AndroidHealthClinic

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

Bezoekers in dit topic

bro-training

-lat pull Breed: 4x10x70
-lat pull smal: 5x90/100/110/120
-bor: 2x10x50 5x70/80/90 3x100/110/120
-5cm deficit hex bar deadlift 5x65/115/155/215 (zonder straps en belt, 3sec hold)
-pulley crunches 3x15x45
-hammer curls 3x8x28

nog verkouden, wel al wat beter.


tomorrow terug schema (En voedingsschema) hervatten. Beetje aangepast naar lagere gewichten om goede vorm erin te trainen.
B27BAC5E-47E9-4F9C-92EA-165D8677FCB3.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Training

Monday assistance: chest, arms and back
OHP 37.5 x6 42.5 x5 50 x3 50 x5 50 x7 50 x4 50 x6 50 x8
Bench 102.5 x8 117.5 x6 135 x4 135 x4 135 x4 125 x5 117.5 x6 110 x7 102.5 x8+


fucking ohp, 10kg gezakt, voor de bench gedaan en het trekt nog op niks
filmpjes opnieuw bestuderen
















bench ging nog wel
 
Laatst bewerkt:
Ziet er wel al beter uit. Misschien een vinger smallere greep proberen, explosiever uitvoeren en geheel uitstrekken bij het locken en een seconde vast houden.
 
Ziet er wel al beter uit. Misschien een vinger smallere greep proberen, explosiever uitvoeren en geheel uitstrekken bij het locken en een seconde vast houden.
Ga het zo meteen eens testen, thnx (ben nog aan het trainen+dbb, rust momentje, kinderen al in bed :p )
 
Jij doet er altijd 2 uur over toch?
 
Jij doet er altijd 2 uur over toch?
met dat nsuns gedoe nu wel ja. Mijn bro-splits duren tussen 30min en 1,5u
loop wel heel veel heen en weer tussen de living en fitness als de kinderen wakker zijn
 
Afsluitertje
killing na voorgaande sets
13x102,5
 
Je moet je hoofd stilhouden bij de press maar dat weet je vast al.
 
Je moet je hoofd stilhouden bij de press maar dat weet je vast al.
Ow, bij het laatste filmpje dat ik bekeek vertelde die man dat bij het zakken het hoofd naar achter moet (denk dat ik anders de bar ook gewoon tegen mijn neus krijg) of hoe bedoel je?
 
Ow, bij het laatste filmpje dat ik bekeek vertelde die man dat bij het zakken het hoofd naar achter moet (denk dat ik anders de bar ook gewoon tegen mijn neus krijg) of hoe bedoel je?
Je draait opzij, zo lijkt het toch, en dat moet je vermijden.
 
probeer je set eens wat rustiger af te werken op je ohp
er zit geen begin of einde aan bij je, en dan is het een slordig setje
na het uitpakken, eerst voeten in de grond planten, reet aanspannen, bracen, en boem, bovenin even vasthouden en gecontroleerd terug laten zakken naar je startpositie, en repeat.
als de stang je hoofd moet passeren je kin intrekken of je hoofd ietsjes achterover, in beide gevallen moet het zo zijn dat je hoofd om de stang heen beweegt en niet andersom, de stang gaat recht naar boven.
iedere rep behandelen als een single, alleen dan zonder reracken.
 
Ano_071120 is het bracen al wat beter in het filmpje?
1ste rep wel wat mispakt door te ver naar voren te gaan en rug te krommen


training
Squat 117.5 x5 130 x3 145 x1+ 137.5 x3 130 x3 122.5 x3 115 x5 107.5 x5 100 x5+
Sumo Dead 100 x5 120 x5 140 x3 140 x5 140 x7 140 x4 140 x6 140 x8

pulley crunches, chin ups, curls

gewichten gaan enkele weken niet omhoog tot de vorm goed is.
(wel probeer ik te plussen op de 1+set
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Ik ben geen PT oid dus je hoeft mijn advies niet mee te nemen. Ik denk alleen wel dat je nog te ver naar voren komt met omhoog gaan, probeer wat rechter op te blijven. Daarnaast is het bracen nog niet optimaal. Probeer een paar teugen diep adem te halen naar je buik. Bij de laatste hap alles vastzetten en duwen tegen die belt met je abs. Als je dit aanpast en wat rechterop blijft is het al een stuk beter denk ik. Voor de rest nice treen. Lekker veel sets
 
Ik ben geen PT oid dus je hoeft mijn advies niet mee te nemen. Ik denk alleen wel dat je nog te ver naar voren komt met omhoog gaan, probeer wat rechter op te blijven. Daarnaast is het bracen nog niet optimaal. Probeer een paar teugen diep adem te halen naar je buik. Bij de laatste hap alles vastzetten en duwen tegen die belt met je abs. Als je dit aanpast en wat rechterop blijft is het al een stuk beter denk ik. Voor de rest nice treen. Lekker veel sets
Thnx, will try next training :)
blijft toch wel moeilijk de tips Correct toe te passen met niemand langs mij die aansturing geeft.
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Ik ben geen PT oid dus je hoeft mijn advies niet mee te nemen.
chrash kan je tips zeker wel meenemen want je tips zijn prima.

blijft toch wel moeilijk de tips Correct toe te passen met niemand langs mij die aansturing geeft.
dat klopt echt hoor, maar kijk goed rond op het forum naar filmpjes van trainingen, Furryx94 en Portonia1 hadden recent filmpjes van squattrainingen in hun logs staan. goed in beeld en goede techniek
allan thrall heeft natuurlijk ook prima stukjes. hij legt ook goed het verschil tussen highbar en lowbar squat uit.
op je laatste filmpje zie ik wat Apw ook al aangaf, je komt te ver naar voren, kan de plaatsing van de stang in je nek/rug niet goed zien, maar ik denk dat je highbar squat, alleen doe je dat met een lowbar techniek
als je de stang ''hoog'' op je rug hebt liggen kun je wat rechter naar beneden squatten, iets minder je ass naar achter steken en je bovenlijf wat rechter houden.
goed je chest naar voren houden en je schouderbladen naar elkaar toetrekken.
 
chrash kan je tips zeker wel meenemen want je tips zijn prima.


dat klopt echt hoor, maar kijk goed rond op het forum naar filmpjes van trainingen, Furryx94 en Portonia1 hadden recent filmpjes van squattrainingen in hun logs staan. goed in beeld en goede techniek
allan thrall heeft natuurlijk ook prima stukjes. hij legt ook goed het verschil tussen highbar en lowbar squat uit.
op je laatste filmpje zie ik wat Apw ook al aangaf, je komt te ver naar voren, kan de plaatsing van de stang in je nek/rug niet goed zien, maar ik denk dat je highbar squat, alleen doe je dat met een lowbar techniek
als je de stang ''hoog'' op je rug hebt liggen kun je wat rechter naar beneden squatten, iets minder je ass naar achter steken en je bovenlijf wat rechter houden.
goed je chest naar voren houden en je schouderbladen naar elkaar toetrekken.
Jup heb de bar heel hoog liggen, low bar lukt mij niet.
Heb de filmpjes van furry en portonia al bekeken, zie dat hun techniek stukken beter is :) en probeer het te kopieëren, maar als ik mijn filmpjes terug bekijk lijkt het er nog niet echt op, mja, donderdag weer een poging :)
 
Wat is de stand van je voeten en wat probeer je met je heupen te doen? Hoe hoger de bar op je schouders ligt hoe rechter je naar beneden moet gaan zoals droopyy zegt, dan moet je kont dus niet naar acheteren, maar meer tussen je voeten.
 
Back
Naar boven