MuscleMeat

CRACK - Revolutions Nutrition (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kracttoename, concentratie, en pomp
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week en nog bezig
  • Hoe is de smaak van dit supplement? er is maar 1 smaak en die is erg bitter
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 scoops 30 minuten voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? Be Fit
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Niks extra's
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 49,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut!!!!!!

Mijn review:
Crack werkt geweldig. Alles wat Revolutions erover verteld klopt!
Ik voelde me net een stier die door de sportschool liep.
Super geconcentreerd en ook meer kracht, waardoor ik zwaarder kon trainen!!

Gelukkig geen last gehad van slaapproblemen, hier was ik in eerste instantie wel bang voor.

Al met al een geweldig product, dus zeker een aanrader!

Crak.jpg
 
Ik heb René ergens op het forum weten posten dat het binnenkort weer leverbaar zal zijn... ;)

da is al een tijdje geleden, ondertussen heeft hij verteld dat yates failliet is...
 
da is al een tijdje geleden, ondertussen heeft hij verteld dat yates failliet is...

Toch blijft dit jammer, geen NOX PUMP meer!! Als ik het andere CRACK topic zo lees, komt er uit dat je met 2 schepjes doet voor een optimale werking. Dit betekent dat je slechts 20 trainingen met de pot doet, waar je bij NOX PUMP 30 trainingen extra hard kon knallen. Wat een zonde.
 
Weer een fake account :rolleyes:
 
Ik ging vandaag met mijn 74 kilo best lekker op iets meer dan 2 servings :D
 
Van de week mijn sample crack geprobeerd , 3/4 zakje laten oplossen en beker leeg gedronken.[smaak was niet zo maarja dat maak niet uit :-) ]
Ik moet zeggen dat ik een heerlijke traning gehad heb lekker hyper en mega pomp.

Na No explode, nox pump, wtf pump,supercharge en rachnarok gebruikt te hebben vind ik toch dat crack het echt wel lekker doet.
 
Je gaat er idd wel hard van zweten:D
 
heb er van de week ook 1x op getraind. had er niets van verwacht. maar ga dit zeker een keer bestellen. enorme rush die ik kreeg. volgende keer dat ik er nog eens mee train kan ik wss meer zeggen. had weinig tijd om te trainen, dus maar een k*ttraining gehad. :rolleyes:
 
gebruik het ook sinds vorige week.
maar je gaat als een malle.kon meer gewicht pakken.meer pomp.echt top.
 
Volledig zakje naar binnen gewerkt. Die reacties hier zijn behoorlijk overdreven.
No-xplode ga ik beter op.
10/10 slaat echt helemaal nergens op.
 
Volledig zakje naar binnen gewerkt. Die reacties hier zijn behoorlijk overdreven.
No-xplode ga ik beter op.
10/10 slaat echt helemaal nergens op.

Dat hou je altijd. Voor iedereen is de werking weer anders.
No-explode doet bij mij bijvoorbeeld vrij weinig. Dus iemand kan best een 10 geven voor dit produkt als het voor hem super werkt.
 
Ik heb ook me eerste sampletje van crack gebruikt en ik merk dat het bij mij behoorlijk werkt zelf een uur na het trainen stond ik nog helemaal strak :p, ik ging er wel behoorlijk bij zweten maar kon wel meer gewicht wegdrukken en voor mijn gevoel makkelijker. Xou het wel kope als het wat goedkoper zou zijn .
 
Iemand enige idee of je dat spul op lege maag moet nemen?

En met hoeveel water of maakt dat niet uit
 
Ehm voor het trainen? Dan kan je maag nooit leeg zijn volgens mij :). Ik zou wel extra drinken want ik ging zweten als een gek :)
 
Dat lukt met deze tempratuur toch wel aardig haha:D

ps met hoeveel water nam je het in?
 
Dat lukt met deze tempratuur toch wel aardig haha:D

ps met hoeveel water nam je het in?

hele proefzakje dus 45gram met 400ml, gebruik je minder water lost het minder goed op.
 
Ik nam het met iets meer dan halve liter in en twas gewoon goed opgelost
 
45 gram in een keer? Op de sample staat voor 3 doseringen
 
Ik heb ook heel dat zakje gebruikt, kwee nie of het 1 dosering of meerdere waren maar ik d8 gewoon eentje hoor.
Het belangrijkste is iig dat ik er wat van merkte :)
 
Back
Naar boven