XXL Nutrition

Cous Cous (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Papi Chulo

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
13 mei 2004
Berichten
1.393
Waardering
8
Eten jullie wel eens Cous Cous? Al die rijst 2x per dag, havermout, aardappels en brood beginnen me langzaam te vervelen en cous cous heeft op 100gr 65 gr koolhydraten. iemand ervaringen ermee?
 
Nope, wel grappig aangezien ik Marokkaans ben, maar ik vind t helemaal niet lekker. T is wel voedzaam voor een bber.
Je kunt t bij de Marokkaanse slager halen, evenals andere zaken voor Marokkaans eten.
 
Ik heb het laatst geprobeerd, vond het wel ok.
 
Zou het ook wel eens willen proberen, maar kweet niet met wat je het nog kan eten zoals bv , rijst met kip en kipcurrey

met wat kan je cous cous combineren?
En hoe te koken enz ... ?

groetjes
 
sensimilla zei:
Zou het ook wel eens willen proberen, maar kweet niet met wat je het nog kan eten zoals bv , rijst met kip en kipcurrey

met wat kan je cous cous combineren?
En hoe te koken enz ... ?

groetjes

Ik heb het gewoon met kip gegeten. Als groente had ik ui, paprika en champignons.
 
ja met een stoofpotje & wat pikante saus is het goed te genieten
 
Laten wellen in een klein laagje kokend water, dus niet zo'n shitload als bij rijst. Je kan het ook stomen, maar dan moet je een vergiet hebben met HELE kleine gaatjes. Het is plakkerig spul, maar smaakt goed voor de verandering. Is ook te krijgen bij sommige supermarkten, ligt er denk ik aan waar je woont.
 
Gent... , ze zullen dat wel hebben in de carrefour denk ik ...
 
sensimilla zei:
Gent... , ze zullen dat wel hebben in de carrefour denk ik ...

allez vooruit uit gent...idd in de carreofur ebbe ze da...op oostakker toch :)
vanwaar zijde erges?
 
lekker stukkie biefstuk erbij of kip in een lekker sausje en vreten maarr :thumb:
 
haha.....ik heb mn eerste portie al op bydaway! smaakte goed, alleen stukken lichter op de maag dan rijst....maarja je kan er dus eigenlijk meer van op!
 
ironmike86 zei:
allez vooruit uit gent...idd in de carreofur ebbe ze da...op oostakker toch :)
vanwaar zijde erges?

kwoon niever van het uz ;)
 
Back
Naar boven