Fitness Seller

Crashen met chrash strongman uitprobeersels (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Dus eigenlijk volgende week starten met de vermoedelijke 1rms die ik nu heb?
Ik denk dat jij met de rekentools op het net wel een goede schatting van je 1rm kunt maken.
Dit! Het is niet je eerste keer trainen. En beter wat lager inschatten. Het volume is hels maar geeft wel veel voldoening. De 1+ set is een echte uitdaging omdat die bepaald welk gewicht je de week erna mag doen. Dus eenmaal je dit door hebt ga je daar reps op knallen.
 
Dit! Het is niet je eerste keer trainen. En beter wat lager inschatten. Het volume is hels maar geeft wel veel voldoening. De 1+ set is een echte uitdaging omdat die bepaald welk gewicht je de week erna mag doen. Dus eenmaal je dit door hebt ga je daar reps op knallen.
Dan ga ik mijn 5reps van deze week in strengthlevel ingeven en hierop verder bouwen :thumbup: Ik ga vanavond eens bekijken hoe ik de assistance opbouw
 
PR 165 is gelukt, zoals op het filmpje te zien super onzeker en maar nipt, veel te lang aan het twijfelen bij het zakken, spanning naar de grond verloren bij het duwen, met betere techniek zit er meer in
 
giphy.gif


ps: ik heb mijn muziekje op pauze gezet om met volle concentratie naar je pr te kijken (2x zelfs!)
 
giphy.gif


ps: ik heb mijn muziekje op pauze gezet om met volle concentratie naar je pr te kijken (2x zelfs!)
Ooooit komt er ook een squat filmpje :p
 
PR 165 is gelukt, zoals op het filmpje te zien super onzeker en maar nipt, veel te lang aan het twijfelen bij het zakken, spanning naar de grond verloren bij het duwen, met betere techniek zit er meer in
Bekijk bijlage 492106

Je maakt me trots!

P.S. lekker navel shirtje.
 
EigenWereld (of iemand anders die ooit wedstrijden doet)
Zou deze bench goedgekeurd worden?
 
EigenWereld (of iemand anders die ooit wedstrijden doet)
Zou deze bench goedgekeurd worden?
Geen lang genoege pauze en zou je het zijaanzicht van moeten hebben (om te kijken of kont op het bankje blijft en platte voeten hebt)
 
Geen lang genoege pauze en zou je het zijaanzicht van moeten hebben (om te kijken of kont op het bankje blijft en platte voeten hebt)
Bij het duwen kwam 1 voet van de grond (daarom dat ik wat scheef ging)
hoelang moet die pauze zijn? Is borst aantikken niet genoeg?
 
Bij het duwen kwam 1 voet van de grond (daarom dat ik wat scheef ging)
hoelang moet die pauze zijn? Is borst aantikken niet genoeg?
a dirty mind is a joy forever
 
Bij het duwen kwam 1 voet van de grond (daarom dat ik wat scheef ging)
hoelang moet die pauze zijn? Is borst aantikken niet genoeg?
Ik denk dat je met 2 goeie seconden goed zit
 
Toch een nette pr hoor 💪 vrij netjes uitgedrukt zonder je rug al te veel te hoeven gebruiken. Denk op een andere dag en zonder dat lang wachten bovenin zit er zeker meer in.
 
Back
Naar boven