Fitness Seller

CRACK - Revolutions Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kracttoename, concentratie, en pomp
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week en nog bezig
  • Hoe is de smaak van dit supplement? er is maar 1 smaak en die is erg bitter
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 scoops 30 minuten voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? Be Fit
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Niks extra's
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 49,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut!!!!!!

Mijn review:
Crack werkt geweldig. Alles wat Revolutions erover verteld klopt!
Ik voelde me net een stier die door de sportschool liep.
Super geconcentreerd en ook meer kracht, waardoor ik zwaarder kon trainen!!

Gelukkig geen last gehad van slaapproblemen, hier was ik in eerste instantie wel bang voor.

Al met al een geweldig product, dus zeker een aanrader!

Crak.jpg
 
Capsules? Het is poedervorm. er zit zn 45 gram Crack! in een samplezakje.;).

Sommige nemen het zakje in 1x en sommige verdelen hem in 2x
O crap!, ik heb(had) het over RPM dat zit in capsules.
hoe kom ik nou weer aan crack :o

My bad !
 
Ik ben niet echt een poster maar lees wel veel.. ;)

alleen hier moet ik wel wat van zeggen.
Mijn potje Crack is op....:mad:

Ben er erg hard door gaan trainen.. Voelde ook echt een goede boost. Had meer gevoel dat iemand me beetje mee hielp met de gewichten te verplaatsen. Maar toch was ik alleen aan het trainen..;)
Binnen 3 weekjes aardig in kracht vooruit gegaan. En het ook maar voor de cardiotraining ingenomen omdat ik vaak 2-3 uren lesgeef.. 1 spinning en 1 BodyPump les. En in allebeide lessen merk ik het echt.... Vooral de kracht in mijn benen.

Crack heeft me aangenaam verrast. Ik had het niet verwacht.
Het enige echte grote nadeel is de prijs. Aangezien ik telkens 3 scoops nam is het dus zo op...

Het volgende supplement word NO-Eplode Ben benieuwd of dat wat is.. ;)

groetjes
 
Heb vandaag voor het eerst Crack geprobeerd, 1 scoop om te beginnen. (35min. voor training) Ik voelde eigenlijk niets anders, alleen dat ik zeer moe werd, ben gestopt omdat ik echt moe werd. Misschien de volgende keer 2 scoops proberen. Heb er nu dus nog niet veel van gemerkt.
 
Heb vandaag voor het eerst Crack geprobeerd, 1 scoop om te beginnen. (35min. voor training) Ik voelde eigenlijk niets anders, alleen dat ik zeer moe werd, ben gestopt omdat ik echt moe werd. Misschien de volgende keer 2 scoops proberen. Heb er nu dus nog niet veel van gemerkt.
Ja dat had ik ook, was na de training helemaal gesloopt en moest zelfs even gaan liggen haha.
Ben benieuwd of je vannacht goed kunt slapen door de hoeveelheid cafeine!
 
Ja dat had ik ook, was na de training helemaal gesloopt en moest zelfs even gaan liggen haha.
Ben benieuwd of je vannacht goed kunt slapen door de hoeveelheid cafeine!

Ik lig er hier nu nog plat van, ik dacht dat je er hard mee kon trainen. :rolleyes:
 
Vandaag 2 scoops genomen en schouders getraind. Training ging als niets, zo easy leek het wel. :D
 
Vandaag 2 scoops genomen en schouders getraind. Training ging als niets, zo easy leek het wel. :D
Ik ga ook weer 2x een emmertje crack bestellen,
vind het beter dan Noxplode das puur persoonlijk...

Maar het is ook weer geen wereld van verschil maar prefereer CRACK...
 
Ik ga ook weer 2x een emmertje crack bestellen,
vind het beter dan Noxplode das puur persoonlijk...

Maar het is ook weer geen wereld van verschil maar prefereer CRACK...

:D Zolang je er maar hard van traint :p
 
€4,- per dosering. Dat weegt toch niet op tegen de positieve effecten!?
 
zwaardere gewichten nemen
Yup Yup, ik neem gewoon iedere training zwaardere gewichten. ;)
Ik verschoot er van dat het zo makkelijk ging met die Crack ^^
 
ik heb Crack een paar keer gebruikt, eerst heb ik de normale dosering gebruikt..maar gister dacht ik er anders over....ik dacht om maar eens 6 schepjes te nemen....ik had het om 17:00 in genomen en een half uur later begon het te werken rond een uur of half 6(17:30) was ik lekker aan het trainen maar om 18:30 begon het ze'n tol te eisen. ik werd er helemaal niet goed van...me maag gegon te borrelen en te draaien ik ben toen maar naar huis gegaan...(het lijkt wel drugs...ik heb veel verschillende drugs op maar dit is tog wel 1 van de dingen waarvan ik het ergste ziek van ben geworden) het is 22:00 savonds en ik moet voor de eerste keer overgeven en er volgen nog 2 keren in 2 uur daarna...de volgende morgen me wekker gaat het is half 6 ik ben de nacht redelijk door gekomen ik heb elk uur mee gemaakt kon niet zo goed slapen dus! ( normaal met 2 of 3 schepjes had ik daar geen moeite mee ) ik heb me werkgever op gebelt dat ik niet kom werken omdat ik vreselijk last heb van me maag enz. ik ga weer verder slapen ( zo ver het lukt ) als ik op bed ligt dan heb ik bijna/geen last van me maag.. maar als ik opsta, zit, of ga lopen dan heb ik een vreselijk gevoel in me maag.. ik heb om 12 smiddags wat gegeten maar na een half uur kwam alles er weer uit! ik wil jullie alleen maar duidelijk maken gebruik niet meer dan dat er op het potje staat!!! anders zou het wel eens flink fout kunnen gaan... het is nu 19.32 en heb nog steeds veel last van me maag btw!
 
^^ 6 scheppen OMFG :roflol:
kan me wel voorstellen dat je je dan ziek voelt :p

Zou niet over 3scoops gaan, mijn mening...
 
ik heb Crack een paar keer gebruikt, eerst heb ik de normale dosering gebruikt..maar gister dacht ik er anders over....ik dacht om maar eens 6 schepjes te nemen....ik had het om 17:00 in genomen en een half uur later begon het te werken rond een uur of half 6(17:30) was ik lekker aan het trainen maar om 18:30 begon het ze'n tol te eisen. ik werd er helemaal niet goed van...me maag gegon te borrelen en te draaien ik ben toen maar naar huis gegaan...(het lijkt wel drugs...ik heb veel verschillende drugs op maar dit is tog wel 1 van de dingen waarvan ik het ergste ziek van ben geworden) het is 22:00 savonds en ik moet voor de eerste keer overgeven en er volgen nog 2 keren in 2 uur daarna...de volgende morgen me wekker gaat het is half 6 ik ben de nacht redelijk door gekomen ik heb elk uur mee gemaakt kon niet zo goed slapen dus! ( normaal met 2 of 3 schepjes had ik daar geen moeite mee ) ik heb me werkgever op gebelt dat ik niet kom werken omdat ik vreselijk last heb van me maag enz. ik ga weer verder slapen ( zo ver het lukt ) als ik op bed ligt dan heb ik bijna/geen last van me maag.. maar als ik opsta, zit, of ga lopen dan heb ik een vreselijk gevoel in me maag.. ik heb om 12 smiddags wat gegeten maar na een half uur kwam alles er weer uit! ik wil jullie alleen maar duidelijk maken gebruik niet meer dan dat er op het potje staat!!! anders zou het wel eens flink fout kunnen gaan... het is nu 19.32 en heb nog steeds veel last van me maag btw!

6 scoop is ook wel een bizare dosering.. 3 scoops is al veel dan doe je slechts 13 keer met een potje..
 
hoe kan ik een sample zakje krijgen dan?
 
Hakkabouter, hoeveel weeg je?
 
6 scoops is echt wel zeer veel man! Met 2 scoops kom ik de training al mooi rond.
Ik had vandaag nadat ik Crack had ingenomen zo'n 20min. later jeuk, mijn handen en armen zeer veel jeuk, is ondertussen wel al weg. Ik had ook zeer veel keelpijn, die is nu aan het weg gaan omdat ik net een liter water binnen heb.
 
het staat er natuurlijk niet voor niets op he... ;) Niet meer dan 3....scoops

Ik heb trouwens wel een keer 3 AMP 2 caps gehad en daarna uurtje later 3 scoops crack.... Voelde me daar niet beter door trainen.... Wilde het ook ff testen.... ;)
 
Lekker. Mooie rush nu. Laat het nog even inzakken en over 10 minuten naar de gym. Neem dan nog een halve scoop.

Altijd de eerste keer te weinig nemen. Wees niet een dwaas, want een overdosis is niet zo makkelijk terug te keren.
Een overdosis, van een pwo'tje :laugh:

BDW; ik kon me herinneren dat ryu ook wat banden had met de een en ander... Na een review op een bepaald supplement (waarvan ik de naam helaas vergeten ben) waar je zei 5 kg in één maand aangekomen te zijn dankzij dat product, ben je je geloofwaardigheid helaas al kwijt...
 
Back
Naar boven