MuscleMeat

Coronavirus

Bezoekers in dit topic

Daar bezit ik ook genoeg van. Vitamines, mineralen, paracetamols, ibuprofens al dan niet rectaal. 10gr ket voor mocht het einde beginnen te naderen :P

Zodra ik las dat India zijn export had gehalveerd ben ik gaan hamsteren.

Had je niet beter beademingsapparatuur kunnen kopen ?
 
Het verbaasde mij dat de douane op de luchthaven met blote handen alle paspoorten aannamen, vandaag nog in Nederland.
blote handen of handschoenen maakt geen ene kut uit.
 
Ik begrijp wel dat ziekenhuizen selectief zijn met wie ze opnemen als het echt zo ver komt. Net als dat sportscholen alleen maar buffe mensen moeten toelaten.

Lol beste post award 2020.
 
Had je niet beter beademingsapparatuur kunnen kopen ?
965.gif
 
We hebben geen handen geschud laat ik maar zeggen. En mijn kompaan heeft betaald met plastic.
 
Daar bezit ik ook genoeg van. Vitamines, mineralen, paracetamols, ibuprofens al dan niet rectaal. 10gr ket voor mocht het einde beginnen te naderen :P
Hier ga je hooguit een dutje van doen dood gade er niet van.
 
blote handen of handschoenen maakt geen ene kut uit.
De bewaking/wacht bij Defensie had wel handschoenen aan, kom net van Eindhoven.
 
was net bij de benzinepomp net buiten het dorp , mensen zijn ook al hele sloffen peuken aan het kopen . IRONic Pumper was ook al bij de slijterij geweest bij mij in het dorp die had geen fles wijn meer staan :P . nou nog de implosie van de amerikaanse economie en de shitshow is compleet
Een mens moet zijn prioriteiten stellen toch.
295 flessen op stock liggen.
Laat ons hopen dat de virologen er niet te ver naast zitten en dat dit circus maar een 6-tal weken duurt.
 
Hoe denkt men met de aangedragen maatregelen de verspreiding van het virus terug te dringen? Als het doel alleen vertragen is, dan zijn deze maatregelen veel langer dan 1 maand nodig.
 
Het verbaasde mij dat de douane op de luchthaven met blote handen alle paspoorten aannamen, vandaag nog in Nederland.
En dan met hun handschoentjes paspoorten aannemen en met hun handschoentjes hun gezicht aanraken.
 
Dus je gaat weken of maanden min of meer onderduiken met als doel niet besmet te raken? Hoe ga je het doen met werk, boodschappen, andere contacten?

Nee hoor, ben niet aan het onderduiken, maar ben er wel bewuster mee bezig. Moet in ieder geval tot zeker eind maart thuis werken. Boodschappen heb je tegenwoordig een app voor, en andere contacten zorg ik er eerst voor dat ik zeker weet dat er geen ouderen of zwakkeren bij zijn.
Kan het overdreven vinden, maar alle kleine beetjes helpen. Ben niet bang om ziek te worden, maar wel om de mensen om mij heen aan te steken waarvoor het geen 'griepje' is.
 
Ben niet bang om ziek te worden, maar wel om de mensen om mij heen aan te steken waarvoor het geen 'griepje' is.
Erg nobel van je. Volgens mij ben ik toch wat egocentrischer ingesteld. Ik blijf zeker naar de sportschool gaan zo lang het nog kan. Desnoods sterven in het harnas. Whatever it takes goddammit!
 
Erg nobel van je. Volgens mij ben ik toch wat egocentrischer ingesteld. Ik blijf zeker naar de sportschool gaan zo lang het nog kan. Desnoods sterven in het harnas. Whatever it takes goddammit!

Snap ik ook wel, misschien overdrijf ik wel maar wordt omringd hier in Brabant. Straks maar ff m'n homegym uit de berging halen.
 
Erg nobel van je. Volgens mij ben ik toch wat egocentrischer ingesteld. Ik blijf zeker naar de sportschool gaan zo lang het nog kan. Desnoods sterven in het harnas. Whatever it takes goddammit!
Duurt nie lang meer voor alle gyms gaan sluiten denk ik. Zou wel echt zwaar zuur zijn..
 
Back
Naar boven