Fitness Seller

Crack+Superprotein vs Total Muscle Solution+Magnificent (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Funjetultra

Novice
Lid geworden
6 aug 2011
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
78kg
Goedenavond,

Ik ben patrick 23 jaar en nu een paar maanden bezig met fitness.
Nu heb ik Revolutions Crack(geen V3)+ super protein gekocht wat inmiddels bijna op is.
Ik moet zeggen dat ik van Crack enkel wat merkte op de maximale dosering, en ben aan het kijken naar Total Muscle Solution+Magnificent.
Kan iemand mij zijn ervaring vertellen over die laatste 2 producten?
Ik zag ze op een website(zal geen reclame maken) als combi voor 50 euro en daar werd aangeraden om TMC voor de training en Magnificent na de training te gebruiken.
Heb ik dan geen Whey meer nodig? en is dit vergelijkend of beter als crack+protein??
Ben benieuwd naar anderen hun mening, omdat volgens de website Tmc+M de sterkst opbouwende spullen zijn.
Alvast bedankt.

mvg,

Patrick
 
Total muscle solution bevat bewust geen caffeine en d8 ook geen geranium olie extract, geranium olie not sure thoug, en juist dat zijn de 2 primaire energie boosters in een standaard PWO, hiermee wil ik niet zeggen dat TMS slecht is, heb 't zelf ook:thumbs: maar gebruik het niet als PWO
 
Eiwitten heb je altijd nodig wil je groeien. daar 'wennen' je spieren ook niet aan en kan altijd gebruikt worden.

Waar je voor moet waken bij het gebruik van pre-workout producten is dat je resistent kunt worden en dus de dosis moet verhogen. dat komt o.a. door caffeine en dergelijke.

zie mijn topic onder supplementen; langdurig gebruik NO producten.

(NO = pre workout producten zoals Crack, V3 en dergelijke)

hoop dat je er wat aan hebt, succes!
 
Bedankt voor de antwoorden, Rondrago ik heb jou topic gelezen en was zoiezo van plan om 4 weken te wachten voordat ik aan het nieuwe product begin.
Ik heb TMC+magnificent besteld en blijf dan na de training ook whey gebruiken.
Zou ik voor de training ook nog gewoon crack kunnen gebruiken in combinatie met de 3 producten die hierboven staan of word dat teveel?

Mvg
 
Bedankt voor de antwoorden, Rondrago ik heb jou topic gelezen en was zoiezo van plan om 4 weken te wachten voordat ik aan het nieuwe product begin.
Ik heb TMC+magnificent besteld en blijf dan na de training ook whey gebruiken.
Zou ik voor de training ook nog gewoon crack kunnen gebruiken in combinatie met de 3 producten die hierboven staan of word dat teveel?

Mvg

In ieder geval niet direct doen naar mijn mening. laat je lichaam maar eerst een beetje wennen.

zodra je wat meer ervaring hebt met supplementen kun je het rustig doen denk ik.
het is misschien aan te raden om via XXL nutrition ook de night protein te bestellen. deze neem je voor het slapen gaan. zodat je ook 's nachts van eiwitten wordt voorzien.
 
In ieder geval niet direct doen naar mijn mening. laat je lichaam maar eerst een beetje wennen.

zodra je wat meer ervaring hebt met supplementen kun je het rustig doen denk ik.
het is misschien aan te raden om via XXL nutrition ook de night protein te bestellen. deze neem je voor het slapen gaan. zodat je ook 's nachts van eiwitten wordt voorzien.

Leven jullie alleen maar van shakes ofzo?

Gewoon voedsel kun je meer dan genoeg uit halen voor de nacht... (kwark met nootjes en/of nog een blikje tonijn)
 
Nogmaals top bedankt voor de reacties en ik zal binnenkort met die 3 supplementen beginnen en het niet combineren met crack.

Mvg
 
Nogmaals top bedankt voor de reacties en ik zal binnenkort met die 3 supplementen beginnen en het niet combineren met crack.

Mvg

Magnificent + Total Muscle Solution + Whey Perfection = Kaboom! :D

Succes! :)

-Leon
 
Goedenavond,

Ik ben patrick 23 jaar en nu een paar maanden bezig met fitness.
Nu heb ik Revolutions Crack(geen V3)+ super protein gekocht wat inmiddels bijna op is.
Ik moet zeggen dat ik van Crack enkel wat merkte op de maximale dosering, en ben aan het kijken naar Total Muscle Solution+Magnificent.
Kan iemand mij zijn ervaring vertellen over die laatste 2 producten?
Ik zag ze op een website(zal geen reclame maken) als combi voor 50 euro en daar werd aangeraden om TMC voor de training en Magnificent na de training te gebruiken.
Heb ik dan geen Whey meer nodig? en is dit vergelijkend of beter als crack+protein??
Ben benieuwd naar anderen hun mening, omdat volgens de website Tmc+M de sterkst opbouwende spullen zijn.
Alvast bedankt.

mvg,

Patrick

Wel, ik geloof zeker dat tms en magnigicent een uitstekende combinatie zijn. Ben tevreden van beide producten, maar je moet goed weten wat wat is. Tms is meer een pre-workout (energie+kracht voor de training) terwijl magnificent een post-workout (herstel + spiergroei) is. Hoe goed deze producten ook zijn, ze komen echter nooit ter vervanging van je whey. Met Whey kan je naar mijn mening nooit missen en ik vind het te belangrijk dus nee die kan je niet uit je stack gooien. Whey zou één van de belangrijkste zaken moeten zijn in je stack.Extra proteïnen kan je zeker gebruiken, ja tenzij je natuurlijk bakken tonijn en kip vreet per dag dat je er al genoeg hebt uit je voeding:D
 
Leven jullie alleen maar van shakes ofzo?

Gewoon voedsel kun je meer dan genoeg uit halen voor de nacht... (kwark met nootjes en/of nog een blikje tonijn)

Micellar Casein: 180 shakes = €64,90 = ~€0.36 per shake
Kwark: ergens tussen de €0.50 en €0.80 per bak

Daarnaast is Caseine ook nog eens erg lekker en makkelijk weg te werken voor het slapen gaan :)
 
Micellar Casein: 180 shakes = €64,90 = ~€0.36 per shake
Kwark: ergens tussen de €0.50 en €0.80 per bak

Daarnaast is Caseine ook nog eens erg lekker en makkelijk weg te werken voor het slapen gaan :)

Moet je het wel goed vergelijken: 1 bak kwark heeft iets meer eiwitten dan 2 shakes, dus dan wordt de kwark tussen de €0.25 en €0.40 per keer=> kwark is nog steeds voordeliger.:p
 
Back
Naar boven