MuscleMeat

Coronavirus

Bezoekers in dit topic

Hoop het, durf met die britse mutatie op de loer zo niet naar de stembus
 
Dus het wordt voor sommigen nu pas duidelijk dat dit alles ruim een jaar geleden in China in gang is gezet om het dictatoriale regiem van Mark Rutte mogelijk te maken.
 
Dus het wordt voor sommigen nu pas duidelijk dat dit alles ruim een jaar geleden in China in gang is gezet om het dictatoriale regiem van Mark Rutte mogelijk te maken.
Ik ga gvd nooit meer chinees bestellen #boycotchina
 
Lekker stukkie vleermuis gaat er altijd wel in, mits krokant.
 
Ik vind het nogal een ding, wat jij hier aanhaalt. Het dikgedrukt lijkt bij van Dissel ook wel de standaard?
Die Van Dissel komt op mij in alle opzichten NIET als een onderzoeker over. Hij praat veel te makkelijk en te weinig bedachtzaam en emotioneel, en lijkt zich totaal niet internationaal te oriënteren (belangrijk kenmerk van onwetenschappelijkheid). Hij lijkt wel een eigen programma te hebben. en in zijn starheid maakt ook hij de indruk grote financiële belangen te hebben bij het gebeuren. Toen ik hem googelde bleek hij dus tot mijn verbazing wel de leider van een echte onderzoeksgroep te zijn. Maar ik heb dit type eerder persoonlijk meegemaakt. De eerste keer toen ik studeerde aan het NIOZ op Tessel, de directeur van het instituut kwam toen een reeks colleges geven en bleek helemaal niets van het onderwerp te begrijpen. Een paar bijdehante Amsterdamse studenten zetten hem voortdurend voor schut, ongelofelijk. En in Afrika ben ik een bende malafide ´wetenschappers´ tegengekomen die volkomen doorzichtige onzin verkochten (voor mij dan, de opdrachtgevers waren geen biologen) op het gebied van het schatten van aantallen zoogdieren in wildparken, een zeer lucratieve bezigheid.
 
Laatst bewerkt:
Die Van Dissel komt op mij in alle opzichten NIET als een onderzoeker over. Hij praat veel te makkelijk en te weinig bedachtzaam en emotioneel, en lijkt zich totaal niet internationaal te oriënteren (belangrijk kenmerk van onwetenschappelijkheid).
Een echte onderzoeker wil ook helemaal geen bestuurlijke functie bekleden.
 
Wel geestig die Carlin. Mag 'm wel.

Hangt ook af van de vraagstelling. Als er gevraagd wordt bent u voor of tegen strengere maatregelen, lijkt mij dat veel mensen met nee antwoorden. Ik word nooit gevraagd voor enquêtes.
Vind je deze ook leuk?

 
En ik vraag me daarnaast ook oprecht af om welke Nederlanders dit dan eigenlijk gaat.
Jij en ik zijn het zeker niet en ik ken ze eigenlijk ook verder niet.
Boomers jongen, mn ouders zijn ook door de NPO machine geknipt en geschoren.
 



Dit is gewoon jaren '90.

Edit.
Was 'm bijna vergeten.
 
Laatst bewerkt:
Wat verwachten jullie? Op welke datum gaan we weer de gym in?
 
Back
Naar boven