MuscleMeat

could you kill?

Bezoekers in dit topic

benchMarc zei:
Geloof hem maar Syn, hij is een op hol geslagen gothic ;)
Inderdaad, als DVO tegen je zegt “zal ik je mijn kelder eens laten zien?” dan kan je maar beter beginnen te rennen. :D
 
Poosje terug nog een cafe eigenaar hier in Enschede neergeschoten (kritiek) wegens een ruzie om een kratje bier. :rolleyes:

Dat zijn dan weer dingen waarvan ik denk; Tja.....

De gast die het vuurwapen heeft geleverd ken ik nog van vroegah, en dat is pas een labiele gozer. Liep al met een vuurwapen op zak toen ie 15 was.

Maar ik zou verder wel een aantal redenen om kunnen noemen waarin het IMO wel geoorloofd is, en dat dan ook nog min of meer met het buitengewoon slappe straffenstelsen hier in NL.
 
Ik haal de trekker niet zelf over - daar heb ik mijn mannetjes voor (ik heb het topic niet gelezen, dus weet ook niet hoe vaak deze opmerking al gemaakt is).
 
In een bepaalde situatie kan ik mischien wel doden ja. Te denken aan mijn vriendin die verkracht word ofzo.

Liever zou ik dan de dader zo toetakelen dat hij niks meer kan doen de rest van zijn leven. Maarja als je zo woedend bent dan kan het mis gaan...
 
Ik denk dat ieder een punt heeft waarin hij in staat kan zijn iemand anders te doden. Het is altijd moeilijk om te oordelen over iets wat je nog niet heb meegemaakt, maar als ik in een levensbedreigende situatie zou zijn en ik zou geen andere keus hebben dan mezelf laten doden of de 'vijand' dan kies ik de vijand, zonder twijfel.

iedereen heeft een soort klik in zich waarbij je nog maar puur instinctief reageert, de ene heeft dat sneller dan de ander.
 
Back
Naar boven