AndroidHealthClinic

could you kill?

Bezoekers in dit topic

big kelvin zei:
why not en zeker in de oorlog denk je nou echt dat ik er wakker van lig na het neerschieten van de enemy nee echt niet.



big kelvin zei:
verlichten ik ga niet geloofig worden gewoon schieten dat is toch niet zo moeilijk tegenwoordig word je al doodgeslagen voor een pakje boter dus schieten is dan ook niet zo moeilijk.

Stoer hoor kelvin :rolleyes:


Ontopic:
Ik zou het eigelijk echt niet weten.Hangt natuurlijk heel erg af van de situatie maar ook van de gevolgen die het kan hebben denk ik.
 
Pascal zei:
Stoer hoor kelvin :rolleyes:


Ontopic:
Ik zou het eigelijk echt niet weten.Hangt natuurlijk heel erg af van de situatie maar ook van de gevolgen die het kan hebben denk ik.
Ben je er weer ik dacht dat jij mij met rust zou laten ik heb er deze keer geen zin heb je geluk dus shut up
 
de strijd der titanen :D
 
Overtuiging van zo ongeveer alle strafrechters: IEDEREEN kan een passionele moord begaan. Ieder mens heeft een stukje 'dier' ergens verstopt zitten, en extreme situaties brengen dat gemakkelijker naar boven.

On topic: ja dus.
 
Ik denk het wel
 
Ik denk het wel. Ik denk dat als ik een inbreker in huis vind en ik sla hem helemaal total los dat ik dan niet de politie bel maar hem doodmaak en begraaf in het bos. No-way dat ik voor een inbreker kans ga lopen op een gevangenisstraf. Niemand weet immers toch dat hij bij jou een inbraak gepleegt heeft?
 
Das juist de fout die de meeste maken. Een passionele moord wordt enkel begaan door een mens en niet door een dier.
Ik heb trouwens, zoals hierboven al vermeld, een documantaire gezien over doden. 99% van diegene die ja zeggen, kunnen niet doden ( in oorlog ). Het is een soort noodrem die in de menselijke natuur is ingebouwd. Het kan omzeild worden door specifieke training, maar de trauma's die erop volgen daar bestaat "helaas" geen training voor.
 
big kelvin zei:
Ben je er weer ik dacht dat jij mij met rust zou laten ik heb er deze keer geen zin heb je geluk dus shut up

Sinds wanneer mag er niet meer gereageerd worden op mensen die je niet moet?
 
Ik ben getrained om in oorlogstijd grote groepen mensen te vermoorden, dus dat zal wel goedkomen :) (waarnemer artillerie)
 
B.A. Baracus zei:
Das juist de fout die de meeste maken. Een passionele moord wordt enkel begaan door een mens en niet door een dier.
Ik heb trouwens, zoals hierboven al vermeld, een documantaire gezien over doden. 99% van diegene die ja zeggen, kunnen niet doden ( in oorlog ). Het is een soort noodrem die in de menselijke natuur is ingebouwd. Het kan omzeild worden door specifieke training, maar de trauma's die erop volgen daar bestaat "helaas" geen training voor.
eindelijk iemand die weet waar die over praat
heb je die docu gedownd?
 
Ik weet van mezelf dat ik helaas labiel genoeg ben om op een gegeven moment compleet door te slaan. Dat ben ik echt "weg" en absoluut in staat te doden. Of het nou mezelf is of iemand anders, dat maakt op zo'n moment niet uit. Gelukkig niet vaak gehad, anders had ik hier waarschijnlijk niet kunnen schrijven.

In oorlogstijd zal is dat bij mij heel anders, dan weet ik zeker dat ik het eerste ben die wegvlucht, met gezin en al. Gewoon wegwezen, ik vind oorlog het niet waard om te worden doodgeschoten, dan mogen ze van mij Nederland hebben. Bij vechtpartijen precies hetzelfde....ik ben weg. De mazzel en de groeten. Behalve als mijn vrouw of kinderen er bij betrokken zijn natuurlijk, maar dat spreekt voor zich.
 
jij bent een sociopaat man???
 
axestream zei:
Uit angst, ja. Kan niet wachten tot je ons gaat uitleggen hoe het werkelijk in elkaar zit. :roflol:
tevreden met het antwoord
 
Ik ben ook labiel genoeg om iemand in koele bloede neer te schieten en er voor de rest niet eens meer naar te kijken noch aan te denken.
Moest het iemand zijn die ik persoonlijk ken, met goede gedachten erover, denk ik toch echter niet dat ik het zou kunnen.
Ik ben al genoeg gebrainwashed door de maatschappij dat ik echter wel vreemden gewoon neerknal...
 
