AndroidHealthClinic

Covid 19 vaccinatie krijgen tijdens kuur? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

We kregen geen toegang op festivals ik wil naar Tomorrowland .....braaf of niet ik kom geen poot voorbij de ingang zonder vaccin bewijs
You should have used a fake one.
 
Damn en ik me maar zorgen maken om het roken, wilde daar een week mee kappen voor het inenten.
Wat het roken te maken met vaccin gast 😅

Vaccin zit in u spieren rook in u Longen
En Testo en vaccin zitten bijde in uw spieren
+ Vaccin geeft al een klein beetje meer kan op trombose
Dus ik dacht steroïden en vaccin dat het mogelijk bijwerkingen versterkt van vaccin
 
Wat het roken te maken met vaccin gast 😅

Vaccin zit in u spieren rook in u Longen
En Testo en vaccin zitten bijde in uw spieren
+ Vaccin geeft al een klein beetje meer kan op trombose
Dus ik dacht steroïden en vaccin dat het mogelijk bijwerkingen versterkt van vaccin
Ze spuiten toch dat virus bij je naar binnen, daarom. Hey ik ben geen expert op dit gebied he... alles wat je rookt gaat ook door je lever maat, het zijn niet enkel de longen.
 
Mocht dit wel een serieuze vraag zijn: ja, het kan. Kuren is geen contra-indicatie (geen absolute en ook geen relatieve) volgens dit document, maar ik ben geen arts, dat wil ik er wel bij gezegd hebben als disclaimer: https://corona.nhg.org/covid19-vaccinatie/contra-indicaties-covid-19-vaccinatie
Bij twijfel zou ik de vraag voorleggen aan je huisarts.
Volg je eigen verstand en wacht het af tot minstens volgend jaar, die nieuwe vaccinaties zijn allemaal genetisch gemanipuleerd. Je kan veel beter dat virus oplopen.
 
Volg je eigen verstand en wacht het af tot minstens volgend jaar, die nieuwe vaccinaties zijn allemaal genetisch gemanipuleerd. Je kan veel beter dat virus oplopen.
Jij bent ook echt een wandelende encyclopedie vol onzin.
 
Jij bent ook echt een wandelende encyclopedie vol onzin.
Ben gewoon de beste.

Nee ff serieus, van mij mag je het nemen man, voel je vrij, ik kijk het voorlopig ff aan. Zelfs de mensen die het virus hebben gehad en dus met antistoffen rondlopen krijgen alsnog een vaccine. Ze mogen oprotten met die shit.
 
Ben gewoon de beste.

Nee ff serieus, van mij mag je het nemen man, voel je vrij, ik kijk het voorlopig ff aan. Zelfs de mensen die het virus hebben gehad en dus met antistoffen rondlopen krijgen alsnog een vaccine. Ze mogen oprotten met die shit.
Nuttige input voor het topic 👍
 
van mij mag je het nemen man,
Daar zal ik je eeuwig dankbaar voor zijn, maar schiet OP niets mee op.
Je kan gewoon een vaccin laten zetten tijdens een kuur.
 
Nuttige input voor het topic 👍
Ik zeg nergens dat mensen het niet moeten doen, wat ik wel sneu vind zijn de mensen die het nemen in de hoop dat alles weer normaal gaat worden zoals de topic starter, zijn grootste zorg is een festival, besef dat ff, je weet helemaal niks over het lange termijn effect. Deze schapenmentaliteit is echt beangstigend.
 
Ik zeg nergens dat mensen het niet moeten doen, wat ik wel sneu vind zijn de mensen die het nemen zodat alles weer normaal gaat worden, je weet helemaal nike over het lange termijn effect. Deze schapenmentaliteit is echt beangstigend.
Nuttige input voor het topic 👍
 
Ik zeg nergens dat mensen het niet moeten doen, wat ik wel sneu vind zijn de mensen die het nemen zodat alles weer normaal gaat worden, je weet helemaal nike over het lange termijn effect. Deze schapenmentaliteit is echt beangstigend.
Stak je niet tot enkele jaren terug allemaal rare design poeders in je neus? Vertrouw je dat meer dan een vaccin?

Niet dat ik iets tegen het een of het andere heb, maar het lijkt mij een rare gedachte van ongecontroleerde goederen geen schrik te hebben en van gecontroleerde op grote schaal geteste goederen wel.
 
Je weet het lange termijn effect niet, op wie vertrouw je? je huisarts? het is toch mijn eigen keuze geweest om tien jaar terug drugs te gebruiken? nou nu wil ik weer die mogelijkheid hebben, geen vaccin.
 
Laatst bewerkt:
Je weet het lange termijn effect niet, op wie vertrouw je? je huisarts?
Als ik moet kiezen tussen jouw advies en die van mijn huisarts, kies ik toch voor de 2de.
 
Als ik moet kiezen tussen jouw advies en die van mijn huisarts, kies ik toch voor de 2de.
Ik hoop alleen maar dat je er geen spijt van krijgt, waarom gelijk laten prikken als je de mogelijkheid hebt te wachten en te kijken wat er allemaal gebeurt over een half jaar of een jaar? waarom niet eerst observeren?
 
Ik hoop alleen maar dat je er geen spijt van krijgt, waarom gelijk laten prikken als je de mogelijkheid hebt te wachten en te kijken wat er allemaal gebeurt over een half jaar of een jaar?
Zit er over na te denken om gewoon het vaccin niet te nemen en alles te photoshoppen zodat het wel lijkt alsof ik hem heb genomen zodat ik gewoon naar festivals kan
 
Je weet het lange termijn effect niet, op wie vertrouw je? je huisarts? het is toch mijn eigen keuze geweest om tien jaar terug drugs te gebruiken? nou nu wil ik weer die mogelijkheid hebben, geen vaccine.
Die keuze heb je toch, is helemaal de vraag van dit topic niet.
 
Zit er over na te denken om gewoon het vaccin niet te nemen en alles te photoshoppen zodat het wel lijkt alsof ik hem heb genomen zodat ik gewoon naar festivals kan
Je kan voor een leuk bedrag gewoon in het systeem komen hoor, je hoeft verder niets te doen, alleen betalen.
 
Je kan voor een leuk bedrag gewoon in het systeem komen hoor, je hoeft verder niets te doen, alleen betalen.
Alles wat ik kan frauderen, fraudeer ik, liever dan dat ik ergens voor betaal :D
 
Back
Naar boven