Ik weet gvd niet wat het is, maar mijn schouders (vooral rechter) hebben een probleem. Ik warm op, pak de laatste tijd geen zware gewichten meer , en heb de benchpress vervangen voor de dumbbells. Toch voel ik na verloop van tijd toch een zeurende pijn in mijn schouders, en soms ook weer niet. je kunt de pijnplek (helaas) niet aanraken of voelen. Het zit in de schouder lijkt het.
Heb een hele poos hierdoor geen borst/schouders en rug getraind, is maand of drie. train nu weer na een gehele onderbreking van 1mnd weer, gaat lekker, maar vanavond begon die dan weer..........die ##%^&*pijn. weer rechter.
wat the **** is dat?! En wat te doen, welke ingreep vereist.
ps.
alles wat goed is voor mijn schouder, qua rekken, strekken, tips, whatever, tell me.........
oow,
en het mooie is. Ik heb het ook gehad dat mijn beide schouders helemaal verrot waren, terwijl ik niks heb gedaan de dag ervoor, bij het opstaan. Het gebeurde dus in m'n slaap. Meerdere malen.
alle hulp is welkom!
ciao
Heb een hele poos hierdoor geen borst/schouders en rug getraind, is maand of drie. train nu weer na een gehele onderbreking van 1mnd weer, gaat lekker, maar vanavond begon die dan weer..........die ##%^&*pijn. weer rechter.
wat the **** is dat?! En wat te doen, welke ingreep vereist.
ps.
alles wat goed is voor mijn schouder, qua rekken, strekken, tips, whatever, tell me.........
oow,
en het mooie is. Ik heb het ook gehad dat mijn beide schouders helemaal verrot waren, terwijl ik niks heb gedaan de dag ervoor, bij het opstaan. Het gebeurde dus in m'n slaap. Meerdere malen.
alle hulp is welkom!

ciao