Fitness Seller

crack pre workout ervaringen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Even voor de duidelijkheid;

Methampheta(-stim) heeft een gelijksoortige werking als Methampheta(-mine), wat een van de hoofd bestandsdelen is van Crystal Meth

(Correct me if im wrong?)

Mijn persoonlijke ervaring

2x Sample pack geprobeerd,

Kreeg het gevoel alsof ik lichtelijk aan de MDMA was

- Armen en benen voelde loom aan, en licht gevoel in me hoofd.
- Tintelend gevoel
- Aardig zweten

Voor mij totaal geen energieke boost, en had meer zin om te zitten dan om te trainen. Met moeite elke oefening kunnen afmaken, sommige oefeningen zelfs minder reps in totaal dan zonder Crack.

Bewijst maar weer dat iedereen er anders op reageert :)

Methampheta Mix zit erin.

L-Tyrosine: dit aminozuur helpt overtraining te voorkomen door geestelijke en lichamelijke vermoeidheid uit te stellen, het verhoogt de alertheid, verhoogt concentratie en het gevoel van welzijn.



- Methylxanthine Anhydrous: een speciale vorm van Cafeïne die beter opgenomen wordt. Crack bevat per maatschep slechts 100mg Cafeïne.



- Guarana extract: gestandaardiseerd voor 1,7-Dimethylxanthine. Dit extract is een van de redenen waarom Crack zo geweldig werkt. Een zeer speciaal extract dat allen in Crack zit.



- Geranium extract: gestandaardiseerd voor 1,3-Dimethylamylamine. Dit extract geeft een langdurige energie zonder een vervelende crash. Daarnaast geeft het een zeer euforisch gevoel, waardoor je harder kan trainen.



- Guarana: een planten extract uit de regenwouden uit Brazilië. Vaak wordt guarana gestandaardiseerd voor Cafeïne. De guarana in Crack wordt speciaal gekweekt om een maximale werking te garanderen



- Acacia Rigidula: Dit kruid wordt voor Crack speciaal gekweekt voor een optimaal extract. Acacia bevat diverse stoffen die alertheid en concentratie enorm verbeteren kunnen. Daarnaast geeft Acacia een zeer “goed gevoel” waardoor je meer zin aan trainen krijgt.



- Choline Bitartraat: het water oplosbare deel van Vitamine B. Choline heeft voornamelijk een werking op het aansturen van de spieren door de hersenen. Een betere aansturing betekent meer spierkracht.

Dat heeft toch niks met crystal meth enzo te maken, weet niet waar je die "wijsheid" vandaan haalt..???
 
heb het net gebruikt

En wat is dit spul extreem heftig het heeft alles in zich alleen vind het te heftig sta nu nog steeds op springen en mijn huid jeukt heel erg van dit spul dus dat is een nadeel.

Maar revolutions heeft nu wel eens een topproduct in handen.
 
En wat is dit spul extreem heftig het heeft alles in zich alleen vind het te heftig sta nu nog steeds op springen en mijn huid jeukt heel erg van dit spul dus dat is een nadeel.

Maar revolutions heeft nu wel eens een topproduct in handen.

klopt, zeer heftig. Dat jeuken is van de beta alaline.
 
ziet er wel intense shizzle uit
 
toch maar even proberen.
 
Lijkt wel goed spul. Als de reacties na langdurige inname zo blijven dan schaf ik me ook wel een pot aan.
 
die crack verkooptext, hahaha, moest er erg om lachen. geldt de proefzakjes aanbieding nog bij bodyenfitshop, dan doe ik even een bestelling maandag avond, heb nog eea nodig.
van geranium extract vond ik nog dat het vetverlies geeft, energie geeft, en mentaal sterker maakt.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het even uitgezocht.

Heb hier een samplezakje voor me.. er zit 45gram in en staat duidelijk op serving size : One Pack.

Kijk ik bij de beschrijving van Crack dan lees ik per pot 600gram 40 doseringen is dus 15 gram per dosering ???

