XXL Nutrition

CRACK - Revolutions Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kracttoename, concentratie, en pomp
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week en nog bezig
  • Hoe is de smaak van dit supplement? er is maar 1 smaak en die is erg bitter
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 scoops 30 minuten voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? Be Fit
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Niks extra's
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 49,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut!!!!!!

Mijn review:
Crack werkt geweldig. Alles wat Revolutions erover verteld klopt!
Ik voelde me net een stier die door de sportschool liep.
Super geconcentreerd en ook meer kracht, waardoor ik zwaarder kon trainen!!

Gelukkig geen last gehad van slaapproblemen, hier was ik in eerste instantie wel bang voor.

Al met al een geweldig product, dus zeker een aanrader!

Crak.jpg
 
yup, in de amp zit er ook nog chocamine, een extract van chocolade die dat effect nog sterker maakt.
 
hoeveel is 1 scoop bij jou? dat kan nog wel eens verschillen
 
in amp2 zit geranium olie met daarin Dimethylpentylamine

potje pillen is 50 euro voor 12 doseringen dus ook erg duur.

toevallig zag ik dat in aplied nutricials RPM ook cacaomine zat. Het is zeker niets nieuws onder
de zon, het is al in 1944 goedgekeurd voor consumptie.

Het is geen designer drug zoals xtc, het komt van de geraniumplant. Dimethylpentylamine was discovered originally in geranium flowers. An extract was taken from the flower and transformed into a compound that is oil-based. Part of the compound had the same properties that are credited today to Dimethylpentylamine. More investigation uncovered that the compound came from natural sources and was given the name gerananmine at that time to demonstrate the substance’s amine categorization and natural origin. A lot of compounds like this have a colloquial name at the start and are categorized into the IUPAC naming system later when the structure of it is uncovered completely. In this case, both Dimethylpentylamine and geranamine are considered suitable names for this substance.
 
Laatst bewerkt:
In amp zitten er toch 90 pillen hoor en de dosis is 3 a 4 per keer voor mij.
Die Dimethylpentylamine zal ik morgen bestellen in bulk.
 
ík zie ze ook 120 pillen voor 38 euro. en dan 2 pillen per keer.

ik dacht dat je wel 8 pillen nodig hebt, maar misschien dat 4pillen ook genoeg is, dan ben je goedkoper uit dan met crack. En als die van 120 voor 38 sterk zijn is dat nog goedkoper.
 
Ik zal nooit een product van revolutions kopen, bende onozelaars zijn het.
Met hun insu-stim en weetk veel wat, je kan evengoed een suikerpil slikken en zeggen dat het je insuline doet stijgen of wat hun product ook mag doen.
 
Ik merk best wel wat van die crack hoor, en een hoop andere gasten ook dus mischien zou je het toch een keer moeten proberen.
Dan kom je mischien van je revolutions angst af :P
 
in amp2 zit geranium olie met daarin Dimethylpentylamine

potje pillen is 50 euro voor 12 doseringen dus ook erg duur.

toevallig zag ik dat in aplied nutricials RPM ook cacaomine zat. Het is zeker niets nieuws onder
de zon, het is al in 1944 goedgekeurd voor consumptie.

Het is geen designer drug zoals xtc, het komt van de geraniumplant. Dimethylpentylamine was discovered originally in geranium flowers. An extract was taken from the flower and transformed into a compound that is oil-based. Part of the compound had the same properties that are credited today to Dimethylpentylamine. More investigation uncovered that the compound came from natural sources and was given the name gerananmine at that time to demonstrate the substance’s amine categorization and natural origin. A lot of compounds like this have a colloquial name at the start and are categorized into the IUPAC naming system later when the structure of it is uncovered completely. In this case, both Dimethylpentylamine and geranamine are considered suitable names for this substance.

Voor de Belgische dopingwetgeving is deze shizzle verboden, leuk dat ze het in zoveel legale suplementen steken :mad:
 
Ik heb de testsample over 2 trainingen ingenomen, ongeveer 45 minuten voor de training. M'n maag was redelijk leeg en ik ging vol goede hoop naar de gym. Ongeveer een kwartier voelde ik me "vaag". Dit had echter geen positief effect op m'n training. Na dit kwartiertje voelde ik van het hele supplement helemaal niks meer. Misschien hangt het van de persoon af of het iets doet, maar ik heb er zeker geen baat bij gehad. Zou het nooit kopen.
 
22,5 gram of 45 gram is ook een wereld van verschil. Bij mij doet 1 of 2 scoops niet veel, maar ik voel de 45 gram wel, de 3 scoops dus.
 
Ja, dat zou het inderdaad kunnen zijn, aangezien ik boven de 90 weeg was het waarschijnlijk niet genoeg. Feit blijft echter dat het "vage gevoel" dat ik kreeg niet prettig was en me ietwat negatief beïnvloedde (minder concentratie op de één of andere manier).
 
Heb nu ook 1 scoop gepakt. Dit spul is echt waanzinnig goed...............

Potje in huis inmiddels---> ****ing goede booster

Edit lees nog even de revieuw door. Krijg ook tintelingen en een drive van hier tot Tokio. Dit is voor mij de nr.1 booster met stip.
Het slaat in op mijn lichaam als een kernbom!

De hele gym bij mij zit aan dat spul geloofde er eerst ook niet in. Was sceptisch na zoveel supps gebruikt te hebben. Maar het is echt ongelooflijk goed en blijkbaar vinden meer mensen dat.
 
Laatst bewerkt:
Als ik dit zo allemaal lees evenaart t dus NOX pump zo'n beetje. Kan je hier nog wel goed van slapen? (bij nox lag ik snachts wakker)
 
heb soms wel moeite met in slaap komen.maar dat heb ik meestal, dus of het door crack komt dat weet ik niet.
 
ik pak em aleen met schouder workouts. 2 schepjes en knallen maar. Beste tot nu aleen prijs is wat hoog voor de hoeveelheid die je krijgt.
 
crac is super power suplement , extra popm en gives goed motivations for training.
 
Als ik dit zo allemaal lees evenaart t dus NOX pump zo'n beetje. Kan je hier nog wel goed van slapen? (bij nox lag ik snachts wakker)

No problems bij slapen. Crack overstijgt NOX pump hardcore in het kwadraat althans voor mij. 1 schepje is voor mij voldoende voorlopig daar ga ik retehard op.
 
hmm deze staat bij op het verlanglijstje voor de komende bulk naar de zomer.
Lees er veel positiefs over, ook in logjes.
Ik zit nu aan de supercharge... ik merk er weinig van.
 
Die shit is echt heftig! Het kickte pas aan het einde van mn training echt goed in, had het gevoel alsof ik een marathon kon sprinten! Heb mn training daarom afgemaakt met een stuk van ongeveer 10km fietsen, grotendeels met tegenwind maar had daar weinig last van! Heb nu pas het gevoel dat ik wat rustiger word.

Een serving van 45gr is misschien wat veel voor mij en volstaat 30gr ook wel De volgende keer neem ik het een half uur voor mijn maaltijd die ik een anderhalf uur voor de training eet, dan piekt het beter met mijn training.

Heb het vandaag zo gebruikt:

13:15 100gr havermout, 250gr magere kwark met 20gr gebroken lijnzaad, 250ml water gedronken

14:15 1 zakje Crack met 450ml water

15:00-17:00 trainen --> 15min warming-up, 75min kracht, 30min cooling down

Goede pomp ook, moest wel oppassen bij sommige sets omdat het weleens zwart voor mn ogen werd hahaha

post van mij, tijdje terug :D
 
Back
Naar boven