Fitness Seller

Crashen met chrash strongman uitprobeersels (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ga je het met of zonder hulpmiddelen doen?
 
Welkom allemaal :)

Startshape, zonder filter en poseren kan ik nog steeds niet. Niets heel indrukwekkend naast sommige gasten hier, maar elk jaar is er wel een beetje verbetering
Bekijk bijlage 484330

legs zijn wel stukken beter dan vorig jaar vind ik zelf
Bekijk bijlage 484331
Mooi piemol! Ik ben in, door die piemol of de 210kg Deadlift.

het is die piemol, niet omdat ik wil rellen.
 
Mooi piemol! Ik ben in, door die piemol of de 210kg Deadlift.

het is die piemol, niet omdat ik wil rellen.
Ow, dat is mijn piemol niet hoor, is opvulling zodat het niet opvalt dat mijn ballen het formaat van pinda’s hebben ondertussen :)
(en om BB_ in mijn log te krijgen)
 
In
Test daar ga je toch vocht van vasthouden?
 
In
Test daar ga je toch vocht van vasthouden?
Op zo een lage dosis valt het nogal mee.
Het is ook niet de bedoeling super ripped te worden, daar heb ik kwa voeding niet de juiste discipline voor.
 
Heb wel eens powerliften geprobeerd, maar dat vond ik maar een vrouwenhobby :p

Het is ook voor meatballs met mcdo dieet die het langstdurig kunnen blijven squatten zonder hernia en het langst kunnen niet dood vallen van de hoge bloeddruk/ cholesterol.
 
Het is ook voor meatballs met mcdo dieet die het langstdurig kunnen blijven squatten zonder hernia en het langst kunnen niet dood vallen van de hoge bloeddruk/ cholesterol.
daarover geproken
BCEFFA70-030A-48F9-AF35-4C1FC8C5B7C8.jpeg

halve portie want #dedication
 
He crash, je bent weer terug. Ik ben sws in! Hoe sta je nu zelf in het gebied van foto's delen enz
 
He crash, je bent weer terug. Ik ben sws in! Hoe sta je nu zelf in het gebied van foto's delen enz
Ik deel alles buiten iets waar ik echt volledig herkenbaar op ben, vorig jaar wat geplaag gehad van iemand die mij had herkend en was daar wel een beetje van in paniek geschoten (uiteindelijk helemaal niets ergs, een collega die wat aan het dollen was) maar dat heeft mij wel wat alerter gemaakt over wat de gevolgen kunnen zijn van heel herkenbaar op internet te staan.
 
Laatst bewerkt:
Ik deel alles buiten iets waar ik echt volledig herkenbaar op ben, vorig jaar wat geplaag gehad van iemand die mij had herkend en was daar wel een beetje van in paniek geschoten (uiteindelijk helemaal niets ergs, een collega die wat aan het dollen was) maar dat heeft mij wel wat alerter gemaakt over wat de gevolgen kunnen zijn van heel herkenbaar op internet te staan.
Kan ik me idd herinneren. En hoe zit het met aas, je vrouw etc
 
Back
Naar boven