MuscleMeat

Coronavirus

Bezoekers in dit topic

coronavirus-data-explorer.png

Nog weinig aan de hand in Zweden.

Ja en wij hebben het nog goed, beiden hebben we veel baanzekerheid. Ik moet fysiek op mijn werk aanwezig zijn, dus we zitten niet 24/7 op elkaars lip. Toen de scholen dicht waren kon ik mijn kinderen wegbrengen vanwege mijn werk, ik heb een homegym, een redelijk tuin, een rustige wijk met en paar ruime speeltuinen. Ons oudste kind is 4,5 dus over een leerachterstand hoef ik me niet echt zorgen te maken.

En toch heeft de hele situatie een negatief effect op mij, ik houd mijn hart vast voor heel van andere mensen. Al dit 25 jaar geleden was gebeurt, had ik echt niet geweten hoe ik die tijd door had moeten komen. Ik zat toen alleen maar op school en in de kroeg vanwege een slechte band met mijn ouders, maar de stap nemen om het huis uit te gaan lukte me toen ook niet.

Als ik mij moet voorstellen toen ik 20 was een jaar niet heb kunnen stappen en niet naar Spanje kon gaan was ik behoorlijk zuur geweest.

De stapavonden en zomers van iemand in die leeftijd beleef je anders als de vakanties na je 35ste, waar je er nog tientallen van gaat krijgen.

De koning heeft het land verlaten, hij is naar Griekenland met zijn eigen vliegtuig.... en wij gaan allemaal doodt hier.

De koning heeft het land verlaten, hij is naar Griekenland met zijn eigen vliegtuig.... en wij gaan allemaal doodt hier.

als Republikein walg ik van deze parasieten ,jammer dat ik nooit zal meemaken dat ze met pek en veren het land worden uit gegooid

(Het totaalbedrag voor de vlieguren van het Koninklijk Huis is voor 2020 geraamd op 810.000 euro. Dat is aan de lage kant. Zo nodig springt het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat bij met extra geld uit de algemene middelen.bron R.G )

Halsema wil dat we feestje van de buren verraden. Pas geleden was er een blm feestje in haar stad, en deed ze zelf nix, behalve de communicatie verstoren.

Hulde voor deze slimme ondernemer.

De brandstapel op met die man, de truc lijkt teveel op hekserij. Normale mensen kunnen dit ook niet.

Hulde voor deze slimme ondernemer.
Daar is hij al weer mee gestopt.

De maatregelen hebben geen heel grote impact op mijn leven naast dat mijn vrouw sinds maart maat 3 dagen op kantoor is geweest en ook ik begin me er aan te ergeren.

Ik denk dat 99% van de Nederlanders er minimaal enige vorm van hinderen van ondervinden. Als deze situatie tot het nieuwe jaar aanhoudt komen er echt allerlei problemen naar de oppervlakte.
Hier ook gewoon 2x thuiswerken, met als grootste ergernis dat ik af en toe van plek moet wisselen met de laptop als de kleine slaapt op niet KDV dagen. Verder ook een homegym.

Maar een vriend van me heeft net een huis gekocht met hypotheek en het restaurant waar hij chef is verwacht het nog 3 weken uit te kunnen houden in de nieuwe lockdown.

De vrouw van mijn beste maar werkt in een apotheek en is via werk besmet geraakt, ligt nu op bed samen met man en kind van 7.

Maar bij mij op het werk zijn als tegenhanger alweer 3 nieuwe mensen aangenomen in de afgelopen 6 maanden. Sollicitaties via team en kantoor nog nooit gezien.

Andere vriend van me heeft een speciaalbier winkel en die draait al 6 maanden de omzet die hij normaal met kerst heeft. Daarentegen spreek ik daar weer veel brouwers die het nu moeilijk hebben. Flesjes verkopen is maar een klein deel, het grootste deel komt uit fusten voor de horeca.

