XXL Nutrition

Coronavirus (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik heb er altijd een paar aan de binnenspiegel van de auto hangen, maar dat mag ook al niet meer: https://www.ad.nl/auto/mondkapje-aan-binnenspiegel-gevaarlijk-voor-motorrijders~afaa2597/?referrer=https://www.google.com/
zou me niet verbazen als die motorrijders ook in het complot zitten, ze brengen waarschijnlijk die chips rond op hun scootertjes, joodse teringlijers
Dat is toch ook vreselijk irritant als het aan je binnenspiegel hangt? Ik heb het in m'n portier liggen.
 
Ik vraag me oprecht af wat voor mongolen deze enquetes invullen. 60% wil nog strengere maatregelen.

En ik vraag me daarnaast ook oprecht af om welke Nederlanders dit dan eigenlijk gaat.
Jij en ik zijn het zeker niet en ik ken ze eigenlijk ook verder niet.
 
Dat is toch ook vreselijk irritant als het aan je binnenspiegel hangt? Ik heb het in m'n portier liggen.
ik zet altijd alle raampjes tegenover elkaar open zodat de op het mondkapje achtergebleven virusdeeltjes zich goed kunnen verspreiden over alle motorrijders die ik dagelijks aanrijd dankzij dat mondkapje dat daar hangt
 
En ik vraag me daarnaast ook oprecht af om welke Nederlanders dit dan eigenlijk gaat.
Jij en ik zijn het zeker niet en ik ken ze eigenlijk ook verder niet.
Kom eens uit je bubbel!!!!

Nee ehm, ik ken eigenlijk ook niemand die ze nog strenger zou willen. Al vraag ik me af wat ze bedoelen met "iets strenger".
 
Dat is toch ook vreselijk irritant als het aan je binnenspiegel hangt? Mijn chauffeur heeft het in z'n portier liggen.
Fixed.
 
Ik vraag me oprecht af wat voor mongolen deze enquetes invullen. 60% wil nog strengere maatregelen.
Hoorde het. Ik ken ook echt niemand die meedoet aan dat opiniepanel. Volgens mij is echt 80% 60+ en zitten er van die zure lui die de handhaving bellen zodra er 3 man buiten een balletje aan het trappen zijn. Dat soort mensen die vroeger je bal lekprikten als ie in hun tuin belandde.
 
Hoorde het. Ik ken ook echt niemand die meedoet aan dat opiniepanel. Volgens mij is echt 80% 60+ en zitten er van die zure lui die de handhaving bellen zodra er 3 man buiten een balletje aan het trappen zijn. Dat soort mensen die vroeger je bal lekprikten als ie in hun tuin belandde.

Dit staat helemaal onderaan en daarom moeten we het maar geloven:

Verantwoording​

Voor het onderzoek van I&O Research werden 2193 Nederlanders ondervraagd van vrijdag 8 januari tot maandagochtend 11 januari. De resultaten zijn gewogen op geslacht, leeftijd, regio, opleidingsniveau en stemgedrag bij de Kamerverkiezingen van 2017. De steekproef is representatief voor de Nederlander vanaf 18 jaar. Er geldt bij deze omvang van de steekproef een foutmarge van plus of min 2,2 procent.
 
  • Wow
Waarderingen: BB_
Een verplichting vanuit de overheid om daar ruimte voor te reserveren bij de winkels voor positief geteste mensen?
Misschien gelijktijdig met het ouderenuurtje:trollface:
En ik vraag me daarnaast ook oprecht af om welke Nederlanders dit dan eigenlijk gaat.
Jij en ik zijn het zeker niet en ik ken ze eigenlijk ook verder niet.
Hoorde het. Ik ken ook echt niemand die meedoet aan dat opiniepanel. Volgens mij is echt 80% 60+ en zitten er van die zure lui die de handhaving bellen zodra er 3 man buiten een balletje aan het trappen zijn. Dat soort mensen die vroeger je bal lekprikten als ie in hun tuin belandde.
In mijn kringen ken ik ook nauwelijks mensen die deze maatregelen prima vinden. Maar goed, als ik de gemiddelde reacties onder corona nieuwsberichten leest snap ik wel waar het vandaan komt.
 
