XXL Nutrition

Cottage Cheese

Bezoekers in dit topic

Scighera

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
7 mrt 2003
Berichten
1.057
Waardering
0
Cottage Cheese
115 gram:
96 Kcal
19.5g Proteine
2.0g Cabs
0.5g Vet

Ik heb bij de supermarkt gekeken, maar kan deze kaas dus niet vinden. Weet iemand waar deze te krijgen is?
 
probeer het eens bij de Albert Heyn, die hebben altijd van de rare shit.
Ze hebben ook hun eigen kaasafdeling, dus je kunt het daar eens proberen.
 
ok, bedankt, ik zal eens kijken (ik had bij het avondeten maar Parmonia kaas gepakt, houdbaar tot 28-02-2003 :D )
 
je kunt het bij de AH gegarandeerd vinden, wel onder de naam Hütter Käse geloof ik... zit in een bakje met een folie sluiting......
 
Ik vind het niet te eten, maar idd HET proteine maaltijdje wat in een bb dieet vaak voorkomt.
Geef mij dan maar kwark met wat minder proteine.
Eten moet wel gezellig blijven :(
 
Originally posted by bestoldschool
Ik vind het niet te eten, maar idd HET proteine maaltijdje wat in een bb dieet vaak voorkomt.
Geef mij dan maar kwark met wat minder proteine.
Eten moet wel gezellig blijven :(
hmm klinkt dus niet al te best..
Is het dure kaas btw?
 
verschrikelijk smerig die huttenkase. Maar ik wist niet dat dat cottage cheese was.
 
jep vind het ook smerig, al heb ik het wel een tijdje gegeten... Ik haalde het bij de Lidl
 
echt super is het niet maar als je het op een volkoren boterham/broodje smeert in combinatie met wat komkommer en tomaat en italiaanse kruiden is het prima te eten.
 
volgens mij is Hutten Kase toch iets anders dan Cottage Cheese:

Cottage cheese heeft 0.5g vet en18g eiwit.
Hutten Kase heeft 12g eiwit en 4g vet
 
je hebt zeg, zeg maar, een volle en een magere soort d8 ik
 
Hier is het volop in de supermarkten. Dus geweldig voor mij dacht ik.
Toen ik het openmaakte zag en rook het al verdacht: waterpokken kwark leek het wel.
Geproefd: niet lekker --> kaneel eroverheen hielp niet veel, maar idd misschien wel een idee voor op brood of wat kruiden of komkommers erdoorheen gooien :clap:
 
Als je niet van de "bonkies" houd kan je het ff in de blender doen.
 
hhm, het lijkt me wel ideaal om je eiwiten omhoog te schroeven
 
hehe eet die troep nu echt vaak ,als je eenmaal gewend bent valt het wel mee net als magere kwark naturel ..
 
Originally posted by f*cking ecto
je hebt zeg, zeg maar, een volle en een magere soort d8 ik

Klopt in de VS heb je zelfs varianten met 0% vet, zelfde geldt trouwens ook voor "gewone" kaas.
 
Originally posted by axestream


Klopt in de VS heb je zelfs varianten met 0% vet, zelfde geldt trouwens ook voor "gewone" kaas.

aha. Ik kwam het namelijk tegen in de Nederlandse Muscle & Fitness. Het zal wel rechstreeks overgenomen zijn. Volgens mij kom je die magerste varianten nauwelijks tegen hier
 
Mijn vriendin vertelde me net dat ik elke dag cottage cheese eet en het niet eens merk.
Ze maakt namelijk een grote schaal lasagne ermee, samen met lean ground beef en wat tomaten sauce (elke zondag, genoeg voor de hele week voor op het werk).
Smaakt best goed zo in die lasagne.
Ook gooit ze het in tortilla's en ik heb het nooit gemerkt!
Maar puur? Nee!!!
 
Tomaat + kaas is altijd een heerl combi geweest.

Ik probeer nu nog de vet-vrije varinat te vinden. De magere heb ik al gevonden

Trouwens, je mag je gelukkig prijzen met zo'n vriendin! :thumb:
 
Oh ja er gaat natuurlijk ook geraspte kaas in de lasagne en tortilla's/burrito's :D

Ja m'n vrouwtje kan er wat van :clap:
 
Back
Naar boven