Voor iedereen is het anders.

als Republikein walg ik van deze parasieten ,jammer dat ik nooit zal meemaken dat ze met pek en veren het land worden uit gegooid

Waar ik nog meer van walg, is dat deze schijnvertoning -de monarchistische poppenkast en dito staatsderving- nog steeds op handen wordt gedragen door een meerderheid aan mensen.
Je zou toch hopen dat dit 'signaal' het overduidelijke bewijs is van het feit, dat het koninklijke huis totaal geen consideratie heeft met ons klootjesvolk.
En dan zeker ook nog denken dat 'snel terugkomen' een beperking van de imagoschade bewerkstelligd...de huichelaars :vomit:

Laatst bewerkt:
Je zou toch hopen dat dit 'signaal' het overduidelijke bewijs is van het feit, dat het koninklijke huis totaal geen consideratie heeft met ons klootjesvolk.
En dan zeker ook nog denken dat 'snel terugkomen' een beperking van de imagoschade bewerkstelligd...de huichelaars :vomit:

Dit dus... echt.... even lekker kankeren hoor maar als ik echt eerlijk ben, het is helder geworden, het ware gezicht... de hopeloosheid die komt met gegeven dat je simpelweg nooit meer terug kan naar het idee dat mensen, als het echt ergens over gaat, voor reden vatbaar zouden zijn. Dat ze niet zo achterlijk zijn als ik dacht. Maar het feit dat nu al 9 maanden lang we leven tussen een groep herkauwende schapen in totale hypnose, de verdomme nog beginnen te zeiken als je ze verteld dat er wellicht meer speelt. Man 50 jaar geleden was ik al 8x in het gesticht gezet. Het is nog zo veel treuriger dan ooit verwacht.

De drogredenen die worden aangevoerd... Mensen die gewoon de andere kant op kijken, gewoon die shit aanzien en het voor zichzelf goed lullen dat de boel kapot gemaakt wordt en terwijl duidelijk is dat ze fucking schijt hebben aan een ieder die onderdoor gaat aan die ellende, omdat ze zich er onvoldoende mee kunnen identificeren. Want zij “merken er niet zo veel van”. Nou, als jij er geen last van hebt dan is het goed, toch?! Hoppa genoeg gratis geld, gewoon je bek houden. Vrijheid, fucking zelfrespect, integriteit, het zijn waarden die zo ontzettend weinig gedragen blijken te worden. Fucking gelul van mensen, waar je dan ook nog op eierschalen moet lopen en vooral niet te veel op in moet gaan, echt, je staat er bij en kijkt er naar hoe we verliezen wat door generaties mensen voor ons met zo veel pijn en moeite is gerealiseerd. Vrijheden die we waarschijnlijk nooit meer terug krijgen.

Toen we vroeger op de basisschool de concentratiekampen uit de 2e wereldoorlog bezochten, werd vaak de vraag gesteld: hoe heeft het kunnen gebeuren? Wat bezielde de mensen? Dit nooit meer. Nou ik kan je vertellen dat er niet eens een fucking logisch argument vereist is om die bagger aan karakterloze eenheidsworst, met hoogste doel groepsconformiteit, zich te laten beroepen op onbenul terwijl de fucking ovens gevuld worden en honderden pagina’s vol lullen over hoe dit mogelijk toch echt wel te rechtvaardigen is.

Man man. Hier zit het. Het argument voor de lockdowners. Dit is de kern: ongeïnteresseerd egoistisch eigen belang en totale schijt aan anderen, zo lang ze er geen facebook likes voor krijgen.

What has been seen cannot be unseen...

Tijd van je beroepen op “Wie haben es nicht gewußt” is lang, lang achter ons. Voor mij zijn coronavoorstanders simpelweg staatsvijanden die, als wij mensen met kritisch denkvermogen de strijd hebben gewonnen, zullen hangen.

Laatst bewerkt:
Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven