Fitness Seller

CRACK - Revolutions Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kracttoename, concentratie, en pomp
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week en nog bezig
  • Hoe is de smaak van dit supplement? er is maar 1 smaak en die is erg bitter
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 scoops 30 minuten voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? Be Fit
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Niks extra's
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 49,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut!!!!!!

Mijn review:
Crack werkt geweldig. Alles wat Revolutions erover verteld klopt!
Ik voelde me net een stier die door de sportschool liep.
Super geconcentreerd en ook meer kracht, waardoor ik zwaarder kon trainen!!

Gelukkig geen last gehad van slaapproblemen, hier was ik in eerste instantie wel bang voor.

Al met al een geweldig product, dus zeker een aanrader!

Crak.jpg
 
Sorry ik volg je ff niet, wat bedoel je hiermee?

Dat meer trainen meer resultaat bij jou heeft. Dat is vaak anders het geval namelijk
 
Vandaag de sample genomen, ik heb er niks van gemerkt iig. In het begin een beetje licht in mijn hoofd, maar niets van prestaties. Bij mijn trainingspartner ook niks.
 
Gebruik sinds een maand crack en ben er erg tevreden over! M'n lichaam gaat idd tintelen maar krijg vooral erg veel energie en zin om te trainen!

Door deze extra energie krijg ik de neiging om de rust tusen de stes/oefenigen korter te houden en harder te trainen. Ik gooi steeds net die paar extra kilo erop waardoor ik stiekem dus ook meer ga groeien.

Ben er erg tevreden over en zelfs na een nachtdienst en weinig slaap kan ik heerlijk trainen met Crack!

Dit helaas in tegenstelling tot de No-Xplode van bsn. Zo zie je maar weer, het ene lichaam is het andere niet.

Haha jaa die supplementen zijn chill als ze werken de ene heeft idd een andere nodig, ik bijv. No-explode. Het schijnt alleen zoo te zijn dat ze op langer termijn slecht zijn voor je nieren omdat supplementen toch verkeerde slechte stoffen bevatten..
 
De nieuwe versie van crack deed bij mij bijna niks, voelde me iets fitter and that's it. Was zeer teleurgesteld in dit product.
 
Hallo!
Ik gebruik sinds 5 augustus Crack. Ik doe op dit moment 2x Mixed Martial Arts en 2x Fitness per week.
De eerste keer dat ik Crack nam wist ik niet me overkwam! Ik voelde me relaxed, euforisch, focussed en heel erg zelfverzekerd. Ook na de MMA training voelde ik me heerlijk chill (mijn libido schoot ook de pan uit)
Mijn eerste dosering was 3 scoops.
De 2e en de 3e keer gingen net zo goed tot ik vandaag voor de 4e keer crack ging gebruiken.
Ik had ongeveer 2,5 scoop in een flesje gedaan en dronk deze tussen 17u en 17:30 op. (tijdens het fietsen naar de dojo)

Toen de warming up training begon had ik de gebruikelijke tintelingen in mijn lichaam. Tijdens de warming up voelde ik mijn hoofd erg gespannen aanvoelen. Ook had ik het idee dat ik geen energie boost kreeg. Na de warming up gingen we combinaties uitvoeren. Wat op dat moment gebeurde was erg vreemd.. Ik kreeg ineens een brok in mijn keel, voelde me wazig en gedisorienteerd en op een gegeven moment moest ik zelfs kokhalzen. Erg vervelend allemaal! Het was net alsof de crack niet eens insloeg en ineens omsloeg naar een crash.
Ik ging met een erg down gevoel naar huis. En voel me zelfs nu ook niet mezelf.

Dit vind ik erg jammer en ik ga mezelf dan ook afvragen hoevaak het verstandig is om Crack te gebruiken. Ik bedacht me eerst 2x per week met tussenposen van 2 dagen geen crack.

Iemand die dit herkend? Dus in het begin wel die boost voelen maar naarmate je het vaker gebruikt niet meer?

Ik heb gelezen dat het zou kunnen dat het komt door de Geranamine? Is hier iets aan te doen?
 
Ik denk toch dat uw begindosage veel te hoog is. Begin met een halve scoop en verhoog het naargelang het gevoel je hebt/krijgt na de inname. 3 scoops is toch overkill.
 
Ik denk inderdaad dat dat het geweest moet zijn. Ik ga in ieder geval 2 weken niks meer nemen. En dan kijken hoe het gaat met een mildere dosering.
 
Helaas! Teleurstellend product, weinig pomp, focus, etc.... Iets fitter gevoeld, maar dat was het ook :( alweer 45 euro voor niks (potje is al op)

Raar dat een super goedkoop product zoals NOKO beter werkt :P
 
Laatst bewerkt:
Ook sinds vorige week maandag binnen.
tot nu toe niet echt iets WOW's gemerkt (behalve de pomp).. ik ga nu ffkes 3 scoops proberen, kijken of dat wat uithaalt. Zou balen zijn als die 50 euro in rook op gaat :(
 
Nou bij mij helpt deze suplement echt,
werk in de ploegen dienst, en de dagen dat ik na werk moe of lui voel, is crack de oplossing voor mij,
ik moet me inhouden om niet door te gaan, want ik kan echt aan een stuk door als ik dit spul hebt gedronken (120 minuten trainen)ja weet het niet goed, maar je wil gewoon verder, lijkt alsof er geen einde komt aan de energie.
En gelukkig ook geen (ik dan) slaapproblemen, mijn broertje daar tegenover wel,
Verschilt per persoon denk ik.
Wel gebruik ik het op een nuchtere maag, en maximaal 2 keer per week.
In middels de 3 potje besteld.