Bij de gebruiksaanwijzing staat echter nog neem 1-3scoops dat zal dan wel 15-45gram zijn.

Dus een zakje staat gelijk aan 3 scoops. Dus even rekening mee houden, wil je de resulaten gelijkwaardig aan een samplezakje, dan doe je dus 13 trainingen met een pot.
 
Zeker duur maar als ik deze week een bestelling doe dan wil ik er wel een proefzakje bij nemen want altijd goed om te proberen maar 4 euro per keer is idd wel erg duur
 
Ik weet niet wat het doet met 1 scoop.. 40 doseringen dan.. ik heb 2x getraint met een samplebag en dat knalde best.. maar nu zie ik dat het gelijk is aan 3 scoops :D

Met 3 scoops knalt alles wel best hard :D
 
Ben sinds afgelopen donderdag mee aan het trainen.
Tot nu toe maar 2 scoops genomen voor de zekerheid.
Moet zeggen dat ik hem goed voelde. Zeer gefocust en echt zin om te knallen. Ik zweet er enorm van. Gelukkig tot nu toe geen nare bijwerkingen gehad.

Het is een duur potje, maar zeker het proberen waard!!!
 
ik heb hem woensdag binnen als het goed is :)
 
Laatst bewerkt:
We hebben overigens de aankomende dagen gratis samples van de Crack bij elke bestelling

binnen 5 dagen een bestelling gedaan na het lezen hier van, echter, zat niet bij mijn bestelling die ik net binnen kreeg helaas. :(
 
binnen 5 dagen een bestelling gedaan na het lezen hier van, echter, zat niet bij mijn bestelling die ik net binnen kreeg helaas. :(

Waren heel snel op inderdaad...
We krijgen vrijdag weer volop nieuwe samples binnen. Stuur mij maar even een mailtje als je wilt, dan stuur ik je vrijdag direct wel even een paar samples na...
 
heel goed, super service weer van bodyenfitshop.nl en supersnelle reactie trouwens, bedankt.
 
Heb het sample zakje in één keer gebruikt :D niet goed gelezen. Serieus ik vloog door mn huiskamer echt niet normaal, dacht dat ik super sterk was. Voelde een tinteling in mn rug en hoofd. Tijdens het trainen merkte ik dat ik opeens heel veel wilde maar mn kracht minder was dan normaal. Ik kon minder reps aan dan normaal en het leek wel of ik aan de drugs zat ofzo. Was echt hyper, niet normaal gewoon.
Tweede keer toen ik het gebruikte merkte ik al veel minder van de werking terwijl ik weer een heel zakje op had.
Maar toch twijfel ik of ik het nog is zal bestellen. Er zit namelijk één groot voordeel aan dit product en dat is dat wanneer je geen zin hebt om te trainen je na een zakje crack niets anders wilt!
Een groot nadeel is dan weer dat je er slecht van slaapt. Ik heb althans de hele nacht naar het plafond liggen staren, wat niet echt bevorderend was de volgende werkdag.
 
Laatst bewerkt:
Waren heel snel op inderdaad...
We krijgen vrijdag weer volop nieuwe samples binnen. Stuur mij maar even een mailtje als je wilt, dan stuur ik je vrijdag direct wel even een paar samples na...

hey bedankt voor de 11 gratis sample zakjes die ik net in de bus krijg, 11 keer 45 gram, das bijna een hele pot gratis, weer ongelovelijke service van bodyenfitshop. :cheer:

LOL mijn weekend is weer helemaal goed.

ik zag dat een dosis is 1 tot 3 keer 15 gram en wat ik lees is 45 gram best wel heftig. ik ga het snel uitproberen en vertel na een paar keer of het blijft werken, iets wat ook belangrijk is.

zag nog net dat je bij body en fit shop 5 procent korting krijgt op de 49,50 en bij anderen niet, dus een 2e pot bestel ik zeker daar. :D
 
Back
Naar boven