MuscleMeat

Crashen met chrash strongman uitprobeersels (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ochtendshape @99,7kg
5018ED2A-4185-429E-9EE4-A201478A511B.jpeg


Dag tot dag is er weinig te zien, maar mss dat het zo over een verloop van 3a4 weken wel een leuke progressie collage maakt.
 
Ochtendshape @99,7kg
Bekijk bijlage 485026

Dag tot dag is er weinig te zien, maar mss dat het zo over een verloop van 3a4 weken wel een leuke progressie collage maakt.
Gaat zeker de goede kant uit.
M.i. na een week of 5 a 6 zie je telkens een goed verschil.
Afhankelijk uiteraard op hoeveel deficit je eet of cardio toevoegd.
 
Gaat zeker de goede kant uit.
M.i. na een week of 5 a 6 zie je telkens een goed verschil.
Afhankelijk uiteraard op hoeveel deficit je eet of cardio toevoegd.
Thnx, tegenover begin januari is er al een kilo of 8 vanaf (vooral veel vocht wel door al de feestjes) cardio doe ik niet echt, maar buiten de uren dat ik hier op dbb zit ben ik wel constant klusjes in huis aan het doen, telt ook wel denk ik :)
bulken doe ik richting de 5500 tot Max 6000 kcal, cutten op het moment (zolang ik het volhoud) op 3200, al voel ik mij hier wel redelijk zwak op.
zodra ik onder de 96kg duik word de cut wel zeker gestaakt :p
 
Ja het is ook zo als je geen wedstrijden draait zie ik het nu er niet van in om echt op 7 a 8% te staan.
Teveel inleveren terwijl je gewoon weer massa kan kweken.
3200 is toch nog tamelijk wat?
Of neem je iets kleinere maaltijden maar Kcal bommetjes?
 
Ja het is ook zo als je geen wedstrijden draait zie ik het nu er niet van in om echt op 7 a 8% te staan.
Teveel inleveren terwijl je gewoon weer massa kan kweken.
3200 is toch nog tamelijk wat?
Of neem je iets kleinere maaltijden maar Kcal bommetjes?
Veel kcal bommetjes, ik kan moeilijk van spek, kaas en pinda’s afblijven.
3200kcal is behoorlijk afzien voor mij. Ik denk dat dat vooral komt omdat het verschil tegenover de bulk nogal groot is.
 
Veel kcal bommetjes, ik kan moeilijk van spek, kaas en pinda’s afblijven.
3200kcal is behoorlijk afzien voor mij. Ik denk dat dat vooral komt omdat het verschil tegenover de bulk nogal groot is.
Spek en kaas, ja dan gaat het snel hé broer.
Ja uiteraard je gaat 2.200 Kcal lager is sowieso een stevige aanpassing.
Hoofdpijn eerste dagen, zeer flauw gevoel etc.
Daarom lijkt me iets minder Kcal-rijk voedsel een hulpmiddel om meer gevuld te zijn.
Meer gevuld geeft ook je hersenen minder het gevoel weinig energie binnen te hebben.
Placebo effect zeg maar.

Maar ja, spek is legale heroïne.
Feel your struggle.
 
Je neemt geen burners dacht ik hé?
 
ECA zoals die van vroeger? Of van die slappe boel van tegenwoordig? :D
Eentje van vroeger :p met ephedrine in :). bij de nieuwere met dhma, dmaa en alles wat ze verzinnen om de wet te omzeilen is er geen enkele die zo fijn werkt als een niet te hoge dosis ephedrine. Ik heb er een paar maanden terug ook met ephedra gehad. Die vond ik echt niet fijn.
 
De Turkse van 50mg van vroeger. Pure stuff :meal:
 
De Turkse van 50mg van vroeger. Pure stuff :meal:
Deze zijn nu 30mg, slaat ook wel behoorlijk in :) mja, godweet wat ze er stiekem nog allemaal bijsteken
 
Deze zijn nu 30mg, slaat ook wel behoorlijk in :) mja, godweet wat ze er stiekem nog allemaal bijsteken

Niet bij mijn 'supplementenboer' :(
 
Nu maar weer terug naar de trainingen :baard:
 
Deze nacht zonder het goed te beseffen een reep chocolade van 200gr op, geen gewichtsverlies dus.

ochtendshape:
2CC01847-AFF0-4ED6-8AD4-7D09AB8F918D.jpeg


Eerste adertjes beginnen er door te komen.
 
Vroege vogel altijd jij. Ook al zo'n moeite met aan he dieet houden? Begint er al netjes uit te zien!
 
Vroege vogel altijd jij. Ook al zo'n moeite met aan he dieet houden? Begint er al netjes uit te zien!
Jup, kindje van aan jaar dat om 5u altijd wakker is, mja lig er wel zelf om 22u al in.
Overdag vind ik het diëten al k*t, maar snachts helemaal. Altijd na een paar uren slapen al wakker van de honger. Jij bent ook wel vroeg op, werken?
 
Jup, kindje van aan jaar dat om 5u altijd wakker is, mja lig er wel zelf om 22u al in.
Overdag vind ik het diëten al k*t, maar snachts helemaal. Altijd na een paar uren slapen al wakker van de honger. Jij bent ook wel vroeg op, werken?
Ahja een kleine verklaart een hoop. Wat eet je voordat je gaat slapen? Ik eet een bak kwark met 30 gram pindakaas daar doorheen. Aardig verzadigend door eiwitten en vet.
Trensomnia, lig doorgaans ook rond 22 uur in bed, maar tussen 3 en 4 meestal weer wakker :p
 
Ahja een kleine verklaart een hoop. Wat eet je voordat je gaat slapen? Ik eet een bak kwark met 30 gram pindakaas daar doorheen. Aardig verzadigend door eiwitten en vet.
Trensomnia, lig doorgaans ook rond 22 uur in bed, maar tussen 3 en 4 meestal weer wakker :p
ook een bak kwark en 50gram pindas. Ik denk dat ik gewoon een heel snelle maagpassage heb ofzo :dunno:. Ik ben blij dat ik op moment niet aan de tren zit. Daar slaap ik ook gigantisch slecht van. Trek ik niet zonder een benzo erbij :(
 
Back
Naar boven