AndroidHealthClinic

CRACK V3 - Revolutions Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Post-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Een nieuwe legende is geboren met Crack; het heftigste pre-workout product dat er bestaat. Vele jaren heeft Revolutions aan de formule van Crack gewerkt om deze zo sterk mogelijk te maken. Ontwikkeld puur voor serieuze sporters, Crack is een product dat zijn gelijke niet kent. Nog nooit was het zo makkelijk om over je eigen grenzen te gaan en echt geweldige en zichtbare resultaten te boeken. Vanaf de eerste dosering zul je al sterker zijn. Waarom wachten op resultaten als Crack je direct resultaat zal geven. Crack werkt iedere training weer; en hoe. Heftiger bestaat niet!

    Wat mag je precies verwachten van de werking van Crack?

    0-5 minuten: Laat Crack oplossen in water en drink deze op nadat het bruisen stopt
    15 minuten: Een lichte tinteling loopt over je hoofd en bovenlichaam
    20 minuten: Je gedachten gaan steeds sneller en je voelt je goed en zelfverzekerd
    25 minuten: Je rijdt/fiets naar de sportschool en vraagt je af waarom de maximum snelheid geen 200km is! Je voelt je concentratie toenemen en een drang om te trainen opkomen.
    30 minuten: Crack begint nu vol te werken. Je bent zo sterk geconcentreerd op wat je doet dat de rest van de wereld in slow motion lijkt te bewegen. Je spieren beginnen opgepompt te worden, je wilt/moet gewoon trainen! Je krijgt een soort euforisch gevoel en bent enorm zelfverzekerd
    30 minuten en daarna: Klaar om te gaan trainen merk je dat alles in de sportschool/wedstrijd om je heen vervaagt. Alleen jij en je training zijn belangrijk. Als je in de spiegel kijkt lijkt het alsof je spieren op knappen staan. Je krijgt een steeds grotere drang om sneller te trainen, harder en met meer gewicht. Deze opperste staat van concentratie zorgt ervoor dat je hersenen meer spiercellen (motor units) aansturen, waardoor je ook inderdaad sterker bent en meer uithoudingsvermogen hebt. Dit is het geheim waarom Crack zo goed werkt!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 jaar (crack 1-2-3)
  • Hoe is de smaak van dit supplement? orange
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 a 1.5 scoop 30 min voor training
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL-NUTRITION
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? samples/kassakorting
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? eerst 50euro nu nog 35euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? JA!! het is het beste product voor mij dat ik 8jaar heb genomen.

Mijn review:

NO SHIT!

crack doet alles wat er in de product omschrijving staat.

ik gebruik crack nu al jaren... het heeft me bijna iedere training laten knallen... goede pomps.. super focus.. langer uithoudingsvermogen...

nadelen: hogere hartslag/soms slapeloosheid EN TEGENWOORDIG TOCH WEL EEN CRASH NA +- 3hr

MIJN VRAAG:

ZIJN ER MENSEN DIE "GROTE" NADELEN HEBBEN ONDERVONDEN BIJ HET GEBRUIK VAN HET PRODUCT?


het product wordt weldra uit de handel genomen (ik heb wel mijn voorraad). doordat er Geranium extract: gestandaardiseerd voor 1,3-Dimethylamylamine inzit.


ik weet ook dat het niet "super" gezond is maar ben inderdaad een beetje verslaafd aan het feit dat crack me iedere keer opnieuw alles geeft om hard te kunnen trainen...ik heb de dosis nooit moeten opvoeren wat anderen wel beweren (dat er gewenning optreed).
==> wel is die CRASH er nu wel na CRACK (heb daar anders nooit bij stilgestaan)... dit maakt me wat zorgen.

crack v3.jpg


revo 1.jpg


revo 2.jpg
 
nee goed product :)
 
"Too strong to be legal"

Wel ironisch dat die marketing tekst nu letterlijk genomen kan worden.
 
Tom is gelijk beetje verslaafd aan crack ;)
 
Soort supplement: Post-workout shake
?????????
gebruik maar ans pre workout hoor ahhaa
 
Back
Naar boven