Fitness Seller

CRACK - Revolutions Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kracttoename, concentratie, en pomp
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week en nog bezig
  • Hoe is de smaak van dit supplement? er is maar 1 smaak en die is erg bitter
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 scoops 30 minuten voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? Be Fit
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Niks extra's
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 49,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut!!!!!!

Mijn review:
Crack werkt geweldig. Alles wat Revolutions erover verteld klopt!
Ik voelde me net een stier die door de sportschool liep.
Super geconcentreerd en ook meer kracht, waardoor ik zwaarder kon trainen!!

Gelukkig geen last gehad van slaapproblemen, hier was ik in eerste instantie wel bang voor.

Al met al een geweldig product, dus zeker een aanrader!

Crak.jpg
 
Net sample pakje gebruikt en getraind. Het geeft een beetje het gevoel alsof er adrenaline door je lichaam gaat. Maar als ik mezelf een beetje opfok/boos maak krijg ik dat gevoel veel sterker. Zat er over te denken om het te kopen maar nu ik het gebruikt heb niet meer. Na de training nog wel onrustig, geen prettig gevoel. Lijkt me niet het geld waard
 
een keertje genomen, kreeg echt enorme pomp erdoor en kon blijven gaan, me vriendinnetje schrok ervan hoe me armen leken te knallen :D
echt zeer zeker de moeite waard....tis wel hoe je erbij traint natuurlijk.
 
ik heb net 7 dagen achter elkaar elke dag 80 gram genomen

om 8 uur 50 gram, 1,5 uur trainen.
om 10uur 15 gram, 2 uur trainen.
om 14uur 15 gram, 2 uur trainen.

ook een keer 2 shakes van 50 gram op een dag genomen. Werkte wel lekker. Erg zweten. Goede scherpe focus en gemotiveerd. Vandaag de 7e dag werkte de 50gr geheel niet had ik het idee en heb niet bij genomen later op de dag. Nu neem ik 2 weken pauze met crack. Bij mij werkt het duidelijk 20 uur, dan is het uitgewerkt. Ik kan er erg goed op slapen. Maar dus ook goed op trainen, heeft geen invloed op mijn slaap.

Die piek en de druppels op het voorhoofd en slapen komt na 2 uur. De werking begint na een dik uur. Na 3 uur zakt ie af. Maar ik voel dus duidelijk de volgende ochtend nog de werking van het spul. Dus neem ik om 14 uur, is het volgende dag rond 11 uur in de ochtend geheel uitgewerkt bij mij. Ik merk dan nog iets van peppie gevoel, duidelijk hier van, en niet van koffie. Ik drink een halve liter cola en een halve liter tot een liter koffie er nog bij, wat prima combineert trouwens.

80 gram op een dag? Lekker gezond. Cola? ???
 
Weet iemand waar de samples te bestellen/krijgen zijn? Voordat ik het tot aanschaf over ga zou ik eerst een sample willen proberen.
 
heb net ook voor de eerste keer op "crack " getraind en ging echt supper
nadeel:heel hard zweten en zeer droge mond
 
Heb ook het sample zakje gebruikt, ik gebruikte steeds ongeveer 9gram en daardoor had ik al heerlijk resultaat, weet niet of het 'tussen je oren zit' of dat het spul idd zo goed werkt.

Binnenkort maar is een tonnetje bestellen, de prijs is volgens mij nergens onder de 49.99?
 
Allemaal Posts: 1, ideaal.
 
Heb nu bijna een pot leeg. Een goede pre workout booster, maar echt een belachelijk hoge prijs. Na een a twee weken heb je namelijk 3 scoops nodig voor dezelfde werking, waardoor de pot wel erg snel leeg is.
 
Ik merk er helaas niets van :( Zelfs niet van 3 scoops ...

Maarja, ik merk eigenlijk van geen enkel pre wo iets
 
lol, ik merkte bij mijn 2de sample al veel minder :o
 
vandaag mijn eerste sample genomen, bij mij werkt het niet.
voelde niet echt veel.
 
Ik ben ermee gestopt, te zoet spul, krijg het nog nauwelijks mijn keel af en voel me daarna voor 20 minuten echt super ziek (gaat daarna wel weg) maar dat is het me niet waard. Terug naar Unleash! :rolleyes:
 
heb het zelfde gevoel als berjee. kan er lekker hard op trainen. Alleen na de training wel opgefokt gevoel idd. En ook een onrustig gevoel.
 
vandaag voor het eerst gebruikt, wilde eigenlijk pas maandag beginnen maar was zeer nieuwsgierig na dit topic. Netjes zoals omschreven 1 scoop gebruikt maar voelde weinig, enige wat ik merkte was dat ik meer zweette dan normaal, maar kan ook van het benauwde weer komen ??? Ga het morgen maar weer proberen en dan maar gelijk een overdosis van 3 scoops nemen :D Als zelfs dat niet werkt dan maar op zoek naar een nieuwe eigenaar voor mn potje :mad:
 
Kan het ook niet laten om een pot te bestellen. :D
Gebruik nu Supercharge van Labrada. Als ik die pot op heb ga ik met Crack! beginnen.
Beter even een paar weken wachten of meteen doorgaan met Crack! als Supercharge op is?
 
Kan het ook niet laten om een pot te bestellen. :D
Gebruik nu Supercharge van Labrada. Als ik die pot op heb ga ik met Crack! beginnen.
Beter even een paar weken wachten of meteen doorgaan met Crack! als Supercharge op is?

zou persoonlijk wachten.. ook al is het een andere supp.. het doet ongeveer hetzelfde. dus ik zou ff geduld hebben ;)
 
als ik een 300 gram broccoli eet voor het trainen heb ik ook een gruwelijke pomp:rolleyes:
 
vandaag voor het eerst gebruikt, wilde eigenlijk pas maandag beginnen maar was zeer nieuwsgierig na dit topic. Netjes zoals omschreven 1 scoop gebruikt maar voelde weinig, enige wat ik merkte was dat ik meer zweette dan normaal, maar kan ook van het benauwde weer komen ??? Ga het morgen maar weer proberen en dan maar gelijk een overdosis van 3 scoops nemen :D Als zelfs dat niet werkt dan maar op zoek naar een nieuwe eigenaar voor mn potje :mad:

Mensen, even een waarschuwing, heb vandaag 3 scoops genomen, nadat ik gister 1 scoop had genomen. De energie was relaxed, maar voelde verder niets bijzonders. Op een gegeven moment zat ik door mn kracht heen en was ik echt op. Merkte dat ik een aantal keer duizelig was na een krachtinspanning. Na mn workout van 1 h 30 min naar huis gegaan en daar een uur voor pampus gelegen, vet duizelig. Daarna gegeten en 2 uur op bed gelegen, was vet duizelig en moe. Nu gaat het inmiddels wel maar het heeft wel een bizarre uitwerking! (bij mij dan)
Gouden tip dus: Niet zomaar 3 scoop nemen, maar eerst 1 en als je niets voelt 2 etc.

Leermomentje voor mij :eek:
 
Back
Naar boven