Fitness Seller

Crack V3

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
20 sep 2011
Berichten
7
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
100kg
Heb deze site van een vriend gekrege.
http://www.sports-nutrition.nl/Revolutions-Crack-p-16239.html
Hij zegt dat dit een goede pre-workout is, maar het middel ziet er volgens de beschrijving nogal straf uit, ik vroeg me mezelf gwn even af.
Is dit mogelijk verslavend te zijn?
want als ik voorbeelden van teksten zie zoals:

De waanzinnige werking van Crack maakt je gegarandeerd verslaafd!
en
V) Ik ga graag ’s weekends stappen, kan ik Crack dan ook gebruiken? A) Absoluut. Veel gebruikers vergelijken de werking van Crack met bekende party drugs! Crack heeft gelukkig alleen minder bijwerkingen.
ben ik de enigste die me over zo iets zorgen maakt?
alvast bedankt,
Enrico.:D
 
geloof niet alles wat ze je voor schrijven, valt allemaal reuze mee.

en er zijn genoeg goedkopere alternatieven op de markt, vind crack stervens duur tegenwoordig, kost mij (2 scoops per training) 2 euro per training, is toch te gek voor woorden.
 
Marketingpraatjes.
 
geloof niet alles wat ze je voor schrijven, valt allemaal reuze mee.

en er zijn genoeg goedkopere alternatieven op de markt, vind crack stervens duur tegenwoordig, kost mij (2 scoops per training) 2 euro per training, is toch te gek voor woorden.
Goedkopere alternatieven, Zoals?
 
Maximize V2, Pre-workout Power, Noxipro, Jack3d, etc..
Zelf neem ik gewoon cafeïne met beta-alanine, helemaal goedkoop natuurlijk.
 
idd het bovengenoemde.

crack werkt bij velen lekker, maar word puur financieel gekeken per training belachelijk duur als je 2scoops of meer nodig hebt.
 
Maat van mij heeft een hartaandoening kan hij dit ook gebruiken?
 
Hoorde dat je hier ook zware koppijn van krijgt?
 
crack doet helemaal niks en is nog duur ook
 
Ik heb het gebruikt, geen ene effect gevoeld, ik heb de helft van de pot weggegooid...
Troep, gewoon niet kopen! Er zit trouwens ook doping in(1,3-Dimethyl-amylamine), wat jou lichaamlijk verslaafd maakt.
 
Grappig om te zien dat onder de PWO's de ratio oplichtersprijzen en bullshitpraatjes ongeveer 1:1 is.
 
Ik heb het gebruikt, geen ene effect gevoeld, ik heb de helft van de pot weggegooid...
Troep, gewoon niet kopen! Er zit trouwens ook doping in(1,3-Dimethyl-amylamine), wat jou lichaamlijk verslaafd maakt.

Bij mij slaat die goed aan.. en 1,3DMAA is heeft een verslavende werking omdat je er meer van nodig hebt voor het zelfde effect, net als caffeïne en voor zo ver bekend even schadelijk als caffeïne.... :rolleyes:
 
Ik heb het gebruikt, geen ene effect gevoeld, ik heb de helft van de pot weggegooid...
Troep, gewoon niet kopen! Er zit trouwens ook doping in(1,3-Dimethyl-amylamine), wat jou lichaamlijk verslaafd maakt.
Verslaafd nog wel.
 
Ik ging keihard op crack, alleen kotste ik 5 uur na mijn training nog steeds :D.
 
2 Jaar geleden een pot op gebruikt. Iets meer dan de normale dosis genomen, en tijdens de training ook nog wat, meende 50 gr. op een 800ml shakebeker. Op een paar flinke steken in het hoofd na niks gemerkt van bijwerkingen, wel zeer eforisch gevoel, lekker gevoel dus. En dat traint goed. Zweet ook goed. Te duur voor 2e keer. Maar was leuke ervaring. Geen afkick of zo. Koffie kan nog erger zijn om mee te stoppen.
 
Laatst bewerkt:
Paar keer gebruikt, werkt goed. Maar APS Mesomorph is wat mij betreft beter. Ik neem 1,5 schepje, en ga als een speer in de training.
 
Back
Naar boven