Om een lang verhaal kort te maken, dit is het beste wat ik heb gebruikt tot nu toe, RPM kon er ook wel wat van,maar kreeg daar last van akelige hartkloppingen.
 
Vandaag ook sample geprobeerd,maar helaas niks van gemerkt.smaak was ok.
 
Waardeloos. Merkte er totaal niks van.
Voormij zijn die pre work outs weggegooid geld.

Als je voldoende nachtrust heb gehad & goed eet merk je er volgens mij niks van.
 
had een tijdje geleden een sample geprobeerd, smaak vond ik afschuwelijk, voelde geen positieve effecten, had alleen een irritante tinteling in mijn handen voor een paar uur lang ;)
imo een slecht supplement dus, maar mss dat anderen er anders over denken...
 
nu al 2+ weekjes gebruikt.
Wat me opvalt is dat 2 schepjes bij mij beter werkt dan 3 (for real) en ik op 4 alleen maar pr's zet lol.
Weet ook niet of 4 iets teveel is of iets dergelijks.. Crack werkt wel voor mij igg! Zeker geen weggegooid geld ;)
 
Hallo!
Ik gebruik sinds 5 augustus Crack. Ik doe op dit moment 2x Mixed Martial Arts en 2x Fitness per week.
De eerste keer dat ik Crack nam wist ik niet me overkwam! Ik voelde me relaxed, euforisch, focussed en heel erg zelfverzekerd. Ook na de MMA training voelde ik me heerlijk chill (mijn libido schoot ook de pan uit)
Mijn eerste dosering was 3 scoops.
De 2e en de 3e keer gingen net zo goed tot ik vandaag voor de 4e keer crack ging gebruiken.
Ik had ongeveer 2,5 scoop in een flesje gedaan en dronk deze tussen 17u en 17:30 op. (tijdens het fietsen naar de dojo)

Toen de warming up training begon had ik de gebruikelijke tintelingen in mijn lichaam. Tijdens de warming up voelde ik mijn hoofd erg gespannen aanvoelen. Ook had ik het idee dat ik geen energie boost kreeg. Na de warming up gingen we combinaties uitvoeren. Wat op dat moment gebeurde was erg vreemd.. Ik kreeg ineens een brok in mijn keel, voelde me wazig en gedisorienteerd en op een gegeven moment moest ik zelfs kokhalzen. Erg vervelend allemaal! Het was net alsof de crack niet eens insloeg en ineens omsloeg naar een crash.
Ik ging met een erg down gevoel naar huis. En voel me zelfs nu ook niet mezelf.

Dit vind ik erg jammer en ik ga mezelf dan ook afvragen hoevaak het verstandig is om Crack te gebruiken. Ik bedacht me eerst 2x per week met tussenposen van 2 dagen geen crack.

Iemand die dit herkend? Dus in het begin wel die boost voelen maar naarmate je het vaker gebruikt niet meer?

Ik heb gelezen dat het zou kunnen dat het komt door de Geranamine? Is hier iets aan te doen?
Ik heb precies hetzelfde gehad. Nu ben ik niet de meest ervaren persoon wat pre-workout supplementen betreft maar ik vind de bijwerkingen van Crack echt waardeloos.

Ik merkte idd dat het me heel erg oppepte, maar na de training was ik soms totaal mezelf niet meer. De laatste keer heb ik zelfs gehad dat ik me helemaal leeg voelde vanbinnen alsof ik geen emoties had, ik voelde me gewoon depressief. Gelukkig ging dit na een uur of 3-4 weg maar sindsdien heb ik het niet meer aangeraakt, hou het voortaan gewoon bij whey en een goed voedingsschema :)
 
Vooral zo door gaan mensen die onzin supplementen gebruiken, lekker gezond en goed voor je nieren die alles weer moeten afbreken! top!
Als je niet eens kan trainen zonder dat spul te grbuiken moet je bij jezelf maar is nagaan of bodybuilding/fitness echt is wat je wil.
Je hebt geen onzin supplementen nodig die je een boost geven. Veel rusten en minimaal 9 uur slaap per nacht is veel beter.
 
Vooral zo door gaan mensen die onzin supplementen gebruiken, lekker gezond en goed voor je nieren die alles weer moeten afbreken! top!
Als je niet eens kan trainen zonder dat spul te grbuiken moet je bij jezelf maar is nagaan of bodybuilding/fitness echt is wat je wil.
Je hebt geen onzin supplementen nodig die je een boost geven. Veel rusten en minimaal 9 uur slaap per nacht is veel beter.
Jij snapt het niet helemaal denk ik.
 
Vooral zo door gaan mensen die onzin supplementen gebruiken, lekker gezond en goed voor je nieren die alles weer moeten afbreken! top!
Als je niet eens kan trainen zonder dat spul te grbuiken moet je bij jezelf maar is nagaan of bodybuilding/fitness echt is wat je wil.
Je hebt geen onzin supplementen nodig die je een boost geven. Veel rusten en minimaal 9 uur slaap per nacht is veel beter.

Waarom maak je dit topic aan :o

http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/crack-naar-no-explode-250856/#post5073165
 
Crack is de shit

Crack is net echt crack man ben f*Cc*n stoned van dat spul.
niet normaal Gek....:p:eek::cool::dope::wiet:

Iedereen die crack afkraakt en zegt dat je niks voelt, zijn gewoon amfetamine-junkies.

Of het slechter of beter is dan No-explode weet ik niet, Maar het doet ze werk zeker!!!

Kan keihard trainen met 1 scoop.

beter concentratie en meer lef....

voel me net superman zonder cape....:brew::brew::loopband::rocknana::banana::lifter:
 
Back
Naar boven