XXL Nutrition

Crashen met chrash strongman uitprobeersels (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Na de crisis kan hier de bbq wel eens aan gaan :) eind zomer mss
Ik zat maar te stoken hoor. Ik heb toch te veel schroom om tussen jou en die buffe mannen die hier meestal posten, in te gaan staan :o
 
Ik zat maar te stoken hoor. Ik heb toch te veel schroom om tussen jou en die buffe mannen die hier meestal posten, in te gaan staan :o
Zou ik me niet teveel van aantrekken. Tgaat vooral om wat plezier te hebben en samen wat te liften en eten etc vermoed ik :)
 
Ik zat maar te stoken hoor. Ik heb toch te veel schroom om tussen jou en die buffe mannen die hier meestal posten, in te gaan staan :o
Maakt toch niet veel uit, we zijn allemaal smal vanbinnen :p
 
Ik ga stoppen met de blast, goed trainen lukt toch niet en het is wel weer mooi geweest.
Nu examenweken (dus ook nog wat minder trainen) dus het moment om te cruisen
zou het voor mijn schouder nut hebben 125mg deca in de cruise te houden
bv: 125test e, 125deca ew?

Shadow Project , jij had het laatst deca tijden cruise als ik het goed herinner, aanrader of...
 
Als iemand van de meelezers eens zin heeft in het weekend hier mee te trainen, stuur dan maar een p.m.
Zal wel buiten zijn vanwege de regels, dus dingen zoals farmers, sled-pulls, dumbell en kettlebelwerk
Ook beginners welkom.
DBB meet :eyebrow:
Ik ga stoppen met de blast, goed trainen lukt toch niet en het is wel weer mooi geweest.
Nu examenweken (dus ook nog wat minder trainen) dus het moment om te cruisen
zou het voor mijn schouder nut hebben 125mg deca in de cruise te houden
bv: 125test e, 125deca ew?

Shadow Project , jij had het laatst deca tijden cruise als ik het goed herinner, aanrader of...

Succes met de examens vriend!
 
DBB meet :eyebrow:


Succes met de examens vriend!
Thnx, gelukkig goed verdeeld met genoeg dagen om te leren, met een beetje inzet zijn die studiepunten binnen :p, slaap er wel ellendig van, buizen=Stopzetting bij ons, ondanks dat ik dat niet snel zie gebeuren, toch wel wat stressen.
 
Thnx, gelukkig goed verdeeld met genoeg dagen om te leren, met een beetje inzet zijn die studiepunten binnen :p, slaap er wel ellendig van, buizen=Stopzetting bij ons, ondanks dat ik dat niet snel zie gebeuren, toch wel wat stressen.
Succes man. Het is toch niet simpel met werk, een jong gezin en die hobby van je erbij :p
 
Ik ga stoppen met de blast, goed trainen lukt toch niet en het is wel weer mooi geweest.
Nu examenweken (dus ook nog wat minder trainen) dus het moment om te cruisen
zou het voor mijn schouder nut hebben 125mg deca in de cruise te houden
bv: 125test e, 125deca ew?

Shadow Project , jij had het laatst deca tijden cruise als ik het goed herinner, aanrader of...
Zou het gewoon doen. Zou t zelf ook zo weer doen :)
 
Zoww,

ik ga hier weer verder loggen.
Schouder is nog altijd volledig naar de t*ring, volgende week staat een RX geplanned. Grapje is nu al sinds december bezig, toch wel lang. Benchen gaat moeilijk en dat weegt me wel zwaar want dat is al jaren de oefening waar ik wekelijks naar uitkijk en relatief sterk in was. Hier thuis alleen trainen begint me ook tegen te staan, vind het maar asociaal en saai. (Zal wel voor velen zo aanvoelen)
M.a.w trainen suckt op het moment, maar ik blijf rustig bezig omdat ik geen zin heb om over enkele maanden helemaal van 0 te moeten beginnen, Ik probeer enkel te onderhouden en niet moddervet te worden.

Cruise dosis nog steeds 250mg test e wekelijks (al is het vaak pas na 1,5 week vanwege geen zin in prikken), voel mij er voorlopig prima op, libido OK, niet moe, niet slecht gezind.., wel veel acnee, denk door het onregelmatig prikken.

huidige shape’:
54F2E5B4-F517-44E6-9E63-120144BDA7A5.jpeg
 
Zoww,

ik ga hier weer verder loggen.
Schouder is nog altijd volledig naar de t*ring, volgende week staat een RX geplanned. Grapje is nu al sinds december bezig, toch wel lang. Benchen gaat moeilijk en dat weegt me wel zwaar want dat is al jaren de oefening waar ik wekelijks naar uitkijk en relatief sterk in was. Hier thuis alleen trainen begint me ook tegen te staan, vind het maar asociaal en saai. (Zal wel voor velen zo aanvoelen)
M.a.w trainen suckt op het moment, maar ik blijf rustig bezig omdat ik geen zin heb om over enkele maanden helemaal van 0 te moeten beginnen, Ik probeer enkel te onderhouden en niet moddervet te worden.

Cruise dosis nog steeds 250mg test e wekelijks (al is het vaak pas na 1,5 week vanwege geen zin in prikken), voel mij er voorlopig prima op, libido OK, niet moe, niet slecht gezind.., wel veel acnee, denk door het onregelmatig prikken.

huidige shape’:
Mooi dat je weer gaat loggen. Shit van je schouder. Rijd eens naar het zuiden: @ DieNase . Wellicht kan hij jou er wel vanaf helpen...
 
Voor de rest ook nog goed nieuws, huidige stageplaats word volgend jaar ook mn stageplaats en heb er daarna een job met goede voorwaarden. Het is er heel Aangenaam werken en een tof team.
 
Mooi dat je weer gaat loggen. Shit van je schouder. Rijd eens naar het zuiden: @ DieNase . Wellicht kan hij jou er wel vanaf helpen...
Thnx, Ik heb een best goede kinesist, maar die wilt de rx afwachten. Hij vreest dat een operatie nodig is.
 
Thnx, Ik heb een best goede kinesist, maar die wilt de rx afwachten. Hij vreest dat een operatie nodig is.
Prima maar voordat je aan opereren begint..zou ik eerst een paar keer naar DieNase gaan. Wellicht krijgt hij het wel verholpen en is die operatie niet meer nodig...

Als je opereren kan voorkomen...altijd doen imo
 
Training

-bench : 5x50/70/100/120 1x140 2x10x100 (eerste keer bench in weken, deed tering veel pijn)
-triceps v-bar pushdowns 4x15
-dips 5x5xbw+10

ik heb redelijk wat ”angst“ bij bench voor de pijn die er gaat komen, is ook te zien dat ik daardoor heel verkrampt bench (inb4 je form suckte hiervoor ook al)
 
Prima maar voordat je aan opereren begint..zou ik eerst een paar keer naar DieNase gaan. Wellicht krijgt hij het wel verholpen en is die operatie niet meer nodig...

Als je opereren kan voorkomen...altijd doen imo
Idd, operatie is 6 weken er uit+herstel, wil ik zeker voorkomen
 
Back
Naar boven