AndroidHealthClinic

Corrigerende tik bij de Maccy D (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

is die vrijgelaten? als je dat hier in NL deed dan mocht je paar jaar brommen :roflol: ookal sloegen ze je eerst kapot
 
Die vent liep nog weg van de situatie, als hij daarna gevolgd wordt is het gewoon zelfverdediging. Denk ik.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Prachtig om te zien, net als toen met die buschauffeur die die vrouw toen sloeg:)
 
ron and sam are back!
 
Die was idd ook mooi!

http://www.youtube.com/watch?v=w6KFWiidiJo


Imo zijn deze filmpjes echt terecht! Ik snap niet waarom zoveel mensen er een probleem van maken.
Het valt me trouwens wel op dat het bijna altijd negerinnen zijn die agressief zijn
no racist
Omdat negerinnen in Amerika over het algemeen net mannen zijn.

In zuid-oost trouwens ook.

Wil je je als een man gedragen? Dan moet je ook als een man kunnen ontvangen. Vrouwen horen niet te schreeuwen, springen en slaan als een stelletje apen.
 
Omdat negerinnen in Amerika over het algemeen net mannen zijn.

In zuid-oost trouwens ook.

Wil je je als een man gedragen? Dan moet je ook als een man kunnen ontvangen. Vrouwen horen niet te schreeuwen, springen en slaan als een stelletje apen.
dit afstraffe met veel en harde klappen.
 
Hoe terecht ik het ook vind voor die vrouwen, snap niet waarom die Ray Mcintosh is vrijgesproken. Hij slaat als die vrouwen op de grond liggen ze nog een stuk of 3 keer met een metalen buis, dat is toch mishandeling eigenlijk?
 
Zon hamburger flipper is maar dun, kan me niet voorstellen dat je na 2 klappen al gaat liggen van de pijn tbh:p
 
Hoe terecht ik het ook vind voor die vrouwen, snap niet waarom die Ray Mcintosh is vrijgesproken. Hij slaat als die vrouwen op de grond liggen ze nog een stuk of 3 keer met een metalen buis, dat is toch mishandeling eigenlijk?
Nee dat is een flinke corrigerende tik die nodig is voor dit soort gedrag.

Je zal zien, dit soort gedrag zullen ze niet weer vertonen in een Maccie.
 
Zon hamburger flipper is maar dun, kan me niet voorstellen dat je na 2 klappen al gaat liggen van de pijn tbh:p

denk eerder dat ze ging liggen zodat ie stopte met slaan
maar hell nahhh
 
Nee dat is een flinke corrigerende tik die nodig is voor dit soort gedrag.

Je zal zien, dit soort gedrag zullen ze niet weer vertonen in een Maccie.

No shit, maar zoals eerder hier gezegd. Dit kun je in nederland echt niet flikken.
 
No shit, maar zoals eerder hier gezegd. Dit kun je in nederland echt niet flikken.
Nee in Nederland kan je dit zelfs niet flikken als diegene eerst je vrouw en dochter verkracht om vervolgens ook nog eens je huis leeg te roven.
 
Zou dat blond k*t wijf ook nog ff neerslaan als ik hem was
 
Haha dat wordt een flinke law-suit voor maccy D:D
 
Haha dat wordt een flinke law-suit voor maccy D:D

Denk het niet, werknemer is ontslagen maar vrijgesproken. Die vrouwen waren eigenlijk zelf de agressors dus ik verwacht dat zij nog een straf krijgen en daarna niets meer moeten proberen.
 
Die verdient de spatel van de maand :D
 
Denk het niet, werknemer is ontslagen maar vrijgesproken. Die vrouwen waren eigenlijk zelf de agressors dus ik verwacht dat zij nog een straf krijgen en daarna niets meer moeten proberen.

Je kan wel zeggen dat het zelfverdediging was, maar werknemer sloeg lekker door en daar kan zijn werkgever voor aangeklaagd worden.
 
Back
Naar boven