MuscleMeat

crack pre workout ervaringen?

Bezoekers in dit topic

ziet er wel iets lekkers uit. benieuwd of er idd iemand ervaring mee heeft...
 
lijntje speed lijkt me beter dan crack


maar producten van revolutions hebben een bedenkelijke reputatie
 
Dit product is net nieuw. Gebruikerservaringen zul je dus nog niet vinden.
Qua samenstelling ziet Crack er heel goed uit.
Explosieve kracht, pomp, uithoudingsvermogen, focus..
Heb het zelf eergisteren voor het eerst genomen.
Voor de liefhebbers van producten als Nox Pump, het energieke gedeelte is in dit product is ook behoorlijk :D
 
zag het ookal staan in in de nieuwe m & f.toch maar even wachten op de eerste reacties.dan ook maar even bestellen als het goede reacties krijgt.
 
zat gisteren te twijflen om te bestellen....toch maar niet gedaan omdat ik neits kon vinden hierover.
 
Echt een TOPPER:D
Morgen proberen met iets hogere dosering(H)
 
we hebben enkele sample zakjes gehad.. heb er 1 gepakt vandaag en ik kreeg er best een lekker energie rush van.. ik ga maar eens een pot proberen zodat ik straks wat meer kan zeggen.
 
Gisteren voor het eerst geprobeerd (sample zakje van xxl nutrition gehad). De energie die je ervan krijgt is waanzinnig, maar kreeg er ook een wat zenuwachtig en nerveus gevoel van. Pomp was ook best goed..

Opzich lekker getraint maar JP8 of Unleash bevalt me dan toch een stuk beter (minder hyper en kan je ook gewoon lekker op trainen).
 
zat gisteren te twijflen om te bestellen....toch maar niet gedaan omdat ik neits kon vinden hierover.

Product is net nieuw dus inderdaad nog weinig over te vinden.
(gebruikerservaringen) De eerste reacties zijn zeer positief bij ons. Veel powerrrr.. en pomp. Het energieke gedeelte is best heftig, dit heb ik al van meerdere mensen vernomen, hoe je dit ervaart is vrij persoonlijk.
(de 1 is hier meer gevoelig voor als de ander) We hebben overigens de aankomende dagen gratis samples van de Crack bij elke bestelling..:)
 
Ik ben geen fan van revolutions. De naam van het product vind ik ook niet goed.
De energie is waarschijnlijk gewoon de hoge dosis caffeine dat je voelt, er zitten 3of4 soorten caffeine in. Alles zit ook netjes verstopt achter de proprietarieblend.
Geranium extract (extracted for 1,3-Dimethyl-amylamine) dit is wel een goede booster.
40doseringen en 1-3 scheppen per keer is ook niet goedkoop.

Als je geld genoeg hebt en je wilt echt een superboost dan moet je eens clearshot proberen, 1 potje uitdrinken en 10 minuten later staan je spieren superhard van de adrenaline en pomp. http://www.nutriplaza.nl/index.php?showproduct=show&idee=681
 
Ook wij kunnen helaas nog weinig zinnigs melden over Crack.
Wel wat samples nu binnengekregen(helaas niet genoeg voor iedereen), dus mocht je er een bij je bestelling bij ons willen hebben, geef het even aan.;)
 
ik heb het vandaag gebruikt.
opzig wel een goeie pomp en energie, wel een beetje een raar gevoel in de kop maargoed was wel te doen :D
 
MMm ziet er goed uit :) ik zou wel een sample willen
 
Voor de liefhebbers, hier de hele Crack verkooptekst.
Uiteraard lekker op zijn Amerikaans over the top, maar het legt ook de ingredienten uit en geeft je een goed beeld wat erin zit.
De eerste voorzichtige reacties zijn dat het toch wel heftig spul is, maar ik heb en zal het helaas zelf niet gebruiken. Bij mij breekt het zweet al uit bij 1 kop koffie, dus al die pre-workout producten met Cafeine laten me alleen maar stuiteren!:rolleyes:
 
Gister ook een sample geprobeerd (thanx! body en fit shop!!)

Ging er ook erg goed op! enorme energie en focus!!
was wel te vergelijken met mn eerste kennismaking met NO-Xplode

Helaas zal dit effect wel minder worden met verloop van tijd.. maar jah logisch je lichaam went er aan.. vandaar ook het advies om het niet elke dag te gebruiken

volgens mij zitten er in bijna alle pre workout supps bijna het zelfde..
dosering zal mischien wat anders zijn. Vandaar dat de meeste mensen ook verschillend reageren.. de een vind het geweldig en de ander maar matig.. en andersom
 
Gister ook een sample geprobeerd (thanx! body en fit shop!!)

Ging er ook erg goed op! enorme energie en focus!!
was wel te vergelijken met mn eerste kennismaking met NO-Xplode

Helaas zal dit effect wel minder worden met verloop van tijd.. maar jah logisch je lichaam went er aan.. vandaar ook het advies om het niet elke dag te gebruiken

volgens mij zitten er in bijna alle pre workout supps bijna het zelfde..
dosering zal mischien wat anders zijn. Vandaar dat de meeste mensen ook verschillend reageren.. de een vind het geweldig en de ander maar matig.. en andersom

Je slaat de nagel op de kop!

De meeste préwo werken lekker de eerste keer(en) maar alleen de pareltjes blijven goed! Voor mij blijven dit toch wel nox pump en supercharge.
Effe afwachten wat de verdere reviews zijn over crack na een wat langer gebruik, alleen al het gedacht dat het van revolutions is doet me al huiveren maar ik heb vernomen dat revolutions nu alles op alles heeft gezet om hun gedeukte imago weer optekrikken

Ik ben benieuwd!
 
net sample geprobeerd, ging er keihard op. Vaag gevoel wel, maar hard oei.
 
Even voor de duidelijkheid;

Methampheta(-stim) heeft een gelijksoortige werking als Methampheta(-mine), wat een van de hoofd bestandsdelen is van Crystal Meth

(Correct me if im wrong?)

Mijn persoonlijke ervaring

2x Sample pack geprobeerd,

Kreeg het gevoel alsof ik lichtelijk aan de MDMA was

- Armen en benen voelde loom aan, en licht gevoel in me hoofd.
- Tintelend gevoel
- Aardig zweten

Voor mij totaal geen energieke boost, en had meer zin om te zitten dan om te trainen. Met moeite elke oefening kunnen afmaken, sommige oefeningen zelfs minder reps in totaal dan zonder Crack.

Bewijst maar weer dat iedereen er anders op reageert :)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven