AndroidHealthClinic

Crashen met chrash strongman uitprobeersels (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Hoe gaat het herstel? Veel kwijt?
Kracht toch wel redelijk veel, zeker op compounds. Puur kwa massa kan ik zo niet schatten omdat er redelijk wat vet bij is. Voor de rest is libido nooit helemaal weg geweest maar wel stuk minder.
 
Kracht toch wel redelijk veel, zeker op compounds. Puur kwa massa kan ik zo niet schatten omdat er redelijk wat vet bij is. Voor de rest is libido nooit helemaal weg geweest maar wel stuk minder.
Dat libido, test je dat met 1 vrouw?
Je test je kracht vast niet op 1 compound oefening.
 
Puur kwa massa kan ik zo niet schatten omdat er redelijk wat vet bij is. Voor de rest is libido nooit helemaal weg geweest maar wel stuk minder.

Je test staat natuurlijk ook lager. Misschien moet je daar iets aan doen? :eyebrow:
 
03145964-F67F-4453-AB15-C7E173A55088.jpeg


Rond en “gezond”
Potjes T5 zijn binnen, heb dat al een hele tijd niet meer genomen. Hoop dat het de constante honger een beetje tegenwerkt.
 
klaar met het gevreet en gezuip voor jou maat
succes met cutten
een foto/tekening van hoe je shape moet worden hangt al achter je zie ik. :D
 
klaar met het gevreet en gezuip voor jou maat
succes met cutten
een foto/tekening van hoe je shape moet worden hangt al achter je zie ik. :D
Nu de feestjes weer achter de rug zijn moet het toch eens een keertje lukken terug wat droog te komen. Als ik in deze log terug kijk is het ondertussen toch al weer 2/3j geleden dat er nog eens een redelijk succesvolle cut is geweest.
 
al weer 2/3j geleden dat er nog eens een redelijk succesvolle cut is geweest.
maakt het wel wat lastiger denk ik, die oude vetjes kunnen best hardnekkig zijn.
ga je die T5 gelijk gebruiken of in een wat later stadium van je cut, het lijkt me dat in het laatste en moeilijkste deel van het cutten die T5 wat effectiever zal zijn, in het begin val je toch nog wel gemakkelijk af.

*ik vraag dit voor een vriend*
 
maakt het wel wat lastiger denk ik, die oude vetjes kunnen best hardnekkig zijn.
ga je die T5 gelijk gebruiken of in een wat later stadium van je cut, het lijkt me dat in het laatste en moeilijkste deel van het cutten die T5 wat effectiever zal zijn, in het begin val je toch nog wel gemakkelijk af.

*ik vraag dit voor een vriend*
Meteen, ik weet dat het eigenlijk overbodig is, en relatief weinig doet. (Wss eigenlijk gewoon nutteloos want ik ga toch niet diep)
Maar ik vind die met Dmaa erin gewoon heel leuk om te trainen.
 
Tik je de 50cm biceps omtrek al aan?
 
Tik je de 50cm biceps omtrek al aan?
Neej, denk het niet, toen ik nog wat serieuzer trainde en een stuk sterker was heb ik dat zelfs nooit gehaald denk ik. Denk niet dat we het ooit gaan meemaken.
 
Heel slim om dan ook meteen je 1RM op te gaan zoeken:o
chrash , ben blij voor je dat je schouder weer belastbaar is maar eens met Wovano. Zou zonde zijn als je weer opnieuw gedoe krijgt.
Goed bedoeld advies: ga volume draaien ipv 1 rm opzoeken. Kracht bouwen ipv kracht testen.
 
chrash , ben blij voor je dat je schouder weer belastbaar is maar eens met Wovano. Zou zonde zijn als je weer opnieuw gedoe krijgt.
Goed bedoeld advies: ga volume draaien ipv 1 rm opzoeken. Kracht bouwen ipv kracht testen.
Ja, dat bedoelde ik ook. Was niet als een cynische opmerking bedoeld, maar het zou zonde zijn als je weer terug zou vallen in je ouwe blessure....
 
Back
Naar boven