AndroidHealthClinic

crack pre workout ervaringen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

2e dag.

2 scoops gebruikt. Ik voelde geestelijk geen verschil, iets wat Nox Pump wel doet.

Het enige dat ik merkte is dat het voor mij wat meer kracht gaf.

Maandag weer 'ns proberen.
Er word imo te veel beloofd en te veel reclame gemaakt.
Hopelijk komt Nox Pump weer snel terug, aangezien ik nog maar 5 sachets heb. Waarbij ik door alles heen knal 20min na inname.

Crack Heavy product? No way.
3 scoops voor mij op maandag, en we zullen het wel zien.
 
op de proefzakjes staat toch echt dat 1 dosering 45 gram oftewel 3 maatscheppen is.

dus neem 3,5 maatschep maandag zou ik zeggen dan voel je hem wel lijkt me. ligt er ook aan of je een iel mannetje van 16 bent van 55 kilo of een spierbonk van 120 kilo die al 20 jaar 6 keer in de week 4 uur per dag traint en al het nodige aan sups gewend is, denk dat daar meer die 1 - 3 maatschep vandaan komt.
 
Het sample zakje is 45,000 gram, dit klopt volgens mijn grammenweger.
Doe ik het zakje na open maken eerst in de scoop, en dan in de pot, blijkt een zakje 2 3/4 scoop te zijn.
Na wegen van 3 scoops blijkt dit 50 gram te zijn, ik had afgestreken scoops, 1 mm onder de rand.
Ik heb net om 11 uur en om 14 uur een scoop genomen zo juist, ben benieuwd, laat het horen nog.
 
Laatst bewerkt:
Als je al 3 scoops moet nemen laat maar dan :rolleyes:

Op afwachting van de nieuwe NOX (hopelijkeven goed) doe ik het met mn supercharge
Wou wel no-shotgun ns proberen, heb ik veel positiefs over gehoord :dunno: en ik wacht watertandend af op de reviews van de nieuwe MHP shizzle :D
 
Als je al 3 scoops moet nemen laat maar dan :rolleyes:

Op afwachting van de nieuwe NOX (hopelijkeven goed) doe ik het met mn supercharge
Wou wel no-shotgun ns proberen, heb ik veel positiefs over gehoord :dunno: en ik wacht watertandend af op de reviews van de nieuwe MHP shizzle :D

weet jij iets meer van de nieuwe nox sancaman?
 
weet jij iets meer van de nieuwe nox sancaman?

Alleen wat René hier af en toe post... Lijkt me dat ze de samenstelling eerst moeten veranderen, hopelijk blijft ie goed, njah, als ie op een 85% ofzo van de oude draait ben ik ook al tevreden :P
 
inderdaad, je moet 3 scoops nemen, betekent 12 doseringen voor 48 euro wat idioot veels te duur is, helaas, op zoek naar wat anders voor mij...... jammer.
 
2 week geleden dus een dosis van 2 x 15 gram genomen, en gister ook, beide zonder resultaat, werd er slap en slaperig van.

Vandaag neem ik de 45 gram dosis. Er is [Link niet meer beschikbaar]. En dit topic is 2 maal aangemaakt, is wel wat verwarrend. andere crack topic
 
heb gehoord dat het geen goed product is
volgens de verkoper van vitamines en more
hij gaf aan dat het van een nederlandse maker is en dat
het miss 6 euro is om te maken en dat ze het zo duur verkopen
dit heeft mij tegengehouden om het te gaan kopen

ik weet niet hoe jullie erover denken ik ben gegaan voor animal m stak
 
heb gehoord dat het geen goed product is
volgens de verkoper van vitamines en more
hij gaf aan dat het van een nederlandse maker is en dat
het miss 6 euro is om te maken en dat ze het zo duur verkopen
dit heeft mij tegengehouden om het te gaan kopen

ik weet niet hoe jullie erover denken ik ben gegaan voor animal m stak

tja, als je bij de bakker een brood koop. dan vraag je toch ook niet eerst wat hij ervoor betaald heeft.

zo mag je natuurlijk niets meer kopen :rolleyes:

werking zal voor iederen anders zijn. als je het niet probeerd weet je het niet.
 
Heb het zelf laatst aangeschaft, ben zeer tevreden over het product, naar 15 minuten krijg ik altijd extreme tintelingen over mijn hoofd en jeukerige handen, ook word het zweten erger, het geeft je een knallende boost, en een gigantische pomp je voelt je eigenlijk net Arnold haha. Zeker een aanrader ! Ook merk je dat je gewoon sneller groeit qua spiermassa
 
Heb het zelf laatst aangeschaft, ben zeer tevreden over het product, naar 15 minuten krijg ik altijd extreme tintelingen over mijn hoofd en jeukerige handen, ook word het zweten erger, het geeft je een knallende boost, en een gigantische pomp je voelt je eigenlijk net Arnold haha. Zeker een aanrader ! Ook merk je dat je gewoon sneller groeit qua spiermassa

Hoeveel scoops gebruik je per shake?
 
we hebben enkele sample zakjes gehad.. heb er 1 gepakt vandaag en ik kreeg er best een lekker energie rush van.. ik ga maar eens een pot proberen zodat ik straks wat meer kan zeggen.
Hey, ik ben namelijk ook aan het twijfelen om crack aan te kopen.. is het mogelijk een paar sample zakjes te krijgen ofzo? alvast bedankt.
 
Hey, ik ben namelijk ook aan het twijfelen om crack aan te kopen.. is het mogelijk een paar sample zakjes te krijgen ofzo? alvast bedankt.

Kijk de datum.. Die zullen nu wel op zijn :P.
 
Back
Naar boven