MuscleMeat

Correcte uitvoering deadlift

Bezoekers in dit topic

NOT_YET

Cool Novice
Lid geworden
15 jul 2019
Berichten
93
Waardering
11
Lengte
2m29
Massa
159kg
Vetpercentage
4%
Mij is vertelt dat wanneer je de deadlift doet je de grond niet mag raken door een coach.
Vandaag vertelde iemand me dat ik de barbell met gewichten wel op de grond moet laten zakken.

Is het beter voor je rug als je de barbell met gewichten op de grond laat zakken?
 
Mij is vertelt dat wanneer je de deadlift doet je de grond niet mag raken door een coach.
Vandaag vertelde iemand me dat ik de barbell met gewichten wel op de grond moet laten zakken.

Is het beter voor je rug als je de barbell met gewichten op de grond laat zakken?
Buiten dat het afhangt van de variatie, als je het aan Rip zou vragen dan krijg je in dat prachtige accent te horen dat: It's called a deadlift, because you're pulling a dead weight from the floor.

Welke variant, welk doel?

Is die coach zich bewust van het onderdeel deadlift bij powerlifting?

Verveel je je? Ben je een trol?
 
Bij conventional deadlifts ALTIJD het gewicht terug leggen op de grond, inademen, opnieuw bracen en de juiste houding aannemen (zeker als beginner) en je volgende rep doen.
RDL en SLDL is een ander verhaal.
 
Laatst bewerkt:
Of zoek even op Rippetoe.
 
Welke variant, welk doel?

Is die coach zich bewust van het onderdeel deadlift bij powerlifting?

Verveel je je? Ben je een trol?

Dank je, ik weet nu welke vragen ik mezelf moet stellen. Daar had ik nog jiet aan gedacht.

Nee, ik ben geen trol.
Ik ben soms iets te enthousiast wanneer ik met mensen kan praten. Maar ik stel zeker niet vragen zomaar.
Het is nu twee informatiepunten die het andere doen beweren. Nu kan ik de vergelijking opbreken. Dank je.
 
Dank je, ik weet nu welke vragen ik mezelf moet stellen. Daar had ik nog jiet aan gedacht.

Nee, ik ben geen trol.
Ik ben soms iets te enthousiast wanneer ik met mensen kan praten. Maar ik stel zeker niet vragen zomaar.
Het is nu twee informatiepunten die het andere doen beweren. Nu kan ik de vergelijking opbreken. Dank je.
Dat klinkt wel heel raar.
Je zit toch niet in een kelder opgesloten? :angstig:


too soon?
 
Dat klinkt wel heel raar.
[...]

Oh, niks bijzonders, ik vind het leuk om met mensen te praten en wordt dan soms te enthousiast en wil dan te veel typen.
Ik vind jullie leuk is het eigenlijk. Ik kijk heel snel op naar mensen die ouder dan ik zijn en vind ze snel super cool, het enthousiasme kan ik op de sportschool onderdrukken maar met typen lukt dat me niet. Het is te moeilijk voor me.
Ik pas continu mijn berichten aan omdat ik meer wil zeggen telkens.

Heb jij dat ooit gehad dat je andere super cool vind?
Ik kan het gewoon niet aan, ze zijn direct mijn idolen.
Elke zin die ik schrijf is onderhevig geweest aan zelfcensuur.

Meeste kerels die ik zie die ouder dan ik zijn neem ik als voorbeeld omdat ik later ook zo wil worden.
Ook hebben ze soms leuke dames.

Maar die man Alan Thrall... zip zip... weg baard, dan trek je pas leuke meiden aan.

Typen is toch iets anders dan 'buiten zijn,' je kan oneindig lang doortypen zonder dat iemand je kan zien dat je tegen ze opkijkt.
Echt zo lastig.

Iemand zei iets over 'trollen,' dat is het dus niet.
 
Laatst bewerkt:
Oh, niks bijzonders, ik vind het leuk om met mensen te praten en wordt dan soms te enthousiast en wil dan te veel typen.
Ik vind jullie leuk is het eigenlijk. Ik kijk heel snel op naar mensen die ouder dan ik zijn en vind ze snel super cool, het enthousiasme kan ik op de sportschool onderdrukken maar met typen lukt dat me niet. Het is te moeilijk voor me.
Ik pas continu mijn berichten aan omdat ik meer wil zeggen telkens.

Heb jij dat ooit gehad dat je andere super cool vind?
Ik kan het gewoon niet aan, ze zijn direct mijn idolen.
Elke zin die ik schrijf is onderhevig geweest aan zelfcensuur.

Meeste kerels die ik zie die ouder dan ik zijn neem ik als voorbeeld omdat ik later ook zo wil worden.
Ook hebben ze soms leuke dames.

Maar die man Alan Thrall... zip zip... weg baard, dan trek je pas leuke meiden aan.

Typen is toch iets anders dan 'buiten zijn,' je kan oneindig lang doortypen zonder dat iemand je kan zien dat je tegen ze opkijkt.
Echt zo lastig.

Iemand zei iets over 'trollen,' dat is het dus niet.
Kom naar de DDB-meet, 2 november Iron House Utrecht. https://forum.bodybuilding.nl/topic...nhouse-utrecht-kuur-hard-of-kuur-niet.422954/
:)
 
Back
Naar boven