MuscleMeat

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

Bezoekers in dit topic

Training vandaag

-bench: 5x50/100 3x130. 1x150/165/150 4x150
-hammer curls 4 sets 22kg tot bijna falen
-side raises
-hex deadlift 1x70/120/160/190/220

hex bar zojuist binnengekomen, schijfopname is wat kort, met de schijven die ik heb is zwaarder laden dan 220kg niet mogelijk. Mja, kan wel dienen voor wat high rep assistentie-werk
96EDE318-53C6-40B0-A40B-60AB3A8B9C22.jpeg
 
PR 165 is gelukt, zoals op het filmpje te zien super onzeker en maar nipt, veel te lang aan het twijfelen bij het zakken, spanning naar de grond verloren bij het duwen, met betere techniek zit er meer in
Bekijk bijlage 492106
Lekkere PR! Misschien voor dit soort momenten wel handig dat je een spotter hebt die wellicht ook wat van die twijfel wegneemt.
 
Lekkere PR! Misschien voor dit soort momenten wel handig dat je een spotter hebt die wellicht ook wat van die twijfel wegneemt.
Dat was inderdaad wel wat aangenamer geweest, op zich moeten de catchers het kunnen opvangen als het mis gaat, maar het blijft toch eng
 
Training vandaag

-bench: 5x50/100 3x130. 1x150/165/150 4x150
-hammer curls 4 sets 22kg tot bijna falen
-side raises
-hex deadlift 1x70/120/160/190/220

hex bar zojuist binnengekomen, schijfopname is wat kort, met de schijven die ik heb is zwaarder laden dan 220kg niet mogelijk. Mja, kan wel dienen voor wat high rep assistentie-werk
Bekijk bijlage 492116

Met een sjorband is aan beide zijden toch nog wel 20kg ofzo neer te leggen?

Bij nader inzien, zou ik dat toch maar niet doen, ik neem hem wel van je over voor €80. :D
 
Met een sjorband is aan beide zijden toch nog wel 20kg ofzo neer te leggen?

Bij nader inzien, zou ik dat toch maar niet doen, ik neem hem wel van je over voor €80. :D
als je hem voor 3maal de nieuwprijs overneemt krijg je de helft korting en zet ik er mijn handtekening op :)
 
PR 165 is gelukt, zoals op het filmpje te zien super onzeker en maar nipt, veel te lang aan het twijfelen bij het zakken, spanning naar de grond verloren bij het duwen, met betere techniek zit er meer in
Bekijk bijlage 492106
EigenWereld (of iemand anders die ooit wedstrijden doet)
Zou deze bench goedgekeurd worden?
Damn son wat een 600 tempo bench pr, dan zie ik de touch and go door de vingers!
Bij het duwen kwam 1 voet van de grond (daarom dat ik wat scheef ging)
hoelang moet die pauze zijn? Is borst aantikken niet genoeg?
Officieel moet die stil liggen en is dat 1 tot 2 sec voordat de scheids het press commando geeft. De oude garde zit eerder tegen de 2 aan en de nieuwe vinden 1 voldoende.
goed zo. ik ben verpest.
Is de nood zo hoog lm? :roflol:
 
Sterke bench en DL man, je hebt echt veel progressie geboekt! :D
 
Sterke bench en DL man, je hebt echt veel progressie geboekt! :D
Thanks Het was nodig :p hoop op de DL nog een hoop te pakken en op de Squat ook, begin er meer en meer overtuigd van te geraken dat de powerlifter methodes ook zeer effectief zijn voor bodybuilding :)
 
Thanks Het was nodig :p hoop op de DL nog een hoop te pakken en op de Squat ook, begin er meer en meer overtuigd van te geraken dat de powerlifter methodes ook zeer effectief zijn voor bodybuilding :)
Zeker. Kijk bijvoorbeeld maar naar Shadow Project
 
Training nsuns day1
F5008E44-ECC9-429E-B7B6-86C67D977DC4.jpeg

assistance:
-latpulley smal 4X10x90
-BB curl 3x10x40
-latpulley breed 2x15x70

eerste training was wel te doen, bench ging makkelijk maar bij OHP zat de vermoeidheid in de triceps er al goed in
 
goed bezig! morgen word pas echt leuk. ik vind dag 1 altijd maar een inkomertje van de week.
 
goed bezig! morgen word pas echt leuk. ik vind dag 1 altijd maar een inkomertje van de week.
Het was nog niet super intensief :), benchday is dan ook nog eens mijn favoriet dus het begint goed :) de 2 dagen dat squat en deadlift samen staan lijken me wel super zwaar
 
aha, nog een nsuns :)
ik lees een beetje mee.
Welkom, een ervaringsdeskundige ;)

training vandaag
9D29C87C-5B1A-42B1-867A-989CD9BFA788.jpeg

+pulley rope crunches

lange dag gehad, om half 6 uit bed om de stroomschemas af te werken (waar ik 8weken de tijd voor heb gehad, uitstelgedrag) leuk lesdagje Relaistechnieken in Genk, thuiskomen, grasmaaien, onkruid plukken, met Mn kinderen spelen. Het ”normale“ leven is terug begonnen dus de trainingen worden een tijdje lekker basic. Dit schema lijkt me daar wel wat voor.

edit: geen +1 gedaan. Zat er wel in denk ik maar vergeten te doen
 
Back
Naar boven