AndroidHealthClinic

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

Bezoekers in dit topic

En een spotter is ook wel een relaxed gevoel. Succes :thumb:
Ik kan sinds kort in mijn cage benchen, de catchers kan ik zo hangen dat de bar mijn borst kan aanraken zonder de spotters te raken, maar hij kan niet meer op mijn nek vallen als het misloopt. Dit is toch wel een fijn gevoel :p
 
Training

-lat pull breed (x-aantal sets redelijk licht om erin te komen)
-concentration curls 4x12x12 (ondanks heel laag gewicht pijn in biceps)
-BOR 5x50/70/90/110 5x5x115 3x10x80 (ging kut)

ermee gestopt, ging niet fijn vandaag Ben gewoon Smorgens te trainen de laatste weken.

arimidex ben ik ondertussen al een paar dagen mee gestopt, nolvadex loopt sindsdien mee op 10mg
weekdosis verlaagd maar 750mg test e en 200mg mast e.
1000test was toch wat teveel van het goede (backpumps, zweten, moe,...) wat ik raar vind want heb die dosis nog wel eens ooit gezet.
of mn vorig merk was gewoon kut, kan ook, zullen het nooit weten :)
Dit is week 5 van de blast, ik mis het cruisen
 
Valt mee joh, eentje van intex halen zo'n rechthoekige prismframe en niet te hoog voor de kids. Zit vaak alles bij, ladder/grond en dekzeil/filterpomp/chloordrijver etc ( of je stopt met kuren dan hoef je niet te sparen 😂 )
Telt dit? :p
D47FFF38-3B47-48DD-94B0-B7345AB29744.jpeg
 
Wat een gezellig picknick bankje... daar pas jij toch niet op? :p
 
Crash je kan altijd eens n/suns proberen. Is een 5/3/1 variant waar je dood op gaat. En elke week toch plust
Ik ga vanaf volgende week mn trainingen anders moeten indelen, 5a6 dagen per week moet ik terug naar Genk (heel stuk rijden), trainingstijd word wat ingekort :)
Dit word m :p
C1F31FE3-DB4A-4F2E-86CE-ADAFF6B82786.png

1rm‘s moet ik zaterdag even testen, eerst dit weekprogramma afmaken.

hex-bar deadlift als assistance indelen op dinsdag of vrijdag?
ik lift met de hex bar veel feller met mn benen en voel mn rug daarbij nIet zo fel.

is het belangrijk de assistance oefeningen ook steeds progressief te doen, of mag dat een beetje op gevoel...
 
Ik ga vanaf volgende week mn trainingen anders moeten indelen, 5a6 dagen per week moet ik terug naar Genk (heel stuk rijden), trainingstijd word wat ingekort :)
Dit word m :p
Bekijk bijlage 491867
1rm‘s moet ik zaterdag even testen, eerst dit weekprogramma afmaken.

hex-bar deadlift als assistance indelen op dinsdag of vrijdag?
ik lift met de hex bar veel feller met mn benen en voel mn rug daarbij nIet zo fel.

is het belangrijk de assistance oefeningen ook steeds progressief te doen, of mag dat een beetje op gevoel...
Is hex deads echt nodig aangezien je al 2x deadlift per week? Als je deze toch wilt doen, zou ik ze op dinsdag zetten gezien je aangeeft vooral je leggs te voelen en je op deze dag al squat.
 
Is hex deads echt nodig aangezien je al 2x deadlift per week? Als je deze toch wilt doen, zou ik ze op dinsdag zetten gezien je aangeeft vooral je leggs te voelen en je op deze dag al squat.
Ik krijg morgen mijn hex bar binnen en wil m graag gebruiken :p
wel terechte opmerking tho :)
 
Is hex deads echt nodig aangezien je al 2x deadlift per week? Als je deze toch wilt doen, zou ik ze op dinsdag zetten gezien je aangeeft vooral je leggs te voelen en je op deze dag al squat.
Mss sumo deadlift vervangen door hexbar? Of ben ik dan teveel aan het prullen aan een gekend schema ?
 
