Fitness Seller

Crashen met chrash strongman uitprobeersels

Bezoekers in dit topic

Training @home

-squat 3x60/110/130/150/150 1x160 2x5x110

gewichten gaan niet echt meer omhoog maar techniek gaat er wel op vooruit
(geen pijn meer aan knie en onderrug, veel minder rust tussen de sets)

morgen schouders en borst, daarna toch ff weer een schema knutselen

iets in de aard van

-ma borst/schouders (bench nsuns style, rest pompsets)
-di rug (bor 5x5, dead 3/2/1 Rest pompsets)
-woe squats en abs (nsuns Style)
-don rust
-vrijdag schouders/borst (ohp 5x5, dips 5x5 rest pompsets)
-zat rust
-zon benen/rug freestyle

of zoiets, zolang er elke dag maar 1oefening progressief op kracht word gedaan
 
Training @home.

-ohp 5x10/30/50/50/50/50/60
-cgbp 8x70/90/110
-db side ss frontraise 3x10x12
-dips 3x10xbw+10

verlof nu, kinderen bij oma en opa voor een avondje
vanavond eens voor de eerste keer in mss wel 12jaar een jointje roken om het verlof in te zetten, benieuwd wat het geeft. Heel vroeger enkele keren gedaan maar steeds ziek van geworden.
 
Training @home.

-ohp 5x10/30/50/50/50/50/60
-cgbp 8x70/90/110
-db side ss frontraise 3x10x12
-dips 3x10xbw+10

verlof nu, kinderen bij oma en opa voor een avondje
vanavond eens voor de eerste keer in mss wel 12jaar een jointje roken om het verlof in te zetten, benieuwd wat het geeft. Heel vroeger enkele keren gedaan maar steeds ziek van geworden.
Fijn verlof makker!
 
waarom the fuck zou je het dan nog eens doen? het is niet goed voor je en je wordt er ziek van maar toch doe je het? dat logic
 
waarom the fuck zou je het dan nog eens doen? het is niet goed voor je en je wordt er ziek van maar toch doe je het? dat logic
Komen vrienden met een huiskamerplantje waar ze trots op zijn en wil al lang nog eens een trekje proberen, niet de bedoeling een hele te roken ofzo. Ben gewoon benieuwd naar dat relaxte gevoel dat veel mensen beschrijven. Kans is groot dat ik het nog niet eens over mijn longen krijg maar ben nieuwschierig.

Had je weer werk dan?
Niet schelden hier :p
 
waarom the fuck zou je het dan nog eens doen? het is niet goed voor je en je wordt er ziek van maar toch doe je het? dat logic
Mja, mss dat ik het toch maar laat want het klinkt idd wel als een stom plan nu ik net gestopt ben met phenibut
 
Heeft 1 van je maten geen vaporizer, kan je het dampen. Of een waterpijp dan kan je miss wat hasj roken. Als je toch voor het effect gaat dan maar zo comfi mogelijk. Anders gewoon bong, gegarandeerd van de wereld ;)
 
Heeft 1 van je maten geen vaporizer, kan je het dampen. Of een waterpijp dan kan je miss wat hasj roken. Als je toch voor het effect gaat dan maar zo comfi mogelijk. Anders gewoon bong, gegarandeerd van de wereld ;)
Van de wereld wil ik niet zijn :p
denk dat ik toch ga passen want ik moet morgenvroeg met de auto rijden (boodschappen doen) en was net aan het googlen en je mag de dag erop wettelijk nog niet rijden. Ik ben mijn rijbewijs al ooit kwijt geweest en de kinderen zitten in de auto dus kan het risico niet nemen. Het word vanavond een bus pringles om te vieren vrees ik :p
 
Van de wereld wil ik niet zijn :p
denk dat ik toch ga passen want ik moet morgenvroeg met de auto rijden (boodschappen doen) en was net aan het googlen en je mag de dag erop wettelijk nog niet rijden. Ik ben mijn rijbewijs al ooit kwijt geweest en de kinderen zitten in de auto dus kan het risico niet nemen. Het word vanavond een bus pringles om te vieren vrees ik :p
Hé, ben jij nou een Tokkie of nie?
 
Training @040fit (90min)

-legpress tot 2x8x420 (Incl slede)
-Latpull machine tot 3x8x200
-deadlift tot 3x210 (geen kracht in benen meer om hoger te gaan)
-leg extensions tot 2x150 (full stack)
-leg curl tot 2x10x60
-hammer db curls 3x10x20
-concentratie curls Db 2x10x10 (en zelfs dit lukte niet goed, biceps helemaal leeg)
-reverse fly machine aantal sets
-machine rows laag gewicht veel reps tot juist geen hartaanval.

echt lekkere training, niet druk op de fitness en vriendelijke mensen.
veel opwarmsets gedaan voor de werksets, traint wel fijn, minder pijntjes En meer vertrouwen om naar de werksets te gaan
ik moet vaker eens niet drinken in het weekend en Meer frietsnacks eten :p
Wel een beetje een dikke kop door de voeding :flex:
voor de rest in fysiek niet veel verandering. Libido heel laag de afgelopen dagen.
cruise dosis is nu ong 200mg test e. Eind deze maand medische controle. Denk dat ik nog iets lager ga zolang ik geen kracht verlies.
 
De cavia’s hebben hun eerste nestje :)
4A5F4A65-C5EE-41DE-8E67-189718B1C272.jpeg

90AEA929-0328-4546-A4AB-786D7BA4ADF9.jpeg
 
training chest@home

bench 125x5 140x3. 157,5x2. 147,5x3. 140x5. 132,5x3. 125x5. 115x3. 110x13
flyes ss triceps pushdowns 3sets
soort van log press aantal triples


157,5 redelijk vlot. Bench gaat nog steeds omhoog.
 
Laatst bewerkt:
Nette bench 👌 oogt al stuk stabieler zo. En zo te zien maak je wat meer gebruik van legdrive
 
Nette bench 👌 oogt al stuk stabieler zo. En zo te zien maak je wat meer gebruik van legdrive
Ik probeer wat meer te steunen op mijn benen nu ja :)
ik blijf het wel heel moeilijk vinden om een arch te maken en zo te benchen, bij topsets lukt archen nog niet. Techniek kan dus nog wat beter, wat wilt zeggen dat er dus ook nog wat kgs bij kunnen komen :)
 
Sterke bench!
 
Ik probeer wat meer te steunen op mijn benen nu ja :)
ik blijf het wel heel moeilijk vinden om een arch te maken en zo te benchen, bij topsets lukt archen nog niet. Techniek kan dus nog wat beter, wat wilt zeggen dat er dus ook nog wat kgs bij kunnen komen :)

Verbetering is zeker te zien ja. En ga wel vanuit dat er nog genoeg speling zit kwa kracht als je arch onder de knie hebt 😁 december minimaal 180
 
Verbetering is zeker te zien ja. En ga wel vanuit dat er nog genoeg speling zit kwa kracht als je arch onder de knie hebt 😁 december minimaal 180
Dat is het doel :) :)
 
  • Like
Waarderingen: Sd89
Back
Naar boven