AndroidHealthClinic

Cortisol stijging, het zit in een klein hoekje!

Bezoekers in dit topic

Marky

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
27 jun 2003
Berichten
12.706
Waardering
333
GVD, gisterennacht werd ik wakker om te pissen, en op de weg naar de pot neem ik dan wat zuivel mee, sta er dan toch naast, niets aan de hand zou je denken, ik in enkele minuten een halve liter melk weggekijld. Ik ga liggen met me duffe kop lag ik op m'n kussen en ik kijk van enkele centimeters van de muur vandaan naast me. Die hoor wit te zijn, maar dat was het niummer, eerder zwart, ik trek me hoofd ietstjes terug, en de vorm kwam erin... zo'n ****ing grote dikke zwarte spider. M'n hart in m'n keel! Normaal vind ik het niet zo erg, maar dit formaat! :eek: Dikke poten en zo'n vies lijf! Hij zat stil. Dus ik stap direct uit m'n nest, half slaapdronken maar leek wel alsof ik in een keer zo helder was alsof ik strak stond. Er verdomd snel dat beest!

Goed, m'n pa erbij gehaald, wat deze grote ging me wat te ver. Ook hij slaapdronken en hij grijpt mis, valt die lijer achter de rand van m'n nest :( Sja, bed was opgemaakt. Dus er zat 1 ding op, beddengoed eraf en het matras eraf! Met een brok in m'n keel dat die opeens opduikt.

Uiteindelijk moest die het onderspit delven na een half uur misere! Me nest weer opgemaakt en nu had ik verdomme honger, klaar wakker en gefrustreerd! :mad: Toen even wat tonijn gegeten en weer gaan slapen, volgende dag duidelijk duf, slapen ging niet diep meer! Volgende morgen duf en moest nog haasten voor de trein.

En m'n training vandaag leidde wat onder die vermoeidheid!! Klotezooi. Wij bodybuilders zijn te afhankelijk van cortisol.
 
Als je echt hardcore was, had je een extra eiwithapje.
 
Foto van dat monster! :D


enne...oxgene heeft gelijk :meal:
 
:roflol: Moet je nu echt 104kg wegen om bang te zijn van een spin?
 
:evil2: They will return in greater numbers, i promise!
 
'men vader gaan roepen'
bhahahahahahahah bang van een spin, oh boy ... als je nu een vrouw was tot daartoe
 
hahahaha, nu blijf jij lekker klein door een spin
 
die spinnen dat jioj bedoeld ken ik, heb al eens 1 gezien van op een centimeter afstond, schrik je wel ff van, maar als je ze doodklopt zijn ze geplet alsof er ze hol zijn vanbinnen, rare beeste:p
 
@ Marky: aaaaaahhhhhh koeshie koeshie. Zeg es: papa...papa


:P
 
:roflol: dit wordt het topic van de week, heb je echt geen enkel moment gedacht "Dit moet ik stilhouden, papa roepen is niet cool. Zeker niet voor al die macho BB'ers" ?
 
acidreign zei:
'men vader gaan roepen'
bhahahahahahahah bang van een spin, oh boy ... als je nu een vrouw was tot daartoe

Ik wou net zeggen. Een beetje die arme man zijn nachtrust verstoren.

'When the chicken meets the spider' ;)
 
je weegt 110kg en haalt je pa erbij voor een spin?? haha ! ;)
 
Uhm, mag ik je erop wijzen dat spinnen van dat formaat vaak met zijn tweeen zijn?

:D
 
Heb ook al is iets vies meegemaakt met een spin,ik lag te slapen en wordt wakker en neem mn glas water van het nachtkastje om te drinken maar doe toevallig eerst het licht aan wat ik anders nooit doe en in mn glas zit ook een grote langpoot spin :eek:
 
Gewoon zuipen die handel.
 
Back
Naar boven