Fitness Seller

correct trainen (1 bezoeker)

Hoe correct train jij?

  • supercorrect perfecte uitvoering

    Stemmen: 19 17,1%
  • Af en toe cheat ik een beetje

    Stemmen: 52 46,8%
  • Het laatste setje cheat ik meestal

    Stemmen: 16 14,4%
  • bij bepaalde oefeningen cheat ik anderen weer niet

    Stemmen: 16 14,4%
  • Ik train nooit echt netjes

    Stemmen: 5 4,5%
  • Ik cheat altijd

    Stemmen: 3 2,7%

  • Totaal stemmers
    111

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik cheat niet qua gewicht en ook niet qua reps maar soms gewoon tijdens de oefening bijv 8 reps en dan de laatste half. Vaak irriteert me dat ook en doe ik er nog een bovenop
 
Dat is dus een "slechte" vorm van cheaten, waarbij je de oefening lichter maakt ipv zwaarder
 
ik cheat zo min mogelijk, maar alleen aan het eind om er nog een negative rep uit te halen. Als ik merk dat ik teveel moet cheaten om een setje te maken dan weet ik dat ik iets minder gewicht moet nemen.
 
cheat vrij regelmatig... stop soms ook gewoon cheatssets in me schema's. Vin et ook gewoon lekker om af en toe flink te zwaaien met zo zwaar mogelijke gewichten :)
 
soms willik wel wat cheaten met lat pulldown... als ik ff een pinnetje lager wil proberen :)

dan cheat ik een beetje om de laatste 2 reps nog af te maken..
 
quote:ik cheat niet qua gewicht en ook niet qua reps maar soms gewoon tijdens de oefening bijv 8 reps en dan de laatste half. Vaak irriteert me dat ook en doe ik er nog een bovenop


Originally posted by 3XL
Dat is dus een "slechte" vorm van cheaten, waarbij je de oefening lichter maakt ipv zwaarder

wat maakt de oefening dan lichter? het feit dat je er nog een herhaling uitperst? wat is dan eigenlijk de beste manier om te cheaten?
zijn geforceerde herhalingen bijv. een vorm van cheaten?
is toch meer een trainingsprincipe?

zoo, alle 5 de zinnen zijn vragen. en dat in 1 post...:rolleyes:
 
Ik cheat meestal met mijn laatste rep van mij laatste setje met bankdrukken. Ik maak de beweging dan veel te snel, en laat hem zachtjes op me borst komen( nog net geen stuiteren):(
 
Zo heel af en toe cheaten lijkt mij niet zo erg..maar je moet het zeker niet te vaak doen nee.
 
Ik cheat altijd.
 
Als ik moet cheaten doe ik het niet. Spotten moet ook niet gebeuren bij mij.
 
Gelukkig is dit topic pas 8 jaar oud
 
Bij bepaalde oefeningen.
Vooral bij military press (laatste reps bij zware sets) door de benen buigen ;)
Bij zware curls, (croc) rows, tri extensions, ...

Maar bij sommige dan weer bewust niet

[epic bump] :p
 
MEGABUMPslotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven