AndroidHealthClinic

Crashen met chrash strongman uitprobeersels (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Wat is de stand van je voeten en wat probeer je met je heupen te doen? Hoe hoger de bar op je schouders ligt hoe rechter je naar beneden moet gaan zoals droopyy zegt, dan moet je kont dus niet naar acheteren, maar meer tussen je voeten.
Goede voetstand ben ik nog wat aan het zoeken. Bij deze set was het nogal breed en dat viel me tegen, daarna iets smaller gegaan en dan voel ik me stabieler en sterker, maar moet ik Goed opletten dat mijn knieen niet naar binnen komen,
 
Wel mooie dikke bench idd!! Die OHP moet maar volgen !! :D
 
Woon je ver van (Nederlands) Limburg? Ik ben best een aardige overhead presser en ik train bij de Nederlands Recordhouder in loglift...
De heren hier geven prima tips hoor, maar eens langskomen kan geen kwaad denk ik!
 
Woon je ver van (Nederlands) Limburg? Ik ben best een aardige overhead presser en ik train bij de Nederlands Recordhouder in loglift...
De heren hier geven prima tips hoor, maar eens langskomen kan geen kwaad denk ik!
Tegen noord brabant aan (vlak langs valkenswaard) dus op een vrije dag best wel te doen denk ik :) zou wel fijn zijn om irl eens wat tips te ontvangen
 
Ik zou je met alle plezier helpen maar als je dat stuk overbrugt kun je het beste tips van de baas zelf krijgen!
Misschien kan ik je wel motiveren door als skinny fat scharminkel je buffe tanned shoulders te overpoweren in dezelfde sessie XD
 
Kom keertje ironhouse :D
 
Ik zou je met alle plezier helpen maar als je dat stuk overbrugt kun je het beste tips van de baas zelf krijgen!
Misschien kan ik je wel motiveren door als skinny fat scharminkel je buffe tanned shoulders te overpoweren in dezelfde sessie XD
Lijkt me super, ik heb over 3weken verlof, zal ik je dan eens een pm sturen om af te spreken?
 
Lijkt me super, ik heb over 3weken verlof, zal ik je dan eens een pm sturen om af te spreken?

prima, ik regel het wel met de big boss! We doen na overhead wel bench en curls zodat je toch met een lekker gevoel naar huis gaat XD
 
okay dat is dan weer jammer... te veel Southern Pride hier :P (en als ik daarheen reed zou ik denk ik sws bij Gijs gaan trainen)

Wel mooie gym lijkt het man!
 
Training today.

Bench 117.5 x5 135 x3 150 x1+ 142.5 x3 135 x5 125 x3 117.5 x5 110 x3 102.5 x5+
CGBP 62.5 x6 80 x5 95 x3 95 x5 95 x7 95 x4 95 x6 95 x8
BBCurl 10x30/40/50 2x6x60

bench 2x150 gelukt, meer zat er niet in. Merk nu goed dat ik cruise (geen echte krachtwinsten meer)

gewicht stabiel op 101-102
vp naar BB normen wat te hoog, maar redelijk tevreden ermee.
Dit onderhouden, na de zomer een paar procentjes vet droppen en dan weer een blast :)
 
training
Deadlift 150 x5 170 x3 190 x5 180 x3 170 x3 160 x3 150 x3 140 x3 130 x3+

lat pull breed 3x8x95
lat pull smal 5x95/105/115/125
Overhead presses met dit ding 3x55/65/75
image.jpg

(voelt veel fijner aan de schouders)

squat naar morgen gezet. De gehele avond vrij om wat varianten te oefenen.

Ook aan deadlift techniek word gewerkt. Voel hem nu stukken feller in mijn benen. Uitvoering al wat beter dan vorige keer denk ik? Dit is natuurlijk wel met lichtere gewichten.
 
Laatst bewerkt:
Je knieen lijken bij je DL iets naar binnen te gaan, en kan je het ook eens van opzij filmen? Je lockout oogt wat slap.
 
Volgende week :)
 
Daaaaaamn sterk man
 
Back
Naar boven