XXL Nutrition

COVID 19 vaccinatiepaspoort (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ahjoh, straks vertelt een bepaalde goedlachse, bebrilde politicus dat het ‘echt nodig is’ en loopt iedereen gewoon weer netjes mee.
Dit is al lang besloten in Europa. Je komt zonder nergens meer in, behalve boodschappen winkel en de medische zorg.
Een week geleden was alleen Kaag voor. Maar wacht maar af.
 
Wat een mongool die Lubach. Heb ik nog nooit om moeten lachen.

Met zijn haarlijn kan je trouwens beter je kop gewoon kaalscheren want het ziet er niet uit.
Doe eens lief 🥰
 
Ik heb het al gehad waar ken ik mijn paspoort ophalen?
 
Top dat iedereen al weet dat het vaccin 100% veilig is.

Er is ook nog nooit een vaccin geweest waarvan jaren later achteraf bleek dat er toch bijwerkingen waren die ze in eerste instantie niet hadden geconstateerd. Zeker met de snelheid waarmee deze vaccins zijn gecreëerd en waarvan de lange termijnseffecten zijn gesimuleerd.
 
Top dat iedereen al weet dat het vaccin 100% veilig is.

Er is ook nog nooit een vaccin geweest waarvan jaren later achteraf bleek dat er toch bijwerkingen waren die ze in eerste instantie niet hadden geconstateerd. Zeker met de snelheid waarmee deze vaccins zijn gecreëerd en waarvan de lange termijnseffecten zijn gesimuleerd.
Wie zegt dat dan ? Veilig ?
Het werk tegen Covid 19 that's it.
Je kunt er ook voor kiezen om je niet te vaccineren en het virus in stand te houden.
 
Top dat iedereen al weet dat het vaccin 100% veilig is.

Er is ook nog nooit een vaccin geweest waarvan jaren later achteraf bleek dat er toch bijwerkingen waren die ze in eerste instantie niet hadden geconstateerd. Zeker met de snelheid waarmee deze vaccins zijn gecreëerd en waarvan de lange termijnseffecten zijn gesimuleerd.

QFT.

Wat ik ook zo raar vind is dat er tegen aids al fucking 100 jaar geen vaccin uit te vinden is, maar voor dit super mysterieuze coronavirus is er binnen een paar maanden wel opeens iets wat helemaal perfect werkt en superveilig is en iedereen moet het nemen want anders mag je niet meer mee doen!
 
Je kunt er ook voor kiezen om je niet te vaccineren en het virus in stand te houden.

Nu ga je mensen die zich niet willen laten vaccineren een schuldgevoel aanpraten dat het virus in stand gehouden wordt .
 
QFT.

Wat ik ook zo raar vind is dat er tegen aids al fucking 100 jaar geen vaccin uit te vinden is, maar voor dit super mysterieuze coronavirus is er binnen een paar maanden wel opeens iets wat helemaal perfect werkt en superveilig is en iedereen moet het nemen want anders mag je niet meer mee doen!
 
Nu ga je mensen die zich niet willen laten vaccineren een schuldgevoel aanpraten dat het virus in stand gehouden wordt .
Zie geschiedenis van Polio in de bible belt.
Ik praat ze geen schuld gevoel aan ... dat laten mensen zich aan praten.
 
Die gasten die 4 evenementen hebben georganiseerd hebben de overheid geadviseerd dat je weer evenementen kan organiseren als iedere bezoeker een negatieve test kan overleggen. Dus het wordt straks of elk weekend testen 9m ergens binnen te komen of een vaccinatie. Kiest u maar...
 
In hoe verre is het mogelijk dat wanneer 80% een vaccin heeft gehad waaronder 99,9% van alle kwetsbaren er nog ic's zullen vol raken?
Het zou dan nutteloos zijn bij elk bioscoop bezoekje om paspoorten te gaan vragen, Corona ging toch nooit meer weg?

Over Lubach, alleen die grap dat de ic's dan vol zou liggen met jongeren vond ik wel een goede.
 
Die gasten die 4 evenementen hebben georganiseerd hebben de overheid geadviseerd dat je weer evenementen kan organiseren als iedere bezoeker een negatieve test kan overleggen. Dus het wordt straks of elk weekend testen 9m ergens binnen te komen of een vaccinatie. Kiest u maar...
Gaat toch genoeg in de neus tijdens een feest zo'n stengel kan er wel bij 😋
 
Back
Naar boven