AndroidHealthClinic

Crash voorkomen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Cheetje

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
20 feb 2010
Berichten
52
Waardering
5
Lengte
1m62
Ik wil beginnen met de combi noxipro/dexaprine om harder te trainen en m'n vp naar beneden te krijgen. Gister voor het eerst een scoop noxipro gehad...m'n workout was goed, niet noemenswaardig beter dan normaal, maar een paar uur later voelde ik me opgefokt en moe. Dexaprine moet ik nog mee beginnen.

Ik train halverwege de ochtend, 5x p/w. Dus dan word het denk ik dexa om half 8, noxipro rond half 10. Word de noxi crash minder door de dexa erbij te pakken?
Of kan ik evt. wat anders doen om dat te voorkomen?

Heb eerder met caffeine boosters getraind, kon ik goed op trainen, maar rond een uur of 3 was ik dan ook moe genoeg om een dutje te gaan doen...niet handig als je om 4 uur 's middags begint met werken!

Ik drink op zich redelijk veel (zwarte) koffie, moet ik dat achterweg laten als ik met deze combi begin? Alle advies is welkom! Alvast bedankt!
 
Het zijn sowieso geen wondermiddelen, dat snap je zelf ook wel.Persoonlijk voel ik een PWO ook na een paar uur niet meer, ik drink dan eigenlijk nooit caffeine en gebruik het maar minimaal. Dat bij jou het effect minder wordt is aanzienlijk of je moet er meer van nemen.Als je doel afvallen is kan je best zwarte koffie drinken, in combinatie met de rest is, denk ik, overkill. Dan leef je haast op caffeine en zoals je al aangeeft wordt je daar onrustig van terwijl rust pakken wel 'wonderen' kan verrichten.

Ik zou die noxi lekker bewaren voor de trainingen waarbij je echt een boost nodig hebt/ kunt gebruiken. Dexaprine(heb het zelf nooit gebruikt, dus ken het effect niet) mag ik aannemen dat het je wel door de andere trainingen sleept, goed op je voeding letten en het resultaat komt er wel.
 
Na drie keer noxipro heb ik geen crash meer.
En anders even experimenteren met het aantal scoops
 
Wat ik altijd doe is een douche nemen als ik in een energycrash zit. Daar is het vaak weer weg. Bij mij komt de crash meestal zo'n 3-4 uur nadat ik me pwo heb genomen. (no-xplode 2.0 op het moment. Had het zelfde met xpand xtreme pump)
 
Je even wennen aan de geranamine, na een weekje ofzo al het effect (bij dezelfde dosering) veel minder zijn
 
Als je noxipro en dexa neemt dan krijg je wel vrij veel geranamine binnen he, weet niet of er een max. waarde aan verbonden is..?!
 
@Shefkee Dat het geen wondermiddelen zijn begrijp ik. Zie het zelf als net even iets extra's en ben wel benieuwd of ik er zelf resultaat uit kan afleiden. Misschien handig idd om die caffeine "overkill" te voorkomen door de koffie even te laten staan. Tnx!

@Stolla Bedankt, dat is handig om te weten, gewoon even een weekje aanzien dus.

@SkyBlazer Bedankt voor de tip! Dat zal ik gaan proberen als het weer gebeurd. Had gisteren ook zo een 4 uur later die crash.

@Zuipschuit Dat zou het kunnen zijn, ik ga het een weekje aankijken. Tnx!

@xzenir Ik ga het nu even uitzoeken, het moet niet te gek worden idd! :)
 
Van veel koffie op een dag word ik altijd wat opgefokt en enorm moe na een paar uur. Ik zou dat inderdaad minderen of zelfs niet meer nemen.

Hoe weet je overigens zeker dat die Dexaprine je geen spiermassa gaat kosten?
 
Koffie kan ik echt de hele dag doordrinken, nergens last van. Ook met slapen levert het mij geen problemen op. Maar ga nu wel even minderen omdat ik gisteren dus echt opgefokt werd, en daarnaast moe. Kijken hoe het dan gaat.

@ Rem Ik weet niet zeker dat de dexa m'n geen spiermassa gaat kosten. Is voor mij de eerste keer. Maar wil het wel proberen. Ik laat m'n vp elke 6 á 8 weken meten, en dat is ook het moment dat ik weeg. Ben vorige week net opgemeten, dus over een aantal weken weet ik het (als ik het volhou met de supps).

Vandaag een halfje dexa geprobeerd, zonder de noxipro. Tijdens het trainen geen extra energie. Ook niet extra gezweet o.i.d. Wel een beetje (irritant) vrolijk. Volgens mij heb ik gehuppeld richting de dumbbells...:rolleyes:
Na de training voelde ik me kalm, niet blij, niet down. Gewoon rustig. Om 4 uur moet ik werken, en meestal ben ik nu dan gestresst omdat ik (in m'n hoofd) nog zo veel moet doen. Nu lig ik op de bank te internetten en ga zo maar es wat doen.

Morgen ga ik een halfje dexa nemen op nuchtere maag, en dan een half uurtje voor m'n training een scoop noxipro. Ben benieuwd.
 
succes met de dexa, vond m echt verschrikkelijk! maar dat is bij iedereen anders natuurlijk
 
Je even wennen aan de geranamine, na een weekje ofzo al het effect (bij dezelfde dosering) veel minder zijn

Dit dus.
Komt wel goed..
En anders voor het slapen trainen :p
 
Dank je Boxona!

Trainen voor het slapen is geen optie voor mij Falcor.
Ben net thuis van m'n werk. Later op de avond niet echt wat gemerkt van dexa.
Geen hongergevoel, wel gewoon m'n 5 maaltijden gepakt, was ook wel te doen.
Ben benieuwd naar de combi. Morgen proberen...
 
Goed om inderdaad je vp, vvm en vocht percentages in je lichaam in de gaten te houden hierbij. Ik ben wel benieuwd of die dexa niet wat spiermassa wegsnoept.
 
Ik ben ook benieuwd Rem, vooral omdat ik van plan ben vanaf half november de cardio er weer bij op te pakken, 6 weken cutten. Ga niet elke 2 weken meten, gewoon na die 6 weken weer.

Vandaag toch maar weer alleen noxi gepakt. 1 scoop. Gelukkig vandaag niet zo opgefokt! Heb wederom niet echt een boost ervaren, maar daarentegen vandaag ook geen crash.
Dit weekend wil ik n.a.v. de tip van xzenir toch eerst uitvinden hoe het nou zit met de maximale geranamine dosis, en dan maandag maar voor het eerst combineren.
Zaterdag en zondag rust.
 
Back
Naar boven