Fitness Seller

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

Bezoekers in dit topic

Die van mij heeft het net andersom, als er aders beginnen te komen beginnen de reclamaties, 6-pack vind ze ook ook niet echt nodig, zolang het maar groot en breed is

Mijn vriendin is een feeder, helaas niet met alleen maar gezond, gerust te vet en téveel :dunno: niets aan te doen, behalve cardio. :D
 
Mijn vriendin is een feeder, helaas niet met alleen maar gezond, gerust te vet en téveel :dunno: niets aan te doen, behalve cardio. :D
Voor elk “probleem” een oplossing :p
 
Ochtendshape @102kg
53F4D6B0-1F40-4CC3-948A-690037EA10B9.jpeg
 
Die van mij heeft het net andersom, als er aders beginnen te komen beginnen de reclamaties, 6-pack vind ze ook ook niet echt nodig, zolang het maar groot en breed is
Aan je laatste foto te zien is het dus hoognodig om goor te gaan bulken, letsgo!
 
Aan je laatste foto te zien is het dus hoognodig om goor te gaan bulken, letsgo!
Het is alleen maar in deze spiegel dat het er zo uitziet :p nog zeker 15% zit ik op
 
Stoppen? Gewoonweg je bier verwisselen met sterke drank.
 
En je houd dezelfde volumes aan?
 
Training

lat pull small 8x50/80/90/100/110/120/120
BOR 5x50/80/110/110/120/120
BB curl 3x10x50
deadlift 1x50/100/150/180/210/230
lat pull breed 2xtot falen laag gewicht
 
Laatst bewerkt:
mooie gewichten hoor
heb je de oefeningen ook in deze volgorde gedaan?
er zit al best veel zwaar werk voor je deadlift
 
mooie gewichten hoor
heb je de oefeningen ook in deze volgorde gedaan?
er zit al best veel zwaar werk voor je deadlift
Jup deze volgorde. Een beetje een rare indeling omdat ik eigenlijk van plan was helemaal niet te trainen vanwege een nek die vast zit door hele dagen op een stoeltje te studeren. Toen beslist tot maar even snel wat lat pulls te doen enja uiteindelijk een uurtje later was het dit geworden :)

ik ben aan het zoeken naar een nieuw trainings schema. met progressieve overload op de grote oefeningen. Maar niet meer zo intensief als nsuns, ik heb nog nooit zoveel last van mn lichaam gehad als met dat programma (wel nette krachtwinsten).
iets waar de compounds powerlift gericht zijn en dan wat pompwerk.
 
Gewichten gaan echt lekker hier!
 
Gewichten gaan echt lekker hier!
Ik ben eens een tijdje echte progressieve overload aan het toepassen ipv vanalles zelf verzinnen, kwa kracht werkt het wel :p
 
Back
Naar boven