toen ook niet.

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven