XXL Nutrition

Crash dieet (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Landsknecht

Novice
Lid geworden
5 jun 2019
Berichten
12
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
83kg
Hallo allemaal,

Ik ben gisteren begonnen met een crash dieet, ik eet zoeen -+ 300 calorieën op één dag in 1 maaltijd and thats it. Wel de hele dag door water.

Men zegt dat als je zo weinig eet je lichaam in spaarstand gaat, mijn vraag is gaat het lichaam in spaarstand ook al doe je aan KT? Ik bedoel val je dan nog steeds niet af of heel langzaam?.

aub antwoord op mijn vraag ipv moeder spelen crash dieet is slecht, je moet meer eten, je bent verkeerd bezig etc. Dit is voor korte duur ;).
 
Hallo allemaal,

Ik ben gisteren begonnen met een crash dieet, ik eet zoeen -+ 300 calorieën op één dag in 1 maaltijd and thats it. Wel de hele dag door water.

Men zegt dat als je zo weinig eet je lichaam in spaarstand gaat, mijn vraag is gaat het lichaam in spaarstand ook al doe je aan KT? Ik bedoel val je dan nog steeds niet af of heel langzaam?.

aub antwoord op mijn vraag ipv moeder spelen crash dieet is slecht, je moet meer eten, je bent verkeerd bezig etc. Dit is voor korte duur ;).
Heb je gezien hoe ze er in de 2de wereld oorlog uitzagen in de kampen?
 
Ja dit gaat sowieso geen jojo beweging te weeg brengen... Leptin is gonna be a bitch.

Beter berekenen je via een simpele website zoals https://cleannutrition.nl/caloriebehoefte-berekenen/ je onderhoud. Daarna ga je via een kcal tel app eens bijhouden wat je eet, of plan je je eten vooruit. Leer je omgaan met kcals en begrijpen wat slimme keuzes en wat niet. Dit crashdieet gaat iig niks anders doen dan je spieren opvreten wat je nu als aller laatste wil.
 
Heb je gezien hoe ze er in de 2de wereld oorlog uitzagen in de kampen?

Zover gaat het niet komen. Dit is voor korte duur en ik doe aan KT en neem genoeg eiwitten

het lichaam gaat eerst de vetreserves opmaken en dan pas de spieren maar tegen die tijd ben ik allang gestopt.Nadat ik een platte buik heb stop ik met dit dieet aub antwoord op mijn vraag.
 
Zover gaat het niet komen. Dit is voor korte duur en ik doe aan KT en neem genoeg eiwitten
Dat kan niet, want 300kcals delen door 4 kcal (per eiwit) is 75 gram eiwit. 75 gram eiwit is met dit 'dieet' niet eens 1x jouw lichaamsgewicht.

Nogmaals, ga eens leren wat onderhoud is, ga je kcals tellen, doe alles behalve dit.
 
crash dieet is slecht, je moet meer eten, je bent verkeerd bezig etc.
 
Als je obees bent is dit prima, maar voor iemand met een gezond lichaamsgewicht is dit niet de beste methode.
 
Zover gaat het niet komen. Dit is voor korte duur en ik doe aan KT en neem genoeg eiwitten

het lichaam gaat eerst de vetreserves opmaken en dan pas de spieren maar tegen die tijd ben ik allang gestopt.Nadat ik een platte buik heb stop ik met dit dieet aub antwoord op mijn vraag.
Heb je genoeg aan 75 gram eiwitten?
 

Bijlagen

  • CE75C3E5-AE40-4421-9380-16C26E38F717.jpeg
    CE75C3E5-AE40-4421-9380-16C26E38F717.jpeg
    86,7 KB · Weergaven: 181
Zover gaat het niet komen. Dit is voor korte duur en ik doe aan KT en neem genoeg eiwitten

het lichaam gaat eerst de vetreserves opmaken en dan pas de spieren maar tegen die tijd ben ik allang gestopt.Nadat ik een platte buik heb stop ik met dit dieet aub antwoord op mijn vraag.
Ik gaf antwoord op je vraag.
 
Zover gaat het niet komen. Dit is voor korte duur en ik doe aan KT en neem genoeg eiwitten

het lichaam gaat eerst de vetreserves opmaken en dan pas de spieren maar tegen die tijd ben ik allang gestopt.Nadat ik een platte buik heb stop ik met dit dieet aub antwoord op mijn vraag.
Bullshit, onmogelijk op 300kcal.
 
Dit is voor korte duur en ik doe aan KT en neem genoeg eiwitten
Je eet dus op een hele dag alleen 75 gram eiwit?
Gezien je 83 kg weegt heb je om genoeg eiwit te eten al 160 gram eiwit nodig....

Buiten dat je je lichaam sloopt....
 
Ben je echt 39?
 
Crash dieet is slecht, je moet meer eten, je bent verkeerd bezig etc.
 
Vond dit wel een interessante bijdrage:
 
Gewoon lekker proberen. succes . Ik doe ook al jaren een crashdieet. elke zomer het mannetje met mijn sixpack. dat je voor de rest meer botten ziet dan spier interesseert me niets . Alles voor de sixpack
 
Back
Naar boven