XXL Nutrition

Crashen met chrash strongman uitprobeersels (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • Like
Waarderingen: Apw
Nice! Nu wat betere spanning en dan ga je daar overheen.
 
Pr squat 180kg op diepte.
Helemaal niks bijzonders op mijn BW, maar het gaat al wel richting de 200 :)
ziet er wel een beetje lullig uit zo in slowmo mja
 
Niks bijzonders zegt ´ie.. Ik vind het impressive. :)
 
Hoezo niets bijzonders? Ik heb 110 als pr op 92+ :o En ben er gewoon trots op. Vergelijken met anderen is toch niet nodig tenzij je wedstrijden doet.
 
Niks bijzonders zegt ´ie.. Ik vind het impressive. :)
Thanx, de eerst keer dat ik iemand dat hoor zeggen :p, wel fijn :)
Hier op het forum komt het vaak voorbij (zelfs 5x200 heb ik hier al gezien) en kerels van 18 die het doen, Dan voelt het snel nogal “weak” aan :)
 
Hoezo niets bijzonders? Ik heb 110 als pr op 92+ :o En ben er gewoon trots op. Vergelijken met anderen is toch niet nodig tenzij je wedstrijden doet.
Das is ook al heel goed :) ik begon vorig jaar als kuurder op 80kg :0 n dan nog semi-rep
 
Ik was blij toen ik voor t eerst 100 bench deed afgelopen maand. 1 dag blij daarna het besef van fuck mijn presses zijn zwak :roflol:
 
Ik was blij toen ik voor t eerst 100 bench deed afgelopen maand. 1 dag blij daarna het besef van fuck mijn presses zijn zwak :roflol:
Het leven van een kracht-trainer
Ik wou vroeger doodgraag 150 benchen, nu wil ik persee 200 :p
 
Thanx, de eerst keer dat ik iemand dat hoor zeggen :p, wel fijn :)
Hier op het forum komt het vaak voorbij (zelfs 5x200 heb ik hier al gezien) en kerels van 18 die het doen, Dan voelt het snel nogal “weak” aan :)
Wat boeit het wat een ander kan. Scheelt ook wel dat ik totaal niet competitief ben:p
 
Thanx, de eerst keer dat ik iemand dat hoor zeggen :p, wel fijn :)
Hier op het forum komt het vaak voorbij (zelfs 5x200 heb ik hier al gezien) en kerels van 18 die het doen, Dan voelt het snel nogal “weak” aan :)
Hier op het forum squat iedereen 200kg op reps natuurlijk. In de gym zie je het bijna niemand doen.. :)
Er zijn hier serieus sterke gasten natuurlijk, maar die vertegenwoordigen niet de gemiddelde bodybuilder. Je moet het wel in het juiste perspectief blijven zien. :P
 
Het leven van een kracht-trainer
Ik wou vroeger doodgraag 150 benchen, nu wil ik persee 200 :p
Over perspectief gesproken, ik kan als naturel atleet met lange spaghetti armen alleen maar dromen van een 150kg bench..
Alhoewel ik ook wel naturals ken die het relatief makkelijk gehaald hebben, maar mijn squat of DL was dan weer beter dan die van hun. Iedereen heeft wel iets waar hij/zij goed in is. Je kunt niet alles hebben.
 
Wat boeit het wat een ander kan. Scheelt ook wel dat ik totaal niet competitief ben:p
Ik op de oefeningen die ik niet leuk vind ook niet zo, maar als ik iemand meer of beter zie benchen en zeker in real life vloek ik toch wel wat :p

Over perspectief gesproken, ik kan als naturel atleet met lange spaghetti armen alleen maar dromen van een 150kg bench..
Alhoewel ik ook wel naturals ken die het relatief makkelijk gehaald hebben, maar mijn squat of DL was dan weer beter dan die van hun. Iedereen heeft wel iets waar hij/zij goed in is. Je kunt niet alles hebben.
dat klopt helemaal, tijdens de crisis kwam hier ook een jonge thuis trainen die naturel bizar veel squat, maar weer een (relatief maar nog altijd gruwelijk) zwakkere bench had. Ook als natty (altijd pijnlijk voor een kuurder :p ) ik denk dat bv mijn ohp ook altijd redelijk zwak gaat blijven. Mja, zo is het inderdaad wel altijd iets.

