Fitness Seller

Corrigerende tik bij de Maccy D (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lol geweldig dit :D
 
Er liep een enkele traan over mijn rechter wang.
Ik kon de emotionele schoonheid van dit filmpje niet opkroppen.
:thumbs:
 
Haha,goed gedaan. Ik wil wel die rechtzaak niet ;)
 
Jesus wie is dat ****ing irritante hysterische pleuris wijf, had hij die ook niet ff een paar klappen kennen geven. Puur gerechtigheid dit.
 
2 Apen klimmen over de toonbank om iemand in elkaar te slaan, niemand zegt iets.
Die 2 krijgen vervolgens een supersized mc whoopass menu en opeens begint iedereen te schreeuwen dat die jongen moet stoppen.

Hij had eigenlijk gewoon iedereen in die Maccie een mc whoopass moeten geven.
 
2 Apen klimmen over de toonbank om iemand in elkaar te slaan, niemand zegt iets.

Die 2 krijgen vervolgens een supersized mc whoopass menu en opeens begint iedereen te schreeuwen dat die jongen moet stoppen.

Hij had eigenlijk gewoon iedereen in die Maccie een mc whoopass moeten geven.

****ing A. Met supersized whoopin'.
 
Jesus wie is dat ****ing irritante hysterische pleuris wijf, had hij die ook niet ff een paar klappen kennen geven. Puur gerechtigheid dit.

Dat wijf wordt rechts toch vol in der bek gebeukt met en door die hamburger flipper?
 
Dat wijf wordt rechts toch vol in der bek gebeukt met en door die hamburger flipper?

Vrij ondankbaar die k*twijven...zie je dat hier al gebeuren als er iemand je geld onder zo'n scanner legt?
 
Eerlijk gezegd wel ja....:)

Ik zie mezelf het niet doen :D dat geld scannen is toch normaal? Is hun eigen fout dat ze er direct iets racistisch of dergelijk achter zoeken.

Ook geweldig dat z'n collega's duidelijk niet weten wat aan te vangen met hem :p
 
Net goed even stoer over de toonbank klimmen en dan op de grond huilen of hij wil stoppen. Meesterlijk vooral dat stukje dat die ene op wil staan en klets zo weer neer.
 
Als de opvoeding thuis niet gegeven kan worden dan maar in het favoriete restaurant.
 
:roflol: Jammer dat die niet door bleef slaan
 
Haha, gerechtigheid
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

+1
 
Dat wijf wordt rechts toch vol in der bek gebeukt met en door die hamburger flipper?

Volgens mij is het die blonde die vooraan staat die zo achterlijk loopt te schreeuwen. Dat wijf die neer werd gebeukt kan niet eens meer wat uitkramen denk :roflol:
 
Het filmpje krijgt een 9. Voor een 10 had hij die blonde ook even aan haar haren over de toonbank moeten trekken met als finale een verdiende duik in het frituurvet.
 
Filmpje is wel eens gepost.

Die kerel was volgens mij nog geen 2 weken uit de gevangenis :D En heeft haar daarna een schedelbreuk geslagen met die spatula.

lulz were had

---------- Post toegevoegd Tue 18 Dec 2012 om 19:35 ----------

[Link niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven