AndroidHealthClinic

CRACK - Revolutions Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kracttoename, concentratie, en pomp
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week en nog bezig
  • Hoe is de smaak van dit supplement? er is maar 1 smaak en die is erg bitter
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 scoops 30 minuten voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? Be Fit
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Niks extra's
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 49,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut!!!!!!

Mijn review:
Crack werkt geweldig. Alles wat Revolutions erover verteld klopt!
Ik voelde me net een stier die door de sportschool liep.
Super geconcentreerd en ook meer kracht, waardoor ik zwaarder kon trainen!!

Gelukkig geen last gehad van slaapproblemen, hier was ik in eerste instantie wel bang voor.

Al met al een geweldig product, dus zeker een aanrader!

Crak.jpg
 
een nieuwe ster aan het firnament zo blijkt! :)
 
Geregistreerd: apr 2009
Locatie: Nederland
Geslacht: M
Leeftijd: 25
Posts: 0
Karma Power: 0

Hoi, wat verdient dit soort werk nu per uur?
 
proef monsters onvangen bij een bestelling eiwitten. Moet zeggen lekker op getraind, had lekker de pomp erin en de spieren tintelden van de beta aluine. Niets verkeerd aan dit produkt. Of je er daad werkelijk van gaat groeien? Zal wel net als met andere sups zijn. Ik vind zelf belangrijk dat ik er lekker mee kan trainen.
 
beginner heeft ook voor het eerst een pre supp gebruikt en gaat een beetje te hard op het spul,niet als vervangende drugs gebruiken he :P
 
ik heb het net geprobeerd en het gaf me waanzinnige pomp.vooral ik nu in de cut zit ,werkt het prima.
 
Ik geloof TS niet!
 
zelf eens uitproberen ? :D

lang geleden trouwens sanca :wave:

idd long time no see :wave:

Bwoa, ik wacht nog liever even af, heb een paar keer achtereen miskopen gedaan, JP8, Superpump, Ragnorak en sta er nu wat sceptisch tegenover ;)
 
Ik begreep dat een sample zakje meer dan 1 dosering bevat en je dus niet dat hele zakje moet nemen.. zal morgen even kijken wat er precies opstaat.

Ik ging als een raket ook maar mss wel omdat ik 2-3x de normale dosis nam dan.
 
idd long time no see :wave:

Bwoa, ik wacht nog liever even af, heb een paar keer achtereen miskopen gedaan, JP8, Superpump, Ragnorak en sta er nu wat sceptisch tegenover ;)

ik begin binnen paar weken trg aan de supercharge, die blijft altijd even heerlijk als je hem een half jaartje of langer niet gebruikt hebt :D wou normaal voor die nox gaan van yates maar nietmeer verkrijgbaar jammer genoeg...

sorry voor topicvervuiling jongens maar de revieuw trekt toch mr op weinig he :p
 
ik begin binnen paar weken trg aan de supercharge, die blijft altijd even heerlijk als je hem een half jaartje of langer niet gebruikt hebt :D wou normaal voor die nox gaan van yates maar nietmeer verkrijgbaar jammer genoeg...

sorry voor topicvervuiling jongens maar de revieuw trekt toch mr op weinig he :p

NOX is weer in aantocht.. weet niet precies hoe en wanneer maar er komt binnenkort weer aan.
 
Ik begreep dat een sample zakje meer dan 1 dosering bevat en je dus niet dat hele zakje moet nemen.. zal morgen even kijken wat er precies opstaat.

Ik ging als een raket ook maar mss wel omdat ik 2-3x de normale dosis nam dan.

Ja klopt Rene, er zitten 3 doseringen in per sample pakje.
 
NOX is weer in aantocht.. weet niet precies hoe en wanneer maar er komt binnenkort weer aan.

Dats goed nieuws, hoor veel goeds over nox wil ik zeker gaan proberen als ik door me supercharge heen ben.
 
Weer zo'n nutteloze review.
 
Heb ook een proefzakje gekregen. Morgen maar 2 doseringen innemen en kijken wat het met me doet.
Verkoper zei dat je het niet moet schudden in een shakebeker, dan springt de dop open. :)
 
Heb ook een proefzakje gekregen. Morgen maar 2 doseringen innemen en kijken wat het met me doet.
Verkoper zei dat je het niet moet schudden in een shakebeker, dan springt de dop open. :)

Je kan het wel schudden maar direct het dopje openen.. het gast namelijk zoals vele preworkouts overigens.
 
Back
Naar boven