wat mij wel veel stoort is dat je als naturel je natuurlijke beperkingen hebt, wat op een bepaald een onoverkomelijk gegeven is. Die heb ik door het kuren normaal gezien veel minder. Dus als iemand na 1kuurtje mijn bench/squat/... voorbij steekt kan ik het niet op natuurlijk potentieel steken maar op volharding/pijngrens/consistentie/voeding en dat is vaak wel een pijnlijke spiegel
 
wat mij wel veel stoort is dat je als naturel je natuurlijke beperkingen hebt, wat op een bepaald een onoverkomelijk gegeven is. Die heb ik door het kuren normaal gezien veel minder. Dus als iemand na 1kuurtje mijn bench/squat/... voorbij steekt kan ik het niet op natuurlijk potentieel steken maar op volharding/pijngrens/consistentie/voeding en dat is vaak wel een pijnlijke spiegel
Zeg je nu eigenlijk dat je eigen volharding en consistentie misschien niet optimaal zijn? :D
Waar zie jij voor wat dat betreft verbeterpunten voor jezelf?
 
Zeg je nu eigenlijk dat je eigen volharding en consistentie misschien niet optimaal zijn? :D
Waar zie jij voor wat dat betreft verbeterpunten voor jezelf?
Jip.
uitvoering is al een groot mogelijk verbeterpunt. Voeding heel zeker (vooral alcohol/chips/friet vaker laten) en kcals onder controle houden. (Ik heb zowat altijd zin in eten, wat resulteert in te vaak een cut-periode). Ook als ik moe ben mijn training nog goed doen, minder focus op de oefeningen die ik graag doe... kan er nog wel wat opnoemen :). Ik denk dat als ik alles juist en consistent deed ik er op een cruise dosis nog wel 10kg bij zou moeten kunnen pakken
 
Jip.
uitvoering is al een groot mogelijk verbeterpunt. Voeding heel zeker (vooral alcohol/chips/friet vaker laten) en kcals onder controle houden. (Ik heb zowat altijd zin in eten, wat resulteert in te vaak een cut-periode). Ook als ik moe ben mijn training nog goed doen, minder focus op de oefeningen die ik graag doe... kan er nog wel wat opnoemen :). Ik denk dat als ik alles juist en consistent deed ik er op een cruise dosis nog wel 10kg bij zou moeten kunnen pakken
Ik waardeer je zelfreflectie en eerlijkheid. Was dat bij iedereen maar aanwezig.. :)
 
Ach je bent wie je bent. Dat stuk rond voeding heeft me jaren geduurd. Ben meer beginnen eten rond mijn 26 en zonder ervaring en bijna anderhalf jaar een vette bulk gedaan. En nu kan ik doorgaans door de week op mijn eten letten, maar in het weekend ga ik even graag los op momenten... zal ook nooit op 10% staan, maar ben gewoon realistisch daarin. Liever 16% en elke weekend fritten en een paar biertjes en door de week her en der wat snoep dan dat allemaal niet op 10% :p
 
En nu kan ik doorgaans door de week op mijn eten letten, maar in het weekend ga ik even graag los op momenten... zal ook nooit op 10% staan
Same :p sta wel regelmatig richting 10% maar dat duurt nooit lang :)
mja, friet p, alcohol en snoep laten zie ik nu ook weer echt niet zitten :)
 
Same :p sta wel regelmatig richting 10% maar dat duurt nooit lang :)
mja, friet p, alcohol en snoep laten zie ik nu ook weer echt niet zitten :)

Moet ooit wel eens cutten en dan snel foto s laten trekken en dan mag het terug 16% zijn. Ben gewoon wel benieuwd wat eronder zit. Ben tijd terug van 87kg naar 84kg gegaan en zo naar 77kg door gewoon minder te eten. Was wel merkwaardig van wow ben ik dit haha
 
Moet ooit wel eens cutten en dan snel foto s laten trekken en dan mag het terug 16% zijn. Ben gewoon wel benieuwd wat eronder zit. Ben tijd terug van 87kg naar 84kg gegaan en zo naar 77kg door gewoon minder te eten. Was wel merkwaardig van wow ben ik dit haha
Denk aan je rug en kracht te zien dat je inderdaad wel verschiet wat eronder zit. Maar ripped blijven sucked echt enorm
 
Back
Naar boven