XXL Nutrition

COVID --> Vraag voor de Belgische mensen onder ons

Bezoekers in dit topic

SvP0501

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
5 jul 2015
Berichten
2.007
Waardering
2.077
Lengte
1m85
Massa
83kg
Vetpercentage
13%
Even een vraag voor onze belgische leden onder ons :

Ik ben in mijn vrije tijd rally en autosport fotograaf en besteed mijn tijd veel in België ( tijdens rally seizoen )
Nu is 07 Nov de rally van Ypres en daar is dit jaar het WRC ( Word Rally Championship ) aan toegevoegd , hier komen grote internationale kanonnen

Normaliter fotograaf ik voor Tim van Parijs met de Porsche ( de Belgen die een beetje autosport minded zijn kennen hem )

Ik ben mij een beetje aan het inlezen over de COVID maatregelen en er zijn wat tegenstrijdigheden :

- ik ben een NL 'er en woon in een risico provincie ( aldus de Belgische overheid )
- als ik de huidige covid maatregelen in Belgie moet geloven moet ik bij " binnenkomst " een COVID test doen en daarna 10 dagen in quarantaine ( ik ben echter maar 1 dag nog geen 20 uur op Belgisch grondgebied )

Is er bij onze Belgische leden iets bekend over " dagbezoeken " ?
10 dagen in quarantaine in Belgie ( mogelijk hotel of opvang ) voor krap 20 uur rally is het mij niet waard

Achterlaten gegevens ,mondkapjes , verplichte vakken en temp check uiteraard geen issue
 
Vorige week in Ardennen geweest. Niets aan het handje.
 
Grenzen zijn gewoon open en er is weinig tot geen controle
 
Er is hier 0.0 controle op de quarantaine maatregelen.
 
Vorige week in Ardennen geweest. Niets aan het handje.
De maatregelen gelden dan ook pas sinds afgelopen vrijdag 16u.

Geen idee hoe het met de controle geregeld is en wat de consequenties zijn als je toevallig wel gecontroleerd wordt.
 
De maatregelen gelden dan ook pas sinds afgelopen vrijdag 16u.

Geen idee hoe het met de controle geregeld is en wat de consequenties zijn als je toevallig wel gecontroleerd wordt.

Just drop a gear and disappear.
 
Back
Naar boven