MuscleMeat

Crashen met chrash strongman uitprobeersels (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Training @040 valkenswaard

-legpress opbouwend tot 2x8x350 (sterker op geworden :) )
-machine latpull opbouwend tot 2x10x220 (Met hefboom dus irl gehalveerd)
-deadlift triples tot 3x220
-Leg extensions tot 2x10xfull stack (whoopwhoop)
-leg curls 3x12x?
-hammer curls, concentration curls
-db rows 2x20x38

heulemaal kapot, zijknat. Fijne bro training. Toch wel een stukje sterker geworden tijdens de crisis.
 
Die leg press is al erg goed maar die deadlift ook man, lekker bezig
 
Die leg press is al erg goed maar die deadlift ook man, lekker bezig
Ik had bij de legpress verwacht dat die een stuk slechter zou zijn maar het viel me dik mee :) deadlift had ik meer verwacht, maar in de fitness durf ik de bar niet zo te droppen als thuis en dat rustig neerleggen vergt echt veel extra energie.
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Ik had bij de legpress verwacht dat die een stuk slechter zou zijn maar het viel me dik mee :) deadlift had ik meer verwacht, maar in de fitness durf ik de bar niet zo te droppen als thuis en dat rustig neerleggen vergt echt veel extra energie.
3x220 deadlift is niet niks hoor, en je bent ook niet begonnen met de dl dus ben je al energie kwijt voor je bij de dl komt
 
Training borst
Bench 5x122,5 3x137,5 2x155 3x147,5 5x137,5 3x130 5x122,5 3x115 12x105
dips 3x8xbw+120
incline db press 2x10x43

behoorlijk kapot
2x155



 
2x155, ziek sterke bench hoor crash, ook wel mooi rack etc
 
2x155, ziek sterke bench hoor crash, ook wel mooi rack etc
Voor de crisis was het allemaal budget-materiaal, nu een goudmijn :p
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Owja, ik ga een maand niet meer zuipen, mss krijg ik wel terug abs :)
1 week vakantie en je kunt opnieuw beginnen. Ik denk dat ik ga powerliften mét overgewicht, chubby me :D
 
1 week vakantie en je kunt opnieuw beginnen. Ik denk dat ik ga powerliften mét overgewicht, chubby me :D
Ik ga net tijdens mijn vakantie niks drinken, heb over een weekje al de tijd om naar de fitness te gaan+moet een nieuwe keuken en wc zetten en met een kater gaat dat allemaal wat moeilijker :(
 
Vind ik eigenlijk ook wel :p, maar abs is wel weer een startschot voor een vieze, dirty all out vochtige bulk met lekkere krachtwinst :)
Precies dat vind ik ook, alleen jammer dat mijn wijffie daar anders over denkt. Hoe leaner hoe beter voor haar :roflol:
 
Ondertussen is mijn vriendin teleurgesteld omdat mijn buikje steeds kleiner wordt :o
 
Precies dat vind ik ook, alleen jammer dat mijn wijffie daar anders over denkt. Hoe leaner hoe beter voor haar :roflol:
Die van mij heeft het net andersom, als er aders beginnen te komen beginnen de reclamaties, 6-pack vind ze ook ook niet echt nodig, zolang het maar groot en breed is
 
Back
Naar boven