- Waardering
- 7.143
Nog weinig aan de hand in Zweden.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
Zo eentje met een kort pittig kapsel.Van die mensen die het echt zo enorm schokkend vonden want het was zo druk! Ga dan lekker naar huis, muts.
Ja en wij hebben het nog goed, beiden hebben we veel baanzekerheid. Ik moet fysiek op mijn werk aanwezig zijn, dus we zitten niet 24/7 op elkaars lip. Toen de scholen dicht waren kon ik mijn kinderen wegbrengen vanwege mijn werk, ik heb een homegym, een redelijk tuin, een rustige wijk met en paar ruime speeltuinen. Ons oudste kind is 4,5 dus over een leerachterstand hoef ik me niet echt zorgen te maken.
En toch heeft de hele situatie een negatief effect op mij, ik houd mijn hart vast voor heel van andere mensen. Al dit 25 jaar geleden was gebeurt, had ik echt niet geweten hoe ik die tijd door had moeten komen. Ik zat toen alleen maar op school en in de kroeg vanwege een slechte band met mijn ouders, maar de stap nemen om het huis uit te gaan lukte me toen ook niet.
Ik bedoel het veel breder en dan vooral ook psychische problemen.
Ik las je post verkeerd. Ik las dat 99% minimale hinder er van zullen ondervinden. Excuus.Ik bedoel het veel breder en dan vooral ook psychische problemen.
De koning heeft het land verlaten, hij is naar Griekenland met zijn eigen vliegtuig.... en wij gaan allemaal doodt hier.
Hulde voor deze slimme ondernemer.
Sterrenrestaurant Joelia blijft als enige open dankzij truc: ‘Misschien mag het zo, maar ik heb als klant bedankt’
Alle horeca is verplicht dicht, behalve het Rotterdamse sterrenrestaurant Joelia. De zaak aan de Coolsingel heeft letterlijk een achterdeur gevonden: eters worden voor een tientje extra als hotelgasten van het erboven gelegen Hilton Hotel geregistreerd. Zo kan chef kok Mario Ridder zijn...www.ad.nl
Daar is hij al weer mee gestopt.Hulde voor deze slimme ondernemer.
Sterrenrestaurant Joelia blijft als enige open dankzij truc: ‘Misschien mag het zo, maar ik heb als klant bedankt’
Alle horeca is verplicht dicht, behalve het Rotterdamse sterrenrestaurant Joelia. De zaak aan de Coolsingel heeft letterlijk een achterdeur gevonden: eters worden voor een tientje extra als hotelgasten van het erboven gelegen Hilton Hotel geregistreerd. Zo kan chef kok Mario Ridder zijn...www.ad.nl
Was toch niet zo'n succes?
Zeker wel, maar de goede naam doet het weinig goed. In het hogere segment hotels en restaurants is dit de afgelopen maanden gewoon normaal geweest en klanten krijgen daarover gewoon een mailtje. De maatregelen gelden helemaal niet voor de elite.
Hier ook gewoon 2x thuiswerken, met als grootste ergernis dat ik af en toe van plek moet wisselen met de laptop als de kleine slaapt op niet KDV dagen. Verder ook een homegym.De maatregelen hebben geen heel grote impact op mijn leven naast dat mijn vrouw sinds maart maat 3 dagen op kantoor is geweest en ook ik begin me er aan te ergeren.
Ik denk dat 99% van de Nederlanders er minimaal enige vorm van hinderen van ondervinden. Als deze situatie tot het nieuwe jaar aanhoudt komen er echt allerlei problemen naar de oppervlakte.
De koning heeft het land verlaten, hij is naar Griekenland met zijn eigen vliegtuig.... en wij gaan allemaal doodt hier.
als Republikein walg ik van deze parasieten ,jammer dat ik nooit zal meemaken dat ze met pek en veren het land worden uit gegooid
O, nee we gaan niet doodt en de koning is al op de terugweg. Loos alarm, niets aan de hand.
Je zou toch hopen dat dit 'signaal' het overduidelijke bewijs is van het feit, dat het koninklijke huis totaal geen consideratie heeft met ons klootjesvolk.
En dan zeker ook nog denken dat 'snel terugkomen' een beperking van de imagoschade bewerkstelligd...de huichelaars