AndroidHealthClinic

cort-block??

Bezoekers in dit topic

Pump

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
396
Waardering
1
ik was een beetje aan het bladeren in een oude s&f en toen kwam ik een reclame van dit supplement tegen, ik zal hun verhaaltje ff kort samen vatten,

of iemand spieren opbouwt hangt af van de testo:cortison verhouding, cort-block vermindert een hogere cortison spiegel die je krijgt door bijv zwaar trainen,waardoor de verhouding testo: cort verschuift ten gunste van testo. verder zeggen ze dat een natural in 4 a 6 weken 2-3 kg pure spiermassa kan winnen. is dit wat of is het weer geldklopperij???
 
volgens mij is dit ongeveer hetzelfde als hmb.. :thumbdown
 
Ken het supplement niet.

Om je cortisol laag te houden kun je ook vitamine C supplementeren. Op een ander board kwamen we tot de conclusie dat adh(aanbevolen dagelijkse hoeveelheid) bullshit is vooral voor intensieve sporters zoals bodybuilders. Zorg dat je daar ver overheen zit.
 
geldklopperij denk ik... als je je cortisol werkelijk zou blokken zou je snel heel groot worden... Forget it!
 
mhh..kee thanx
 
Daarbij heeft cortisol ook een positieve werking en dat is een ontstekingsremmende. huidpatienten en longpatienten ea. gebruiken het bijvoorbeeld om verergering van astma en of eczeem tegen te gaan. Omdat je dus tijdens trainen je lichaam onder stress stelt en daardoor ook je immuniteit omlaag haalt is het natuurlijk dat het lichaam zich beschermt door cortisol aan te maken. Het logische dat vitamine C voor een lager cortisol gehalte zorgt kan zijn omdat C zelf en anti-oxidant is die helpt bij het beschermen van het lichaam.
 
Tja...maar ofdat je daarom een voordeel moet zin in cortisol... :finger:
 
Originally posted by Robin
Tja...maar ofdat je daarom een voordeel moet zin in cortisol... :finger:

bij blessures kan het nuttig zijn..
 
Back
Naar boven