Ja de docu klopt wel, maar de vraag of ik zou kunnen doden blijft met ja beantwoord.

Door speciale training is de switch te triggeren en dat gebeurt in trainingen. Honderden
oorlogen getuigen dat. Oorlogen worden uitgevochten door soldaten en ik ben al meer dan 12 jaar in dienst van onze overheid. Ja ik ben getraind en zal hoogst waarschijnlijk dus niet twijfelen!! Wat het daarna met me doet bij terugkeer.. Geen idee..
 
Ik zou jullie één voor één de grond in kunnen stampen zonder enig gewetensconflicten.
Het enige wat me tegenhoud is de gevangenisstraf die erna zou volgen.

Zonder dat.. één voor één zonder enig probleem


Love ya
 
DvO zei:
Ik zou jullie één voor één de grond in kunnen stampen zonder enig gewetensconflicten.
Het enige wat me tegenhoud is de gevangenisstraf die erna zou volgen.

Zonder dat.. één voor één zonder enig probleem


Love ya

Stoere bikkel :D
toch geloof ik er juist bij mensen die dit zo stoer mogelijk roepen geen donder van :D
 
muertesoulfly zei:
Ik denk het wel. Ik denk dat als ik een inbreker in huis vind en ik sla hem helemaal total los dat ik dan niet de politie bel maar hem doodmaak en begraaf in het bos. No-way dat ik voor een inbreker kans ga lopen op een gevangenisstraf. Niemand weet immers toch dat hij bij jou een inbraak gepleegt heeft?
Kansloos. :cool:
 
JoeLee zei:
Ik ben ook labiel genoeg om iemand in koele bloede neer te schieten en er voor de rest niet eens meer naar te kijken noch aan te denken.
Moest het iemand zijn die ik persoonlijk ken, met goede gedachten erover, denk ik toch echter niet dat ik het zou kunnen.
Ik ben al genoeg gebrainwashed door de maatschappij dat ik echter wel vreemden gewoon neerknal...
En nog een keer: kansloos :cool:
 
spiertje16 zei:
jij bent een sociopaat man???

Absoluut niet, dat heet zelfkennis en zelfreflectie. En natuurlijk een beetje ervaring.

Ik geloof trouwens ook geen reet van het verhaal dat je hersenen geprogrammeerd zijn om het doden van een ander mens te "annuleren". Dat er in de tweede wereldoorlog veel mis of niet is geschoten klopt, maar denk eens aan de veldslagen in de middeleeuwen, of de loopgraven in de eerste wereldoorlog. Of Rwanda met Hutu's en Tutsi's. Of de native americans die zijn afgeslacht. Bij elkaar opgeteld miljoenen doden, waarvan een groot deel met bajonet, mes of zwaard.

Kijk naar de meest verwante diersoort, de chimpansee. 96% DNA overeenkomst. Daarvan werd ook lang gedacht dat ze elkaar niet dood maakten. Blijkt dus dat ze zelfs "oorlog" voeren waarbij vrouw en kinderen ook niet gespaard worden. En die worden echt niet doodgeschoten, maar heel fijntjes verscheurd.

Dus mensen zijn in extreme situaties absoluut in staat elkaar af te slachten, zelfs zonder duidelijke reden. En als je er één hebt gehad, wordt een tweede makkelijker.

Nog een laatste voorbeeld, als je kijkt naar wat er nu in New Orleans gebeurd. Daar is geen handhavende macht, dus de mensen die het sterkst bewapend zijn nemen de macht over. Schieten zelfs op reddingshelicopters, gewoon omdat ze er mee weg kunnen komen. Reken ook maar dat er flink wat slachtoffers zijn die niet zijn omgekomen door het water, maar door kogels.
 
Back
Naar boven