Dit staat helemaal onderaan en daarom moeten we het maar geloven:

Verantwoording​

Voor het onderzoek van I&O Research werden 2193 Nederlanders ondervraagd van vrijdag 8 januari tot maandagochtend 11 januari. De resultaten zijn gewogen op geslacht, leeftijd, regio, opleidingsniveau en stemgedrag bij de Kamerverkiezingen van 2017. De steekproef is representatief voor de Nederlander vanaf 18 jaar. Er geldt bij deze omvang van de steekproef een foutmarge van plus of min 2,2 procent.
Het lijkt mij bedrog.
 
Nou niks nieuws gemeld eigenlijk. Wachten tot er na drie weken weer verlengd wordt.
Precies dit is wat ik zei...want dit was even gevalletje pappen en nathouden.
 
Hoorde het. Ik ken ook echt niemand die meedoet aan dat opiniepanel. Volgens mij is echt 80% 60+ en zitten er van die zure lui die de handhaving bellen zodra er 3 man buiten een balletje aan het trappen zijn. Dat soort mensen die vroeger je bal lekprikten als ie in hun tuin belandde.
Waar worden die opiniepeilingen gedaan? Het is toch altijd onder een erg linkse groep?

Staat mij vaag bij dat het via de NCRV gids gedaan werd, wat de uitslag ook wel zou verklaren. Maar dat kan ik niet terug vinden.
 
Laatst bewerkt:
Waar worden die opiniepeilingen gedaan? Het is toch altijd onder een erg linkse groep?

Staat mij vaag bij dat het via de NCRV gids gedaan werd, wat de uitslag ook wel zou verklaren. Maar dat kan ik niet terug vinden.
Dit is wat de peilers daarover zeggen.

De resultaten zijn gewogen op geslacht, leeftijd, regio, opleidingsniveau en stemgedrag bij de Kamerverkiezingen van 2017. De steekproef is representatief voor de Nederlander vanaf 18 jaar. Er geldt bij deze omvang van de steekproef een foutmarge van plus of min 2,2 procent.
 
Dit is wat de peilers daarover zeggen.
Sorry, loop nog wat bladzijden achter. Zal eerst ff bijlezen

Edit: Dit onderzoek vond plaats van vrijdag 8 tot maandagochtend 11 januari 2021 in opdracht van de NOS. Er werkten in totaal 2.193 Nederlanders mee aan dit onderzoek. Het grootste deel van de deelnemers (2.147) is afkomstig uit het I&O Research Panel. Daarnaast vulden 46 Nederlanders de vragenlijst in via het panel van PanelClix.

Sommige vragen zijn (at random) gesteld aan de helft van de steekproef. Bij vragen waarbij dit het geval is wordt de steekproefbasis ook vermeldt (ook deze circa 1.000 waarnemingen geven een representatief beeld van de Nederlandse bevolking)
.

Hier vandaan. Op dezelfde site staat ook te vinden dat dat panel door hun is samengesteld. Dat PanelClix ken ik niet, maar dat is ook maar 2%
 
Laatst bewerkt:
Ik vermoed dat hij alleen de manager van zijn onderzoeksgroep is (ik ken die situatie helaas), hij begrijpt werkelijk niks. In zijn boek 'Wij zijn ons brein' (ik dacht dat ik het had weggegooid, maar zie het helaas nog in de boekenkast staan) beweert hij met nadruk en voortdurend een evolutionair denker te zijn. Vervolgens beweert hij dan iets waardoor het tegenovergestelde blijkt, keer op keer.

Die viroloog op de televisie, ik weet niet meer hoe hij heet want ik volg de ontwikkelingen niet zo, maakte ook zo'n compleet verkeerde opmerking.
Ik vind het nogal een ding, wat jij hier aanhaalt. Het dikgedrukt lijkt bij van Dissel ook wel de standaard?
 
Ik vind het nogal een ding, wat jij hier aanhaalt. Het dikgedrukt lijkt bij van Dissel ook wel de standaard?
Van Disse geeft echt niet alleen zijn mening. Sterker nog, hij geeft vooral de professionele mening weer van zijn mensen.
 
Van Disse geeft echt niet alleen zijn mening. Sterker nog, hij geeft vooral de professionele mening weer van zijn mensen.
Is dat zo? Hij moest toch juist voor het tuchtcollege verschijnen omdat hij zijn eigen koerst bleef varen?

Hoe dan ook, ik vind het al al zo lastig om te volgen. Maar door dit soort voorbeelden wordt het helemaal onbegrijpelijk.
 
1610527244699.png
 
Als de Britse mutant zich hier weet te vestigen kan een versoepeling nog lang op zich laten wachten ja.
 
Back
Naar boven