Hoe gaat het trouwens met je studie?
 
Begint deze dinsdag terug, eindelijk, zit al 2 maanden thuis te niksen :mad:
Echte student jij hé... Zogezegd niks te doen hebben! Maar eigenlijk boordevol huiswerk waar je niks van af weet
 
Ik krijg morgen mijn hex bar binnen en wil m graag gebruiken :p
wel terechte opmerking tho :)

Begrijpelijk gab dat je die gelijk wil gaan toepassen ☺

Mss sumo deadlift vervangen door hexbar? Of ben ik dan teveel aan het prullen aan een gekend schema ?
Lijkt me de meest logische wissel. Ik zou het in ieder geval op 2 x per weekndeadliften houden. Ik zou afhankelijk van je weakness punt de sumo of hex doen.
 
Echte student jij hé... Zogezegd niks te doen hebben! Maar eigenlijk boordevol huiswerk waar je niks van af weet
Brb studenportaal checken :eek:

Begrijpelijk gab dat je die gelijk wil gaan toepassen ☺


Lijkt me de meest logische wissel. Ik zou het in ieder geval op 2 x per weekndeadliften houden. Ik zou afhankelijk van je weakness punt de sumo of hex doen.
Sumo vind ik stom om te doen, is zo een halfbakken deadlift die pijnlijk in de liezen is bij hogere gewichten :) mss die eruit gooien en die hex die ik wel leuk vind erin ja :)
 
Training

-squats 5x50/100 5x5x135 10x100
-kuiten 4sets met dumbell van 30kg
-leg curls 3sets
-pulley crunches 4sets

Tijdens het squatten een dikke fail gehad, mijn belt schoot los net op het diepste punt, hierdoor alle spanning verloren en naar voren gevallen. Catchers hebben het gewicht goed op kunnen vangen zonder echte schade aan de cage, dit geeft toch wel wat meer vertrouwen in de constructie :p
squatten lukte redelijk, ik denk (hoop) dat ik tegen het einde van dit jaar mijn squat wat meer in verhouding krijg met mn andere stats.
image.jpg
 
Boh. Dat lijkt me schrikken. Gelukkig geen schade. Maar belangrijker nog. Zelf niets verrekt.
 
Boh. Dat lijkt me schrikken. Gelukkig geen schade. Maar belangrijker nog. Zelf niets verrekt.
inderdaad, ik was zelfs even van plan de training stop te zetten :0 maar het was gelukkig enkel verschrikken en niets meer :)
 
Ik zou trouwens geen 1rm gaan testen. Als je progressief laad dan ga je zomaar richting je pr's.

Ik vind de sumo wel leuk omdat ik de sumo nooit heb gedaan. Door 2x per week te deadliften merk ik wel echt progressie op techniek. Dit geld net als voor de front squats.

Zou hex bar persoonlijk als assistance doen.
En een tip ik zou niet al teveel assistance gaan doen. 1 oef per spiergroep is voldoende.

Als je meer ervaringen wilt vraag gerust
 
Ik zou trouwens geen 1rm gaan testen. Als je progressief laad dan ga je zomaar richting je pr's.

Ik vind de sumo wel leuk omdat ik de sumo nooit heb gedaan. Door 2x per week te deadliften merk ik wel echt progressie op techniek. Dit geld net als voor de front squats.

Zou hex bar persoonlijk als assistance doen.
En een tip ik zou niet al teveel assistance gaan doen. 1 oef per spiergroep is voldoende.

Als je meer ervaringen wilt vraag gerust
Dus eigenlijk volgende week starten met de vermoedelijke 1rms die ik nu heb?
 
Ik denk dat jij met de rekentools op het net wel een goede schatting van je 1rm kunt maken.
 
Back
Naar boven