XXL Nutrition

Crack (nieuw supplement) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Stefan84

Competitive Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
23 apr 2007
Berichten
2.197
Waardering
60
Ik heb net een sample gekregen van body-supplies.nl, genaamd crack een nieuwe pre workout supp. Ik ben wel wat gewend maar dit is heftig, ik ga er echt hard op. FYI :D
 
Ik heb net een sample gekregen van body-supplies.nl, genaamd crack een nieuwe pre workout supp. Ik ben wel wat gewend maar dit is heftig, ik ga er echt hard op. FYI :D

Voor hoeveel trainingen had/heb je? :rolleyes:
 
Ik vind m ook heerlijk! die energy die je er van krijgt is super! vrij prijzig is ie wel...
In een pot zitten 40 doseringen, je moet 1-3 per keer nemen dat proefzakje die jij hebt genomen bevat de maximale 3 doseringen.
Als je dat elke keer zou nemen is je potje binnen binnen 13/14 trainingen leeg.
 
hahh

het geeft je ook een enorme libido had nog zoveel energie dat ik maar tegen mijn vrouwtje zei kom schat we gaan ervoor hahah en bleef gaan
 
Ik heb net een sample gekregen van body-supplies.nl, genaamd crack een nieuwe pre workout supp. Ik ben wel wat gewend maar dit is heftig, ik ga er echt hard op. FYI :D

Is het ook heftig in vergelijk met NOX Pump?
 
Ik las net dat zo'n zakje voor 2 a 3 doseringen is, logisch dat iedereen hard gaat op zo'n zakje :roflol: :roflol: :roflol:
 
Ik las net dat zo'n zakje voor 2 a 3 doseringen is, logisch dat iedereen hard gaat op zo'n zakje :roflol: :roflol: :roflol:

hahah verkeerd gelezen hahah maar wow het was just like old times at the gabberfeesten
 
kzou het interessanter vinden als iemand zn bevindingen postte na 10 trainingen 1 dosering.
 
kzou het interessanter vinden als iemand zn bevindingen postte na 10 trainingen 1 dosering.


vind die zakjes te heftig dus ben beniwued als ik een hele pot koop
 
kzou het interessanter vinden als iemand zn bevindingen postte na 10 trainingen 1 dosering.

Vandaar mijn eerdere vraag voor hoeveel trainingen hij had... Voor 't zelfde geld merk je er na 4x niets meer van inderdaad.
 
ik wil niet teleurgesteld worden :D maarja NOX moest je ook niet 10 trainingen achter elkaar nemen.

neem eens zo'n zakje zou ik zeggen en bestel wat bij bodyenfit dan kom je erachter en een pot zit er voor mij niet in vind het te ....
 
kga wel voor een sample inderdaad...heb nog mstak+pump en ragnarok liggen:)
 
goeie commentaren precies, ik dacht altijd dat al die boosters een hoep troep waren.
 
goeie commentaren precies, ik dacht altijd dat al die boosters een hoep troep waren.

testoboosters wel ja, dit niet. Echt heftig spul, te heftig voor mij iig.
 
testoboosters wel ja, dit niet. Echt heftig spul, te heftig voor mij iig.

Oke even noob vraagje maar ik volg dan ook nooit iets op van supplementen.

Wat is het verschil tussen dit soort booster en een testobooster ?
 
Ik heb het even uitgezocht.

Heb hier een samplezakje voor me.. er zit 45gram in en staat duidelijk op serving size : One Pack.

Kijk ik bij de beschrijving van Crack dan lees ik per pot 600gram 40 doseringen is dus 15 gram per dosering.

Bij de gebruiksaanwijzing staat echter nog neem 1-3scoops dat zal dan wel 15-45gram zijn.

Dus een zakje staat gelijk aan 3 scoops. Dus even rekening mee houden, wil je de resulaten gelijkwaardig aan een samplezakje, dan doe je dus 13 trainingen met een pot.
 
Kun je zo'n sample zakje van body supplies los krijgen als je ze daar voor mailt, of krijg je die alleen bij een bestelling?
 
Back
Naar boven