XXL Nutrition

Correct advies gevraagd kuur

Bezoekers in dit topic

SamDh

Novice
Lid geworden
8 aug 2016
Berichten
17
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
77kg
Vetpercentage
11%
Dag lezers,

Ik ga even kort een beetje uitleggen.
Ik ben begonnen met fitness ongeveer 7 jaar geleden waarvan 5 een half jaar gecontroleerde voeding en schema's en een gezonde levenstijl. (Bijna geen alcohol of uitgaan en gezond eten).

Nu na pushen van een oude vriend toch al 4 jaar geleden een kuurtje geprobeerd (12weken 500mg Test E ew). Beviel me wel maar niet veel op gewonnen na blijken dat het ondergedoseerd was + ik was jong en er nog niet zoveel verstand van. Nu na 7 jaar te trainen en na alles te proberen blijf ik al 2 a 3 jaar op een plateau zitten.

Nu zou ik terug een kuur willen proberen na al jaren op dit forum te lezen (zonder registeren :o). Dus wil ik jullie advies.

Voorstel:

W1-w8 Test p 100mg eod
W1-w8 tren a 100mg eod
W1-w8 2x 500iu hcg pw
4 dagen na laatste inject 4weken 20mg nolvadex.

Of toch nog een lichtere om te starten?

Bedankt en graag advies ipv gezever :p
 
Zou niet beginnen met tren. Gewoon test only pakken voor eerste kuur, tren gaat je wss te zwaar vallen.
 
Zou niet beginnen met tren. Gewoon test only pakken voor eerste kuur, tren gaat je wss te zwaar vallen.
lezen is een vak.. hij heeft al gekuurd staat er toch.

verder kan dit wel en juist goed dat je tren-a pakt ipv tren-e.. zou hem alleen ed prikken ipv eod.
 
lezen is een vak.. hij heeft al gekuurd staat er toch.

Ja 4 jaar geleden weet niet of dit nog mee speelt. Daarom de advies gevraagd? Zou de tren te zwaar zijn of toch laten mee lopen. Btw doel is gericjt op vp laten zakken maar massa te behouden.
 
Zou niet beginnen met tren. Gewoon test only pakken voor eerste kuur, tren gaat je wss te zwaar vallen.

Stel je dan voor enkel de 100mg test p eod?
 
oja en de dosis lager dan.
 
Beide op 50a75 mg eod dan?
je kan beter ed prikken met tren-a geeft de minste side's.. zou dan starten op 50mg tren ed en prop ook.

niet te zwaar kuurtje zo en perfect voor je doel.
 
je kan beter ed prikken met tren-a geeft de minste side's.. zou dan starten op 50mg tren ed en prop ook.

niet te zwaar kuurtje zo en perfect voor je doel.
Oke bedankt :) met 50mg ed komt overeen met 100mg eod dus zal dan elke dag prikken ipv om de dag :) thx vr de advies!
 
je kan beter ed prikken met tren-a geeft de minste side's.. zou dan starten op 50mg tren ed en prop ook.

niet te zwaar kuurtje zo en perfect voor je doel.

Zit de nakuur en hcg goed op basis van ed dan?
 
Zit de nakuur en hcg goed op basis van ed dan?
je nakuur is voor de rest goed kan alleen niks zeggen over de hcg aangezien ik dat nooit gebruik en ook nooit in verdiept heb hoeveel je nodig hebt in de week :o
verder kun je altijd nog beslissen na 3/4 weken of je de dosis omhoog gooit of zo laat.
 
Nu na 7 jaar te trainen en na alles te proberen blijf ik al 2 a 3 jaar op een plateau zitten.

7 jaar trainen en nog steeds 77kg bij 1.78? Mag hopen dat die stats onderhand al een stuk hoger liggen.
 
7 jaar trainen en nog steeds 77kg bij 1.78? Mag hopen dat die stats onderhand al een stuk hoger liggen.
Jammer genoeg ben ik ecto en toen begonnen op 51kg dus ben er zeer blij mee. Zoals ik zei al 2 a 3 jaar op een plateau geen gram bijgekomen en al alles geprobeerd. Zelfs coachen. Kan er zelf ook niet aan doen zou het graag ook anders zien dat ze er bij vliegen :p
 
je nakuur is voor de rest goed kan alleen niks zeggen over de hcg aangezien ik dat nooit gebruik en ook nooit in verdiept heb hoeveel je nodig hebt in de week :o
verder kun je altijd nog beslissen na 3/4 weken of je de dosis omhoog gooit of zo laat.

Heel even offtopic :), hoe lang is de langste periode dat jij al hebt gekuurd zonder HCG? Problemen gehad toen met je herstel?
 
Heel even offtopic :), hoe lang is de langste periode dat jij al hebt gekuurd zonder HCG? Problemen gehad toen met je herstel?
na 1,5 jaar door omstandigheden off moeten gaan zonder nakuur en hcg.. libido bleef wel gewoon maar hoe lang het herstellen heeft geduurt i dunno, 2 jaar later wel een bloedtest laten doen en alles wat toen prima.

ben nu ook al bijna weer 2 jaar on geloof ik.. heb geen last van atrofie dus daarom zet ik eigenlijk ook geen hcg (ik weet het dom)
 
Mijn eerste kuur was ook bijna zo:

Wk 1-8 100mg test p eod
Wk 1-8 50mg tren ace ed
HCG 2x 500 iu per week.

Als je over alles goed in heb gelezen dan kan je best hiermee beginnen. Maarja wat ga je hierna doen. (Daar liep ik tegen aan)

Ps tren ace is voor de waardes beter als je het elke dag zet.
 
na 1,5 jaar door omstandigheden off moeten gaan zonder nakuur en hcg.. libido bleef wel gewoon maar hoe lang het herstellen heeft geduurt i dunno, 2 jaar later wel een bloedtest laten doen en alles wat toen prima.

ben nu ook al bijna weer 2 jaar on geloof ik.. heb geen last van atrofie dus daarom zet ik eigenlijk ook geen hcg (ik weet het dom)

Ik veroordeel je niet hoor, gebruik zelf geen hcg en ben ook niet van plan om meteen off te gaan :)
 
Ik veroordeel je niet hoor, gebruik zelf geen hcg en ben ook niet van plan om meteen off te gaan :)
wel alles verloren in die tijd maar dat kwam ook omdat ik even niet in staat was te trainen.. was toen ook jonger dus herstel zal daarom ook wel wat makkelijker zijn geweest als dat ik nu off zou gaan.
 
Iemand nog iets van advies anders sluit ik het hiermee af en begin ik er mee ^^ wss logje bijhouden.
 
Wat ik hier "vroeger" veel las wat dat men d'r altijd een lage dosis mast en t3 naast liet lopen.
Dit zou de sides van tren ook iets verminderen.
Weet niet hoe ze hier tegenwoordig over denken maar ik zie t niet zo heel veel meer voorbij komen
 
Back
Naar boven